Vae victis Skrevet 23. januar 2014 #1 Skrevet 23. januar 2014 Jeg har fått ansvar for å planlegge den årlige jente-turen for jentegjengen. Vi er 6 stykker, og tenker å reise i juni en gang. Jeg tenkte at spa-weekend hadde vert midt i blinken, kombinert med god mat og drikke, og aldri så liten fest. Har rundt 3-5 dager på oss. Noen som kan anbefale byer å reise til (ikke i Norge, men helst i Europa)? Riga er ikke aktuelt, ettersom vi var der i fjor. Takker for tips!
Vae victis Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #2 Skrevet 24. januar 2014 Ingen som har noen forslag????
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #5 Skrevet 24. januar 2014 Tallinn er jo et sted man får spa og bra hotell til en rimelig penge. Ikke dødsspennende, men kurrant for en langhelg.Anonymous poster hash: e4709...222
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #6 Skrevet 24. januar 2014 Strømstad Anonymous poster hash: 2567e...c4c 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #7 Skrevet 24. januar 2014 Island :D Anonymous poster hash: 2fd26...06d 1
caroprins Skrevet 25. januar 2014 #8 Skrevet 25. januar 2014 Jeg vil foreslå Budapest. Her er et hotel. http://www.booking.com/hotel/hu/helia.html?aid=340336&label=hotel-75014&utm_source=trivago&utm_medium=SPPC&utm_content=search&utm_campaign=no&utm_term=hotel-75014&lang=no&checkin_monthday=09&checkin_year_month=2014-2&checkout_monthday=10&checkout_year_month=2014-2&selected_currency=NOK Norwegian flyr til Budapest. Det er en flott historisk by med mye å se. Ved siden av spa hotellet så kan man jo også besøke de kjente badene om man vil. Så kan man besøke den store markedshallen. Mye å se og ganske rimelig å shoppe. Så kan man ta et lite aftenscruise på Donau med en elvebåt. Budapest sett fra elven om kvelden er et vakkert syn. Byen har koselige gågater med små fortauskafeer også. Vet. ikke noe om utelivet da vi var på en forestilling med lokale dansere. God mat var det også. 3
Gjest Superwoman! Skrevet 25. januar 2014 #9 Skrevet 25. januar 2014 Har hørt at Riga skal være fantastisk!
nessi Skrevet 28. januar 2014 #10 Skrevet 28. januar 2014 Jeg vil anbefale Budapest Der er det blillig med "vanlig spa" og jeg vil i tillegg anbefale en tur til Gellert badet for å ta termalbad.
applecider Skrevet 3. februar 2014 #12 Skrevet 3. februar 2014 Sjekk ut Tallink spa and conference hotel, bare 10 min med taxi fra flyplassen, shopping på andre siden av gata av hotellet. Hotellet har nydelig spa-anlegg med både ute og inne-basseng, steamdusjer, tyrkisk bad, boblebad, Spa behandlinger mm. Det er bar i bassenget, så dere kan sitte i boblebadet og drikke drinker uten å flytte på dere
Vae victis Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #13 Skrevet 3. februar 2014 Tusen takk for alle svar Skal sjekke ut tipsene.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #14 Skrevet 12. februar 2014 Jeg og venninne tok SPA i Tallinn - latterlig billig. Vi tok mange behandlinger! Det var bar i svømmebassenget + trapper opp til boblebadet. For et liv Kort til byen, mange billige restauranter og shopping. Regnr med at det er også bra i Krakow , Riga, Vilnius. Man kan bestille LIMO og henter dere på flyplassen i Vilnius for latterlig små penger rundt 2-300 kr. Dele på jenter. Dra til hotellet. Spa. Shopping. Billig mat! Hadde gått for Vilnius Anonymous poster hash: b7f0e...d66
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #15 Skrevet 12. februar 2014 Sjekk ut Tallink spa and conference hotel, bare 10 min med taxi fra flyplassen, shopping på andre siden av gata av hotellet. Hotellet har nydelig spa-anlegg med både ute og inne-basseng, steamdusjer, tyrkisk bad, boblebad, Spa behandlinger mm. Det er bar i bassenget, så dere kan sitte i boblebadet og drikke drinker uten å flytte på dere JA! Den har jeg også vært på! Fantastisk med drikner i svømmebassenget - svømmer med drikner mot boblebadet *hihi* Anonymous poster hash: b7f0e...d66
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå