Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært av og på med en i ett år nå. Mye konflikter. To sterke personligheter. Begge mye baggasje. Starten på året var svevende lykkelig, men så gjorde jeg det slutt. Og igjen. Og igjen. Og igjen. Så ble jeg trygg. Endelig. Da var han usikker. Holde døra på gløtt.

Frem og tilbake. Frem og tilbake. Nå sier han at vi kan vel begynne med å være venner. Sett han 1 gang på tre uker. Han bare jobber. Som vanlig.

Hva tror dere?

Anonymous poster hash: 86131...25a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du trenger hjelp til å lukke en dør i livet..

• Liker 1
Skrevet

Ikke sant Men det er akk så vanskelig. Fantastisk kjemi på alle plan når vi er sammen fysisk. Når vi er fra hverandre, skjærer det seg. Vanskelig. Derfor hjelp.

Anonymous poster hash: 62e2b...bcc

Skrevet

Selvfølgelig ble han drittlei av at du gjorde det slutt gang på gang.

Anonymous poster hash: eca8d...45b

• Liker 2
Skrevet

Ikke sant Men det er akk så vanskelig. Fantastisk kjemi på alle plan når vi er sammen fysisk. Når vi er fra hverandre, skjærer det seg. Vanskelig. Derfor hjelp.Anonymous poster hash: 62e2b...bcc

Sorry å måtte si drt, men dere har ikke sjans

Anonymous poster hash: 9df57...7cb

Skrevet

Ta mitt råd for det basert på erfaring: Elendig ide med et forhold. Det blir aldri stabilt, og det blir aldri bedre igjen enn det var til å begynne med...

Klarer dere å kun være elskere er eventuelt noe å gå for.

Anonymous poster hash: e59cd...3af
Skrevet

Klart han ble lei det, men når han ikke klarer å kommunisere og blir stille. Da ble jeg redd. Og gjorde slutt. Men verden er ikke svart/hvitt. Vi lærer gjennom hele livet, og man kan faktisk forandre seg og bli samkjørte.

Angrer på at jeg spurte her, for det kommer mye svada fra mest sannsynlig, veldig unge mennesker.

Skrevet

Så ikke vær fra hverandre...? Flytt sammen.

Anonymous poster hash: 02699...75a
Skrevet

Er vel heller du som ikke vil innse at dette ikke er liv laga. Jeg er forøvrig godt opp i førtiåra om det har noen betydning.

Anonymous poster hash: eca8d...45b

Skrevet

Jeg innser at det ikke er liv laga. Det har jeg gjort lenge. Fornuften sier det. Hjertet sier noe annet. Og jeg er følelsesmenneske. Og den lille stunden jeg ser han, er så fin i forhold til alle uker/måneder hver dag med de andre kjærestene. Har hatt noen forhold. Og i dette har jeg alt jeg ønsker når vi er sammen. Det er ikke så lett å høre på fornuft.

Skrevet

Og i dette har jeg alt jeg ønsker når vi er sammen.

Likevel har du gjort det slutt med ham fem tusen ganger..?

Skrevet

Klart han ble lei det, men når han ikke klarer å kommunisere og blir stille. Da ble jeg redd. Og gjorde slutt. Men verden er ikke svart/hvitt. Vi lærer gjennom hele livet, og man kan faktisk forandre seg og bli samkjørte.

Angrer på at jeg spurte her, for det kommer mye svada fra mest sannsynlig, veldig unge mennesker.

For noe tøv.

Du er nok langt yngre enn de fleste av oss som har svart deg.

Anonymous poster hash: e59cd...3af

Skrevet

Sorry å måtte si drt, men dere har ikke sjansAnonymous poster hash: 9df57...7cb

Flott, gjennomtenkt svar!

Skrevet

Selvfølgelig ble han drittlei av at du gjorde det slutt gang på gang.Anonymous poster hash: eca8d...45b

Jeg ble drittlei av å bli ignorert i dagesvis under krangel. Hadde kommet ut av ett heftig brudd for i underkant av ett år siden. Var derfor redd, og tok letteste utvei i panikk for å unngå alt av følelser.

Skrevet

For noe tøv.Du er nok langt yngre enn de fleste av oss som har svart deg. Anonymous poster hash: e59cd...3af

Er nok ikke det, selv om ordet tøv sikkert brukes flittigere av den eldre generasjonen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...