Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt spurt om å være forlover i bryllupet til min bestevenninne, men jeg har ikke peiling hva det er jeg må gjøre, annet enn å organisere utdrikkningslaget. Har noen forslag eller ideer til hva vi kan gjøre der? Også hva annet er det forhventet at jeg skal gjøre? Har lyst til at denne dagen skal bli den beste, så vil være sikker på at jeg hvet alt jeg skal gjøre :-)

Og så er det jo den berømte talen..... :( Hva sier du der, og hvor lang bør den være?

Jeg blir veldig glad for all den hjelpen jeg kan få! :wink:

Hena :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ingen kan jo forlange noe særlig av sin forlover, men dersom jeg hadde blitt spurt hadde jeg nok passet på følgende:

Involvèr deg i planleggingen, virk interessert!

Lag en bok allerede nå. Fikk et tips av en her inne en gang. Hun skrev en hilsen til bruden på forsiden i boken (blanke ark). Deretter leverte hun den ut til famlie og venner, og ba hver enkelt skrive en hilsen og evnt. lime inn minner/bilder av brudeparet (en eller begge). Boken blir sendt rundt til de forskjellige (du kan jo også legge v/ en liste og be hver enkelt sende boken videre innen den og den fristen). I talen din, kan du jo inkludere overrekkelsen av boken.

Et flott utdrikningslag er jo også din oppgave. Hør med venner og familie om tips. Får med flere på planleggingen, da blir ofte resultatet bra. Har bruden alltid hatt drøm om å gjøre noe spesiellt? Ri på hest? Kjøre Go-kart? osv. osv.

På selve dagen: Vær der for henne. Si du kan hjelpe til med oppgaver, eller bidra til delegering til andre. Kjøp inn evnt. confetti/såpebobler som kan deles ut til gjestene v/ ankomst i kirken (uten at bruden vet om det). Kjøpt inn 2 støre champagneglass og drikke som deles ut til brudeparet utenfor kirken el. hos fotograf.

Du og brudgommens forlover kan jo ta ansvaret om å pynte bilen selve dagen?

Forberedelser: Trenger hun hjelp med innbydelser/bordkort? Kakebaking?

Gave til brudeparet: Tenk litt annerledes. Vet det finnes en tidligere tråd her, der tips til spesielle gaver ble nevnt (et tre? raketter kl. 00:00? Konsertbilletter?)

Kom med tips til hva som kan gjøre dagen deres spesiell.

Hva med en overraskelse til brudeparet i form av sang o.l. under middag?

Dette ble litt rotete, men jeg håper du fikk med deg poengene :-)

Lykke til!!

Skrevet

Hva med en tale hvor du forteller den som ett eventyr med innslag om deres tid som venninner?

Gjest Poirot
Skrevet

Dette gjorde jeg:

tale

utdrinkningslag

Ble med til frisør på prøve og på dagen

Inspiserte kjolen i forkant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...