mordecaiham Skrevet 23. januar 2014 #1 Skrevet 23. januar 2014 (endret) Kjæresten min over mange år, eller nåværende ex har bevisst valgt å ha seksuell affære med en mann bare fordi jeg har hatt seksuell omgang med flere jenter - hver gang når hun har kastet meg ut av leiligheten jeg har måttet reise av gårde og vært beruset. Hun mener at det denne revansjen er noe som måtte gjøres for at hun/vi skulle ha noen mulighet til å gå videre med tilgivelsesprosessen og forholdet generelt. Hun lot seg bli pult tre ganger i køpet av en mann hun ikke føler seg attraktert av, hverken utseende- eller personlighetsmessig,, kun for sexens skyld. Kunne hun ikke forsøkt å dradd til en terapeut og gitt det et forsøk med å hanskes og eventuelt løse problemer, istedenfor å gå direkte til å ha sex med noen som en direkte revansje mot meg? Hun mener selv at en terapeut ikke var et alternativ og det ville uansett ikke løst noen problemer med å hanskes med problemene. Hun mener at sex var eneste alternativ. Mener DU at jeg skal tilgi henne da hun mener at det ikke er noe hun står for? Endret 23. januar 2014 av mordecaiham
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #2 Skrevet 23. januar 2014 Eh, skal HUN tilgi DEG? Det er du som har problemer her. Anonymous poster hash: 457ee...c20 7
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #3 Skrevet 23. januar 2014 Nei vet du hva. Du må være et troll. Det går vel ikke an å være SÅ selvsentrert?????????????? Anonymous poster hash: 457ee...c20 4
skruf Skrevet 23. januar 2014 #4 Skrevet 23. januar 2014 Og her kommer tusenkronersspørsmålet: Hvorfor var du utro og hadde sex med andre jenter først?? 6
LatersBaby Skrevet 23. januar 2014 #5 Skrevet 23. januar 2014 Eh? Det burde heller være DU som burde gått til en terapeut for å løse dine egne problemer, og HUN som burde dratt fra deg. 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #6 Skrevet 23. januar 2014 hvorfor skal dere i det hele tatt være sammen? Anonymous poster hash: 31a22...5d4 3
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 23. januar 2014 #7 Skrevet 23. januar 2014 (endret) Er det slik å forstå at du var utro mens dere faktisk var sammen. Deretter kastet hun deg på dør, hadde sex med noen andre, og så vurderte å ta deg tilbake? Jeg synes hovedinnlegget var litt rotete. Vanskelig å forstå. Hun trengte åpenbart en pause fra deg, og om du var utro mot henne kan jeg jo forstå henne. Er du sikker på at dere har det godt med hverandre, og bør være i et forhold sammen? Hvis du var utro mot henne så kan jeg forstå henne dersom hun ønsker en unnskyldning fra deg. Endret 23. januar 2014 av Mrs. Random Nick
Majott Skrevet 23. januar 2014 #9 Skrevet 23. januar 2014 Kjæresten min over mange år, eller nåværende ex har bevisst valgt å ha seksuell affære med en mann bare fordi jeg har hatt seksuell omgang med flere jenter - hver gang når hun har kastet meg ut av leiligheten jeg har måttet reise av gårde og vært beruset. Hun mener at det denne revansjen er noe som måtte gjøres for at hun/vi skulle ha noen mulighet til å gå videre med tilgivelsesprosessen og forholdet generelt. Hun lot seg bli pult tre ganger i køpet av en mann hun ikke føler seg attraktert av, hverken utseende- eller personlighetsmessig,, kun for sexens skyld. Kunne hun ikke forsøkt å dradd til en terapeut og gitt det et forsøk med å hanskes og eventuelt løse problemer, istedenfor å gå direkte til å ha sex med noen som en direkte revansje mot meg? Hun mener selv at en terapeut ikke var et alternativ og det ville uansett ikke løst noen problemer med å hanskes med problemene. Hun mener at sex var eneste alternativ. Mener DU at jeg skal tilgi henne da hun mener at det ikke er noe hun står for? Hva er så galt med at hun har hatt sex med en annen mann? Du sier da selv at du har vært utro flere ganger. Regner med at du har forståelse for at hun også har sex med andre da? Og hvis ikke så bør du heller sette deg inn i hva hun føler når du selv er utro. Du har i flere tråder sagt at du føler at hun er "utpult" og diverse andre uttrykk fordi hun har hatt sex med en annen, mens det er greit at du selv har sex med andre? Hun føler sikkert noe av det samme etter at du har vært utro, som det du gjør nå. Har hun tilgitt deg for din utroskap, så bør du vel kunne tilgi du også? Forøvrig ser jeg ikke noen framtid i et forhold der begge er utro. 4
Pixxie Skrevet 23. januar 2014 #10 Skrevet 23. januar 2014 Haha, forstår ikke at du kan tro at det er et forhold som er verdt å ta vare på! Skjønner du ikke at det ble ødelagt med en gang du var utro? Hun må gjøre så mye eller så mange hun vil, forholdet kan neppe reddes etter alt det du beskriver.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #11 Skrevet 23. januar 2014 Hvor gamle er dere egentlig? Umodent av begge. Høres ut som dere er en glimrende match og neppe kan få noen som er bedre enn hverandre... Anonymous poster hash: 8343c...baa 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #12 Skrevet 23. januar 2014 Hun har kasta deg ut, du har pult noen andre når du var utkasta. Dette har gjentatt seg flere ganger. Hvorfor i allverden ønsker du å være sammen med ei som kaster deg ut i hytt og pine. Eller kanskje spørsmålet bør være, hva gjør du siden hun driver å kaster deg ut med jevne mellomrom. Kanskje dere bare skal begynne nye liv hver for dere? Anonymous poster hash: 09505...191 1
Sjokoladenøtt Skrevet 23. januar 2014 #13 Skrevet 23. januar 2014 Forundrer meg ikke. Eksen min var sånn etter vi slo opp. Han måtte visst tilgi meg for å ha kommet meg videre fordi jeg hadde vært med en kompis på byen Note: Han var utro med 6 andre kvinnfolk mens vi var sammen, flere ganger med alle. Og det var visst helt grusomt at jeg kunne finne på å gå på byen etter vi slo opp (1 mnd etterpå..) med en kompis av meg Noen mannfolk altså, hva er det egentlig som foregår oppi hodene deres?? 2
Gjest Whitestripes Skrevet 23. januar 2014 #14 Skrevet 23. januar 2014 Dette lukter kalkun lang vei... Dere burde være single begge to. Problem løst.
Gjest Corto Maltese Skrevet 23. januar 2014 #15 Skrevet 23. januar 2014 Jeg husker jeg så en film en gang fra tidlig 30 tallet. Jeg husker ikke navnet men denne tråden fikk meg til og tenke på en scene i filmen. En mann forteller sin kone han er utro. Og mener han ikke har gjort noe galt og antar at hun har tilgit han. Kona er utro etter på og forteller det til mannen. Mannen blir rasende og glemmer at han har gjort nøyaktig det samme. og det er alt jeg har og si
Alvina Skrevet 23. januar 2014 #16 Skrevet 23. januar 2014 Kjæresten min over mange år, eller nåværende ex har bevisst valgt å ha seksuell affære med en mann bare fordi jeg har hatt seksuell omgang med flere jenter - hver gang når hun har kastet meg ut av leiligheten jeg har måttet reise av gårde og vært beruset. Hun mener at det denne revansjen er noe som måtte gjøres for at hun/vi skulle ha noen mulighet til å gå videre med tilgivelsesprosessen og forholdet generelt. Hun lot seg bli pult tre ganger i køpet av en mann hun ikke føler seg attraktert av, hverken utseende- eller personlighetsmessig,, kun for sexens skyld. Kunne hun ikke forsøkt å dradd til en terapeut og gitt det et forsøk med å hanskes og eventuelt løse problemer, istedenfor å gå direkte til å ha sex med noen som en direkte revansje mot meg? Hun mener selv at en terapeut ikke var et alternativ og det ville uansett ikke løst noen problemer med å hanskes med problemene. Hun mener at sex var eneste alternativ. Mener DU at jeg skal tilgi henne da hun mener at det ikke er noe hun står for? Dette må du bestemme, men leser dette sånn at du har hatt flere sexpartnere før dere ble sammen, og at hun vil ha revansje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå