Gjest ide Skrevet 21. mai 2004 #1 Del Skrevet 21. mai 2004 Jeg har ofte hodepine i sammenheng med mensen. Noen som kjenner til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 21. mai 2004 #2 Del Skrevet 21. mai 2004 Jeg vet ikke årsaken, men har samme problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. mai 2004 #3 Del Skrevet 21. mai 2004 har det selv.. vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 21. mai 2004 #4 Del Skrevet 21. mai 2004 Å tro meg om jeg får! I går kveld hadde jeg så vondt at jeg var nær ved å skrike og dø for å få slutt på det henger litt igjen i dag, men ikke så ille heldigvis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2004 #5 Del Skrevet 21. mai 2004 Ja - de få gangene jeg får migrene har jeg det alltid i tilknytning til mensen.. :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catlin Skrevet 21. mai 2004 #6 Del Skrevet 21. mai 2004 Har samme problemet. Min lege mente at dette kanskje kunne være fordi jeg samlet ekstremt mye vann i kroppen når jeg har mens - og at dette kanskje kunne resultere i hodepine. Prøv å gå på helsekost å høre om de har noe vanndrivende. Kanskje kan det være noe i det han sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 22. mai 2004 #7 Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg fikk alltid en forferdelig hodepine under mensen da jeg gikk på Yasmin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hillary.. Skrevet 22. mai 2004 #8 Del Skrevet 22. mai 2004 Hormonsvingninger... Ta Pinex eller paracet. Hvis du ikke bruker smertestillende ellers, så er det ingenting å spare på. ta to i slengen , drikk masse vann og lukk opp vinduet... Ellers så kan du prøve akupunktur for å balansere energiene i kroppen rundt mensen. Dette kan også hjelpe mot eventuelle andre plager du har i forbindelse med mensen - pms osv. Har lært at å stresse ned er alfa omega for å reduser alle plager rundt mensen! Meditasjon er kanskje tingen...?? Og du - ikke bruk ginseng, for det er en veldig varm energi som skaper hodepine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå