Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på med en fantastisk mann og der ser veldig lovende ut for oss. Jeg har det siste året gått til psykolog for å få "lufte" i ting som jeg gikk gjennom de siste 3 årene. Jeg har kommet styrket ut av dette og valgte selv å oppsøke psykolog fordi jeg trengte noen å snakke med :) jeg er ikke psykisk syk. Bør jeg fortelle dette til han? Vil ikke skremme han bort, men har en tanke om at mange "stempler" andre folk fort som går til psykolog.

Anonymous poster hash: d00e2...386

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde fortalt han det :) men jeg synes ikke det er tabu å gå til psykolog da. om han virkelig liker deg kommer han til å forstå. og det kan være en måte å se hvordan han er som person og hvordan han takler situasjoner.

Skrevet

Ser ingen grunn til at du skal fortelle han det uten videre, så fremt det du går/har gått til psykolog for ikke går utover han. Husker jeg datet en fyr en gang som spurte om jeg noen gang hadde vært psykolog(merkelig spm), og da svarte jeg så klart ja. Men dersom jeg begynner å date en person, så bretter jeg ikke ut om mine turer til psykolog, for grunnen til at jeg var der er ikke noe som kommer til å påvirke min partner.

Anonymous poster hash: 25d41...96e
  • Liker 1
Skrevet

Fortell det når og hvis du føler deg klar for å si det, ingen grunn for å komme med en "erklæring" om noe slikt med en gang.

Ser ingenting galt med å gå til psykolog, men er vel ikke noe av det første jeg hadde fortalt min kjære.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...