Gå til innhold

Han setter himmel og hav i bevegelse for å vinne meg tilbake.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesten kommet over eksen. Han var en håpløs fyr å være sammen med og han knuste hjertet mitt så mange ganger at jeg til slutt ikke ble skuffet over noe. Jeg ble bare likegydlig til hele forholdet, til han og menn flest. Nå er han på vei for å besøke meg. Han sier han har tatt seg fri og full pakke. Hans mål er å bevise at jeg er alt for han.

Også begynner han i tillegg å spørre hva han skal gjøre for å vinne meg tilbake. Jeg har mye å gjøre og det passer dårlig at han kommer. Jeg elsker han, men har gitt opp håpet om at han kan være en god mann. Jeg vet at han skuffer meg og at ingen liker at jeg er sammen med han. Både presset fra andre, det at jeg nesten hadde akseptert å være alene og selvrespekten gjør at dette ikke føles godt. Ingen vil ha han her. De som kjenner meg vet hvordan han har vært. Når jeg tenker tilbake på dette blir jeg lei meg. Det å si at han ikke er velkommen gjør også vondt, også betyr det definitivt at det aldri er noen vei tilbake.

Jeg som tenkte at det at han var så langt borte i det minste gjør det lettere å komme over han. Nå ble såret åpnet på nytt. Og igjen gråter jeg.

Anonymous poster hash: 566d9...cd2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da foreslår jeg at du straks ringer en venninne. Arranger at du overnatter med henne og full helg med noe dere to liker å finne på. Så slipper du fristelsen. Om exen kontakter deg igjen så ser jeg ikke noen særlig grunn til at du skal svare på telefon/melding i det hele, faktisk.

Og om du ev. velger å svare så svar over helgen, etter moro dager og samtale med god venn har fått tankene dine på rett kjøl.

Anonymous poster hash: d968b...165

Skrevet (endret)

Si til han at hvis han elsker deg så må han gi slipp og la deg være helt i fred.

Si at du synes ikke det er greit at han besøker deg.

Endret av Berit
  • Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Men hvorfor sa du det var greit at han skulle komme på besøk? Ring med engang og si at dere to er over og du vil ikke at han skal komme!

• Liker 1
Skrevet

Jeg var i akkurat lignende situasjon som deg for litt siden, bare at jeg lot han komme på besøk.

Tok kanskje 1 måned før han falt tilbake til gamle vaner og knuste hjertet mitt.

Anonymous poster hash: e1114...892
Skrevet

Æsj. Send melding og si han ikke kan komme likevel. Har vært med på det kjøret der selv.

Hva har endret seg nå liksom? Hva har han plutselig forstått? "at det er deg han vil ha"? ... Bra menn oppfører seg ikke dårlig selv om de er usikre på forholdet sitt. Ustabilitet er dessuten ofte et personlighetstrekk.

Anonymous poster hash: a7058...2ff
Skrevet

Har han invitert seg selv hjem til deg?

LÅS DØRA og lat som om du ikke er hjemme.

Håper for guds skyld at han ikke har nøkkel.

Bare unngå han. Si at det hjelper ikke at han vil "vinne deg tilbake" nå. Det er alt for sent.

Toget har gått, og stasjonen er nedlagt.

• Liker 1
Skrevet

Jævla dust! Be han holde seg langt borte, og la deg få fred til å komme over han. Han kommer ikke til å endre seg, tro du meg. Har hatt det litt som deg, en eks som ba på sine knær når jeg gjorde det slutt...jeg ble svak og tok han tilbake, og så var jeg rett på karusellen igjen med å ikke ha det så bra med meg selv..fordi jeg var sammen med han.

Sett en strek over fyren, kom deg videre og finn deg en ORDENTLIG mann som behandler deg slik en skal. Og de finnes der ute :-)

Skrevet

Ikke lat som om du ikke er hjemme. Ikke vær hjemme.

Hvis han vil gjøre hva som helst: Krev at han går 3 år i terapi, og ikke snakk med han før han har gått dit jevnlig i flere måneder.

Så kan du se unnvikende bortforklaringer.

Anonymous poster hash: a7058...2ff
Skrevet

Det er så patetisk med menn som plutselig når det egentlig er for sent skal forsøke å vinne en tilbake. Jeg tipper han ikke fikk det han ville ha hos flere andre kvinner og nå forsøker deg igjen. Jeg har dessverre en slik eks jeg også. Løsningen er null kontakt.

:hug:

Anonymous poster hash: 01dbb...f09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...