Gå til innhold

Må velge mellom kona eller nugatti

bebisss

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke sett programmet, men jeg syns ikke at kona hans virket slem. Hun virket bare veldig ærlig, trist og rørt alt på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Et menneskes alder kan måles på ulike måter:

• Kronologisk alder måler alderen i hvor mange år et menneske har levd.
  • Biologisk alder forteller om kroppens tilstand og yteevne ut fra aldersforandringer.
  • Psykologisk alder forteller om hvor gammelt et menneske føler seg og ter seg.
  • Sosial alder er knyttet til de sosiale rollene vi har i samfunnet, for eksempel roller som pensjonist eller besteforeldre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen, jeg ble mektig provosert av hvordan dama hans tok det, kalle han fysisk og psykisk syk bare fordi han har annerledes matvaner. Bra gjort av ham å være så stille og tålmodig mens kjerringa gævla i vei. Stakkars mann sier jeg bare som må leve under slike omstendigheter. Han er voksen mann og hans egen kropp, kan da fint leve som han selv vil.

Dette med fysisk alder er også bare tull syns jeg. Vi har bare èn fysisk alder jmfr med dagens normer (altså kalenderår).

Fyller selv 30 i år og spiser mye forskjellig, og klart det syns hva man får i seg, men syns han hadde god fysikk i forhold til meg uansett. Alt kommer til forbrenning og mosjon, som faktisk en skolelærer beviste, at det spiller ingen rolle hva man spiser, så lenge man er i nok aktivitet.

Det programmet der kan bare ta seg en bolle.

Anonymous poster hash: 04446...cd3

Ja, når det kom til å holde vekta/gå ned i vekt. Da snakker vi om kalorier inn og ut, ikke om et sunt kosthold. Man kan gå ned med å kun spise sjokolade og chips om man vil, så lenge man holder seg til et kaloriunderskudd. Men sunt er det jaggu ikke, så ikke kom å si det ikke spiller noen rolle hva man spiser.

Anonymous poster hash: 0bb02...661

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg sagt at det er sunt? Les før du skriver da. Og jo, jeg sier faktisk at man kan spise hva man vil. Det er vår fulle rett det. Men konsekvensene får man ta deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg sagt at det er sunt? Les før du skriver da. Og jo, jeg sier faktisk at man kan spise hva man vil. Det er vår fulle rett det. Men konsekvensene får man ta deretter.

Det var ikke det du mente først. Snakk om å vri på argumentet når du blir motsagt.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke nevnt noen test så vidt jeg kan lese ut av innlegget mitt. Det jeg kommenterte er at selv om en person ser bra ut utvendig og er tynn så trenger han ikke å se ut så bra ut innvendig. Men du er fri til å tolke som du vil.

I og med at du svarte meg, og jeg snakket om testen i mitt første innlegg, gikk jeg ut i fra at du snakket om den i og med at du siterte meg.

Anonymous poster hash: f2099...aaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jo TV-underholdning. Mye som konstrueres for å få god TV.

Men hvis kona seriøst gir mannen ultimatumet at hun går fra ham hvis han ikke slutter å spise nugatti, så bør han jo dumpe henne på flekken. Da fortjener hun han ikke, og ikke andre heller for den saks skyld. Derfor velger jeg å tro at dette er dramatisert for TV. Ingen mennesker ved sine fulle fem går fra sin ektemake fordi han/hun spiser for mye sjokolade eller annet usunt. Da hjelper man hverandre med å endre vanene.

Anonymous poster hash: 2d3c1...333
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns han så ut som en forvokst 12-åring, sånn rent kroppslig. Han har nok ikke fått de næringsstoffene han trenger gjennom oppveksten. hadde jeg vært hans mor hadde jeg satt ned foten da han var barn.

Nå så vel ikke akkurat kona hans topptrent ut hu heller.... Skulle likt å vist hva hennes fysiske alder er. Hun er jo definitivt mer overvektig enn det han er. Ut fra bildene har nok hun en høyere BMI enn han.

Jeg forsvarer ikke hans kosthold, men måten hun oppfører seg på og håndterer dette er usmaklig. Fei for egen dør sier nå jeg.

Anonymous poster hash: 2d3c1...333

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men damen visste jo at han var glade for nugatti før de giftet seg....?

Jeg måtte se episoden, og når hun nevnte at de har vært sammen i 4 år og -nettop- giftet seg, så skjønner jeg ikke hvorfor hun truer med skilsmisse istedet for å faktisk ta tak i dette FØR de ble gift og hennes datter ble involvert i hele greia.

Syns det rett og slett var utrulig uansvarlig av henne!

Denne mannen har spist brød med nugatti hver dag siden han var 12, han sultet seg i militæret mellom dagene han ikke hadde tilgang til nugatti, han finner på en masse løgner for å unngå å spise hos andre mennesker.... det er noe alvorlig galt med denne mannen som må ordnes oppi, og det er neppe noe man klarer iløpet av 4 uker med Hellstrøm.

Og når Hellstrøm og kona sto der å kjeftet på han, herregud, jeg fikk vondt i magen... selv om han ikke sier noe så ser han ut som noen som er blitt presset opp i ett hjørnet og vil vekk.

Flott at han prøvde nye ting, for all del, men han trenger mer oppfølgning enn det der, for det handler neppe bare om nugattien.

Anonymous poster hash: 25f30...d52

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne mannen har spist brød med nugatti hver dag siden han var 12, han sultet seg i militæret mellom dagene han ikke hadde tilgang til nugatti, han finner på en masse løgner for å unngå å spise hos andre mennesker.... det er noe alvorlig galt med denne mannen som må ordnes oppi, og det er neppe noe man klarer iløpet av 4 uker med Hellstrøm.

Anonymous poster hash: 25f30...d52

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns alt var latterlig.

Mannen som aldri har spist annet enn Nugatti.

Konas hysteri.

Hellstrøms reaksjon.

Hahaha

Anonymous poster hash: a7860...f9f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor inn i helvete må mannen lage mat selv, det er jo kona sin jobb!

høres ikke ut som et sunt hushold :fnise:

Anonymous poster hash: 1e6c4...545
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På generell basis synes jeg så kresne folk er noe av det stusseligste som finnes. Det er voksne mennesker som aldri har vokst ut av trassalderen. Helt greit å ikke like hver eneste matrett i verden, men å gå gjennom livet og kun like brødskive og en type pålegg...

Når det er sagt: Herre min hatt. Jeg ble utslitt av den kona bare av å se promovideoen. Hadde jeg måttet tilbringe mye tid med henne hadde jeg trøstespist nugatti som en helt. Hellstrøm skal lage TV, så at han skal krisemaksimere litt er bare å forvente. I tillegg snakker vi om en fyr som var sjokkert over at folk faktisk hadde ketchup hjemme, så at han får en oppriktig bakoversveis av dette overrasker meg heller ikke.

Tenk om han fyren fra Luksusfellen som drakk 8 liter melk om dagen hadde blitt kamerat med Nugatti-mannen da, dere. Det hadde vært noe.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når noen ikke klarer å spise mer enn èn ting hele livet er det sykelig. Han trenger psykologhjelp. Det er klart han liker annen mat, han skjønner det bare ikke selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...
  • 8 måneder senere...
Gjest Elseby13

I går kveld var det en sak i VG om denne mannen, men da jeg skulle lese den i dag morges, var den borte. Er han tilbake på nugattien igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
På 23.1.2014 den 16.51, bebisss skrev:

http://www.seher.no/kjendis/du-m%C3%A5-velge-mellom-kona-eller-nugatti-68794

Jeg så denne videosnutten og selv om det er alvorlig så lo jeg litt da. En 30 åring som spiser nugatti til alle dagens måltider.

Og hvordan kona sto der og pratet om hvor "syk" han var mens han bare står der i bakgrunnen og kikker rundt og alt dette her fordi han spiser nugatti..

Han var jo ikke tykk da, men ikke sjokkerende at han eldes så fort fysisk da.

Å hjelpes, kunne ikke tro at nugatti kunne splitte familie altså...

sorry men :fnise:

Hadde du ikke? Det er litt morsomt, for jeg er allergisk mot Nugatti. Sånn, veldig allergisk, hvis jeg får det på hendene hovner jeg opp i ørene/svelget. Så her må det velges mellom Nugatti og meg, jeg sa i går etter å ha fått Nugatti på hendene, og måtte kaste maten jeg lagde for 2. gang at det skal IKKE inn i mitt hus. Jeg hiver ikke boksen, men det kjøpes ikke inn ny.

Nugatti er noe jævelskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...