Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på med en yrkessjåfør, og har troa på at dette kanskje kan bli noe seriøst. Eneste som irriterer meg, er den jobben hans. Han er to uker på jobb, før han kommer hjem og har fri en ukes tid. Så stikker han på jobb igjen i to uker. Føles litt som å være i et avstandsforhold, og merker det er vanskelig når jeg må være sååå lenge vekke fra han.

Så, jeg lurer på, til dere som er eller har vært i forhold med menn med lignende arbeidsforhold, hvordan funket det? Erfaringer og meninger ønskes...

Anonymous poster hash: a6c45...d2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er i ett avstandsforhold, men han jobber ikke med noe sånn. han driver gård og bygger biler så er selvstendig næringsdrivende. jeg har sett han 2 dager iløpet av 2 måneder nå. så det tæææærer veldig da! men han er verdt det så jeg venter :) for ham fyker såklart tiden. jeg er fortiden arbeidsledig så tiden hos meg fyker ikke like fort. men vi holder mye kontakt via tlf. jeg MÅ høre stemmen hans sånn annenhver dag for å ha noe å "leve" på hehe men jeg ligger mye om nettene og tenker såklart. men finner positive ting, og ting og glede meg til. så det holder meg oppe. jeg vet ikke helt hva mer jeg kan si. det er iallefall vanskelig og utfordrende såklart! men min er SÅ verdt å vente på :)

Anonymous poster hash: 34408...694

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...