Bitte Skrevet 21. mai 2004 #1 Skrevet 21. mai 2004 Synes bare det er gøy å høre hvor folk går ut i hovedstaden. Jeg har jo mine steder..men varierer veldig med dagsform og humør. Liker meg godt på Macondo,og La belle Sole. Noen som har spennende steder å anbefale?
Donnie Darko Skrevet 21. mai 2004 #2 Skrevet 21. mai 2004 Elm street, Rock in og Garage er jeg vel mest.. man kan også titt og ofte møte et stk. bedugget D. Darko på Betong, John Dee eller Rockefeller hvis det er konsert (metall/rock vel å merke)
aline Skrevet 21. mai 2004 #3 Skrevet 21. mai 2004 he-he... når jeg går ut for å danse, så går jeg på Route66!!! skal jeg på kafe så liker jeg å prøve forskjellige og har ingen fast.
Donnie Darko Skrevet 21. mai 2004 #4 Skrevet 21. mai 2004 ok.. et mer utfyllende svar fra meg: Kvelden pleier å starte med vorspiel der vi prøver ut freshe paraplydrinker (HAH! nei det går nok bare i øl!) og ser på Monty Python eller Black adder. Derreter når vi er i passende humør så raver vi nedover Karl johan (og antaster fine fruer) og stikker huene innafor div. pubber til vi kommer til Elm Street. Det er "Base camp" Derfra bestemmes kveldens aktiviteter og utflukter. Dette kan være alt fra konserter til Karaoke. kvelden pleier å ende med at jeg sovner på timesekspressen og havner i Notodden. edith: og får en fin tur tilbake igjen..
Gjest GreenSky Skrevet 21. mai 2004 #6 Skrevet 21. mai 2004 ok.. et mer utfyllende svar fra meg: Kvelden pleier å starte med vorspiel der vi prøver ut freshe paraplydrinker (HAH! nei det går nok bare i øl!) og ser på Monty Python eller Black adder. Derreter når vi er i passende humør så raver vi nedover Karl johan (og antaster fine fruer) og stikker huene innafor div. pubber til vi kommer til Elm Street. Det er "Base camp" Derfra bestemmes kveldens aktiviteter og utflukter. Dette kan være alt fra konserter til Karaoke. kvelden pleier å ende med at jeg sovner på timesekspressen og havner i Notodden. edith: og får en fin tur tilbake igjen.. Hørtes ut som "min" type folk å gå ut med! Bortsett fra antastinga av fine fruer, da. :-)
Gjest TomKrus Skrevet 21. mai 2004 #7 Skrevet 21. mai 2004 ok.. et mer utfyllende svar fra meg: Kvelden pleier å starte med vorspiel der vi prøver ut freshe paraplydrinker (HAH! nei det går nok bare i øl!) og ser på Monty Python eller Black adder. Ethvert vorspiel med respekt for seg selv starter så klart med å se This Is Spinal Tap. Iallfall hvis det er råkk med i bildet.
Gjest Chateu Neuf Skrevet 21. mai 2004 #10 Skrevet 21. mai 2004 Jeg er 31 år og pleier å henge med studentene på Chateu Neuf. De politiske miljøene er veldig bra der. Der drikker vi øl av plastkrus og snakker om hvor smarte vi er. Etterpå sjekker vi opp 18-24åringer på Justisen for å se om de vil bli med hjem 8)
Gjest StoreSky Skrevet 21. mai 2004 #11 Skrevet 21. mai 2004 Elm street, Teddys, Last train (sjeldent - så fullt!) og den der i kjelleren til Bohemen.. Men mest Elm Street.
Gjest Mann29 Skrevet 21. mai 2004 #13 Skrevet 21. mai 2004 Jeg pleier å vanke på Collets cafe og på Bjørungs. Der er de definert beste liggene.
Gjest Maikana Skrevet 22. mai 2004 #14 Skrevet 22. mai 2004 Jeg liker meg på flere forskjellige steder jeg.. Stargate på Grønland har billig øl, og ellers syns jeg det er koselig på Fru Hagen på Grunerløkka. Johns Bar pleide å være skikkelig crazy, last train, living room og fridays er også steder jeg har vært en del. Ja, og så Cafe Con Bar på Grønland...der har jeg vært maaaaange ganger. :D
Gjest Moonshadow Skrevet 22. mai 2004 #15 Skrevet 22. mai 2004 Har ikke vært på så veldig mange plasser i Oslo i og med at jeg bor i Trheim. Men favoritt plassen min der da jeg var der, ble Livingroom på fredag kveld. Da spiller de kun Hiphop der og det passet meg utrolig bra :-)
Gjest Embla s Skrevet 22. mai 2004 #16 Skrevet 22. mai 2004 Gamla' date=' Justisen, Asylet, Fridays, Ophelia[/quote'] Ser ut som vi har samme preferanser
Gjest noway Skrevet 23. mai 2004 #17 Skrevet 23. mai 2004 jeg farter rundt omkring. aldri på bare et utested på en kveld..
Glitterchick Skrevet 24. mai 2004 #18 Skrevet 24. mai 2004 Det blir vel egentlig mest Teddys, Elm Street, Parkteateret og Last Train for bare en vanlig øl, uteserveringa på Blå om ettermiddagen om sommeren, og nesten hvor som helst for en god konsert; Garage, John Dee, Rockefeller, Betong, Blå, Parkteateret etc. For drinker er det ingenting som slår baren på SAS-hotellet eller baren på Savoy.
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2004 #19 Skrevet 24. mai 2004 Palace, Skaugum... Noen som kjenner til det? Veldig bra!
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2004 #20 Skrevet 24. mai 2004 Palace, Skaugum... Noen som kjenner til det? Veldig bra!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå