Gjest ide Skrevet 21. mai 2004 #1 Skrevet 21. mai 2004 Jeg har ofte hodepine i sammenheng med mensen. Noen som kjenner til dette?
Gjest Pterodactylkake Skrevet 21. mai 2004 #4 Skrevet 21. mai 2004 Å tro meg om jeg får! I går kveld hadde jeg så vondt at jeg var nær ved å skrike og dø for å få slutt på det henger litt igjen i dag, men ikke så ille heldigvis...
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2004 #5 Skrevet 21. mai 2004 Ja - de få gangene jeg får migrene har jeg det alltid i tilknytning til mensen.. :veldigsur:
Catlin Skrevet 21. mai 2004 #6 Skrevet 21. mai 2004 Har samme problemet. Min lege mente at dette kanskje kunne være fordi jeg samlet ekstremt mye vann i kroppen når jeg har mens - og at dette kanskje kunne resultere i hodepine. Prøv å gå på helsekost å høre om de har noe vanndrivende. Kanskje kan det være noe i det han sier.
Nabodama Skrevet 22. mai 2004 #7 Skrevet 22. mai 2004 Jeg fikk alltid en forferdelig hodepine under mensen da jeg gikk på Yasmin!
Gjest Hillary.. Skrevet 22. mai 2004 #8 Skrevet 22. mai 2004 Hormonsvingninger... Ta Pinex eller paracet. Hvis du ikke bruker smertestillende ellers, så er det ingenting å spare på. ta to i slengen , drikk masse vann og lukk opp vinduet... Ellers så kan du prøve akupunktur for å balansere energiene i kroppen rundt mensen. Dette kan også hjelpe mot eventuelle andre plager du har i forbindelse med mensen - pms osv. Har lært at å stresse ned er alfa omega for å reduser alle plager rundt mensen! Meditasjon er kanskje tingen...?? Og du - ikke bruk ginseng, for det er en veldig varm energi som skaper hodepine!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå