Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Siden Dermalogica har fått så mye skryt her, vurderer jeg å bytte fra Biotherm til Dermalogica når det gjelder ansiktsrens.

Så også at det var endel her som bestilte i fra LF.

men SN sender fraktfritt, så det må vel være litt billigere å bestille derfra?eller? :klø:

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Sn har ofte begrenset utvalg i størrelser, og har noen ganger bare såkalte salongstørrelser tilgjengelig. Det kan bli litt heavy med litersflasker, spesielt hvis du prøver noe for første gang, eller drasser ting med deg rundt. Dessuten: på LF kan du kjøp starter-kits med produkter for ulike hudtyper til en billig penge så du kan prøve først om det er noe for deg. Prisenen er ikke såååå ulike, synes jeg.

Skrevet

Når det gjelder Lookfantastic, har brukere her skrevet at LF skriver ned prisen så du slipper toll. Må du spørre dem om å skrive ned prisen, eller gjør de det selv? Og hva er grensen for tollfritt? Jeg har en link for å fortolle selv på nett, kan det være aktuelt? Er veldig uerfaren på dette...

(beklager å bryte inn i tråden)

Gjest Ethereal
Skrevet

LF skriver ned verdien automatisk, det samme gjør SN. Tollgrensen er 200NOK (vareverdi), blir en pakken med verdi mellom 200 og 1000NOK stoppet i tollen, må du betale 24% mva av vareverdi INKL porto (rart, men sant, sjekk toll.no) Over 1000NOK må du i tillegg betale toll.

Skrevet

Når jeg bestiller på LF: er voucher code det samme som bankkortnummer?

Gjest Ethereal
Skrevet

Nei, du må velge kredittkort. Bankkort med Visa kan brukes. Voucher er noe ala gavekort.

Skrevet

De skriver at det må være noen tilstede og ta imot pakken, men den kommer vel i posten, slik at jeg får en lapp fra Posten om at det er kommet pakke?

Skrevet

På LF koster 473 ml "Special Cleansing Soap" inkl. frakt ca 400kr.

Mens på SN koster 946ml ca 554 kr.

Enig i at det kan bli litt voldsomt med nesten 1 liter i første omgang, men hvis man liker den , så er det vel like greit ? :klø:

Gjest Ethereal
Skrevet

Tollvesenet er veldig oops på pakker fra SN, og i mitt hode ville de garantert blitt mistenktsomme på en pakke på ca kiloen. Og hvis du blir stoppet, og må betale moms på 24% av det du betalte, kan det bli en dyr affære.

@Loola: du kan enten velge å få pakken levert på jobb (jeg får den da rett i posthylla mi), eller du får hentelapp på vanlig måte hvis du velger å få den til hjemmeadressen din.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg foretrekker bestillle fra lookfantastic.. De er raske og de skriver ned verdien.. Dessuten varierer ikke de så mye i pris.

Gjest Ethereal
Skrevet

Og å få en kanne ala grønnsåpe frister meg heller lite...

Jeg liker også LF best, deretter Essential Dayspa, som jeg bruker hvis jeg vil ha tak i andre ting. Negativt der er at portoen er relativt høy, ca 75NOK, så man må bestille ting som kanskje er umulige å få tak i ellers.

Skrevet

Takk for svar! :)

Og beklager igjen at jeg kapret tråden

Skrevet
Og å få en kanne ala grønnsåpe frister meg heller lite...

:hoho::hoho::hoho:

hehe, du har kanskje et poeng der da.

Selv om praktiske meg bare hadde fylt det over i en mindre tom flaske.

Er nok kanskje å friste skjebnen når pakken veier 1 kg også da...

Takk for alle svarene :dagensrose:

Skrevet

Bare en liten nybegynner feil detteher

Gjest Cuddly
Skrevet

Bestilte nettopp Skin Smooting Cream, 104 ml fra SN.

Ble ca 100 kr billigere enn LF...

Skrevet
Bestilte nettopp Skin Smooting Cream, 104 ml fra SN.

Ble ca 100 kr billigere enn LF...

Hmm.. Var nettopp inne på SN for å se etter denne, men finner den ikke.... :roll:

Skrevet

Jeg bruker Anti Baq skin wash, koster 400 kr for nesten 500 ml på along, 343 kr på LF (+ porto), og 276 kr på SN. Det er forskjeller på pris ja!

Gjest Cuddly
Skrevet

Hmm.. Var nettopp inne på SN for å se etter denne, men finner den ikke.... :roll:

Den ligger alltid under "night care", av uvisse grunner...

Gjest Cuddly
Skrevet

Var inne på SN for å sjekke, men nå var de utsolgt igjen :-?

Kanskje jeg tok siste :-)

Gjest anneline
Skrevet
http://www.all-discount-skin-care.com/ har stort sett bedre utvalg enn strawberrynet. De er samarbeidspartnere med SN så det er omtrent samme priser + free shipping der også. Har ikke prøvd å bestille noe derfra enda, men hvis ikke SN har det jeg skal ha når jeg går tom kommer jeg nok til å prøve denne siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...