AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #1 Skrevet 23. januar 2014 Jeg drømte at jeg var i en slags krig i hjembyen min, og på slutten var jeg så sliten av å kjempe at jeg var glad for å bli skutt i brystet for da kunne jeg legge meg ned å dø. Mens jeg ligger der og forsøker å kjenne på smerten (for jeg kan ikke kjenne noe smerte enda) så blir jeg skutt en gang til i magen av "de slemme". Jeg får beskjed om at jeg kommer til å blø i hjel og dø innen en halvtime. Og mens jeg ligger der og ikke kan gjøre noe bestemmer de seg for å torturere meg med å stumpe røykene sine i ansiktet på meg. Det var så vondt og jeg forsøkte å beskytte meg med hendene i ansiktet men de holdt meg bare fast. Hva skal jeg trekke ut fra dette? Jeg er så lei av å våkne omtrent hver morgen med en dårlig følelse etter drømmene mine. Anonymous poster hash: 4b28c...294
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #2 Skrevet 23. januar 2014 Er det noe som plager deg i livet? Føler du deg overkjørt av noen? Anonymous poster hash: 60691...85f
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #3 Skrevet 23. januar 2014 Jeg lever eg ganske greit liv, men har slitt en del med depresjoner. Men føler meg ganske ok nå. Har tre ting som plager meg: At jeg er tjukk, sliter med å komme meg opp tidlig nok om morgenen (sover altfor lenge) og at jeg har lest for lite på skolen. Anonymous poster hash: 4b28c...294
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #4 Skrevet 24. januar 2014 Først trenger du noen å snakke med, som du kan snakke med uten å bli møtt med nedlatende holdninger. Så må du gå en tur ut om kvelden før du skal sove. Anonymous poster hash: 00b74...337
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå