Gå til innhold

Må velge mellom kona eller nugatti

bebisss

Anbefalte innlegg

http://www.seher.no/kjendis/du-m%C3%A5-velge-mellom-kona-eller-nugatti-68794

Jeg så denne videosnutten og selv om det er alvorlig så lo jeg litt da. En 30 åring som spiser nugatti til alle dagens måltider.

Og hvordan kona sto der og pratet om hvor "syk" han var mens han bare står der i bakgrunnen og kikker rundt og alt dette her fordi han spiser nugatti..

Han var jo ikke tykk da, men ikke sjokkerende at han eldes så fort fysisk da.

Å hjelpes, kunne ikke tro at nugatti kunne splitte familie altså...

sorry men :fnise:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så trist å leve 30 år uten å oppdage hvor mye annet godt som finnes, og at de fleste av de gode tingene er bedre enn nugatti.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier jo at sukker er mer avhengighetsskapende enn heroin så..

Anonymous poster hash: 8e00a...c7b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier jo at sukker er mer avhengighetsskapende enn heroin så..

Anonymous poster hash: 8e00a...c7b

Hva med å bytte med en melkesjokolade eller en twistpose en gang i blandt da :fnise:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsom reaksjon av både Hellstrøm og kona å komme med. Ville ha motivert han til å endre kosthold på en annen måte enn å dømme han på den måten. Som mannen sier selv har han ikke sett på det som et så alvorlig problem, og helt sikkert ikke på den måten at han fucket det til så det gikk ut over andre. Hellstrøm kunne vært litt mer sosialintelligent. Informert om hvor viktig det var på alle lan at han spiste andre ting også, både ernæringsmessig og sosialt. Si at han må velge mellom kona og nugatti. Ja, ja, kanskje han oppnår noen seer tall med det? Jerg gidder ikke å se på noe så høl i hue.

Ja, sukker er avhengighetsskapende til de grader.

Utrolig at han ikke spiser noe annet, hvis det er tilfelle. Skulle tro immunforsvaret var svakt og at han ofte var syk.

Endret av Berit
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahahahahahahahahahhaa for en nisse.

Synes han var litt sjarmerende da (no gay intended), men han virket også en smule mindre begava.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en periode da jeg gikk i barnehagen hvor jeg kun likte brødskiver med nugatti. Alternativt brødskiver med nugatti og kakestrø.

Nå har jeg derimot kommet ut av denne fasen (for 22 år siden) og liker det meste med unntak av egg og reker (er som å tygge på menneskefingre, og nei jeg har ikke spist menneskefingre). Hva gjør han når han er i besøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsom reaksjon av både Hellstrøm og kona å komme med. Ville ha motivert han til å endre kosthold på en annen måte enn å dømme han på den måten. Som mannen sier selv har han ikke sett på det som et så alvorlig problem, og helt sikkert ikke på den måten at han fucket det til så det gikk ut over andre. Hellstrøm kunne vært litt mer sosialintelligent. Informert om hvor viktig det var på alle lan at han spiste andre ting også, både ernæringsmessig og sosialt. Si at han må velge mellom kona og nugatti. Ja, ja, kanskje han oppnår noen seer tall med det? Jerg gidder ikke å se på noe så høl i hue.

Utrolig at han ikke spiser noe annet, hvis det er tilfelle. Skulle tro immunforsvaret var svakt og at han ofte var syk.

Når man er 30 år burde man strengt tatt klare å holde et nogenlunde fornuftig kosthold selv uten at noen faktisk må fortelle ham det:P Sier ikke han skal dømmes nordafor og ned altså, det er jeg enig i, men holy crap da, er jo lik så ille som å spise seg skikkelig feit mtp. helsa, men dem er det helt ok å dømme som regel(denne er ikke myntet på deg over her altså, bare generelt!)

Anonymous poster hash: 0bb02...661

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iMariuz

Jeg hadde valgt nugattien og bedt den fordumsfulle dama om å ryke og reise, ingen andre enn en selv har noe med hva man spiser

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.seher.no/kjendis/du-m%C3%A5-velge-mellom-kona-eller-nugatti-68794

Jeg så denne videosnutten og selv om det er alvorlig så lo jeg litt da. En 30 åring som spiser nugatti til alle dagens måltider.

Og hvordan kona sto der og pratet om hvor "syk" han var mens han bare står der i bakgrunnen og kikker rundt og alt dette her fordi han spiser nugatti..

Han var jo ikke tykk da, men ikke sjokkerende at han eldes så fort fysisk da.

Å hjelpes, kunne ikke tro at nugatti kunne splitte familie altså...

sorry men :fnise:

Helt enig med deg. Men herregud da, så barnslig av en voksen mann. Jeg kjenner kresne mennesker, men aldri sett noe så sært i levende live før :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Jeg skjønner faktisk kona...jeg tror det blir slitsomt dag inn og dag ut å lage middag til familien mens mannen bare spiser brødskive med nugatti. Ser for meg disse scenarioene:

- Mandagsmiddag: Vann og brødskive med nugatti

- Lørdagsmiddag: Øl og brødskive med nugatti

- Romantisk middag: Rødvin og brødskive med nugatti

- 17.maifrokost: Champagne og brødskive med nugatti

- Konfirmasjon/dåp/bryllup: "Unnskyld, men på invitasjonen kan jeg kun krysse av for om jeg vil ha fisk/kjøtt men ikke brødskive med nugatti?"

Jeg tror faktisk det hadde klikka for meg :bond:

(Og jeg elsker brødskive med nugatti...)

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må jo være noe tull med den testen hun blonda dama tok. Han er fysisk 72 år, hva betyr liksom det. At hans indre organer er som en 72 åring? For hans ytre har i hvert fall ikke eldet så mye...

Anonymous poster hash: f2099...aaf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huden hans ser helt død ut, det er ganske tydelig at han ikke får i seg de næringsstoffene han trenger... Grøss.

Får se klippet med lyd en annen gang, hvis jeg tør :pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du skal se programmet heller jeg enn å komme med masse piss når du ikke har sett det engang. Hellstrøm er en ganske sympatisk og følsom mann, noe som kom tydelig frem i programmet :)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en periode da jeg gikk i barnehagen hvor jeg kun likte brødskiver med nugatti. Alternativt brødskiver med nugatti og kakestrø.

Nå har jeg derimot kommet ut av denne fasen (for 22 år siden) og liker det meste med unntak av egg og reker (er som å tygge på menneskefingre, og nei jeg har ikke spist menneskefingre). Hva gjør han når han er i besøk?

Jeg forstod det slik at han brukte dager på å gruble ut en unnskyldning til ikke å gå i middagsselkaper. Og at han spiste hjemme både før og etter for å ikke være sulten og dermed spise mens de var hos andre.

Kresen er nå en ting, men det der begynte å minne meg om tvangshandlinger nesten....

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Passing by

Det må jo være noe tull med den testen hun blonda dama tok. Han er fysisk 72 år, hva betyr liksom det. At hans indre organer er som en 72 åring? For hans ytre har i hvert fall ikke eldet så mye...

Anonymous poster hash: f2099...aaf

Mulig dette kommer som et sjokk, men her ser man altså betydningen av å ha et godt indre liv og at utseende ikke er alt. Et ensformig kosthold kan føre til helseplager i ung alder, en tynn person kan godt være feit innvendig, hørt om begrepet tynnfeit. En fetter av meg var nesten like ille som denne mannen, han fikk diabetes 2 i en alder av 36, vesentlig pga kostholdet.

Jeg skjønner at kona er frustrert, hun vil beholde mannen sin lengst mulig. Dette fører også til begrensninger for det livet man ønsker å leve, som f.eks. romantiske middager ute på byen. Han kan jo ikke være med på en restaurant, skal han ta med niste da? Har de barn så vil fars kresenhet kanskje smitte over på barna, hvordan får man barna til å spise variert når den ene rollemodellen deres ikke gjør det "jammen pappa trenger jo ikke det". Det kan være styr nok med mat og barn i helt vanlige familier til tider, om man ikke skal ha en voksen persons matuvaner å dras med i tillegg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...