Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor på nettet møttes dere? Var dere ute etter kjæreste, eller var det tilfeldig at du møtte kjærligheten?

Anonymous poster hash: afbee...845
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi møtte hverandre på spraydate for ti år siden. Det er faktisk på dagen ti år i dag, takk for påminnelsen! Må nesten feire litt. :laugh:

Begge hadde konto mest for gøy og litt for å sniklese andres profiler. Og så fant han meg og vi hadde masse felles interesser. Han sendte meg en melding, jeg sjekket ut profilen hans, og så chattet vi masse før vi datet to dager senere. :)

Anonymous poster hash: 5763a...62d
Skrevet (endret)

Spraydate? Aldri hørt om ;)

Møtte min på nettby for 6 1/2 år siden.. Var ikke planen å skaffe meg kjæreste der, men sånn ble det gitt :)

Endret av miaw
Skrevet

Jeg laget profil på møteplassen, match og sukker i 2007, da var jeg 38 år. Skjedde mest på sukker. Jeg gjorde det fordi jeg aldri har følt noe særlig for denne "på-byen-sjekkinga" og ønsket meg en kjæreste.

Ble "funnet" av en mann på sukker etter 2 mnd - vi flyttet sammen et halvt år senere, gifta oss etter 2 år, og er fremdeles veldig forelska.

Mannen i mitt liv <3

Skrevet

møtte mannen min på okcupid en gang i tiden. Det gikk jo bra, det :D

• Liker 1
Skrevet

Traff han på sukker for to år siden. Flytter inn til han nå på lørdag <3

Var ikke desperat etter kjæreste, men var der mer for å se an :)

• Liker 1
Skrevet

Møttes i et spill i 2000, men vi ble ikke et par før masse år senere pga vi var på forskjellige kontinenter og alderen vår.

Anonymous poster hash: dc767...60d
Skrevet

Møteplassen. Var mest som et tidfordriv, men håpet jo også å møte en flott mann. Det gjorde jeg og nå er vi gift :)

• Liker 1
Skrevet

Møtte på et forum, hadde aldri tenkt vi skulle møtes, la være bli et par... :D

Anonymous poster hash: a7821...b95

Skrevet

Nå har jeg hatt flere kjærester fra nettet :sjenert: Men alle har vært tilfeldige - i hvertfall fra min side.

To fra chattenettsteder (sol og jippii tror jeg, hvor sistnevne var spilleside hvor man kunne spille fire på rad osv.) og vi holdt kontakten i årevis på msn før vi ble sammen, en gjennom en bekjent - han addet meg på msn og vi snakket lenge - og den siste på et diskusjonsforum.

Jeg har hatt stort hell på nettet iallefall :P

• Liker 3
Skrevet

Møtte min på sukker i februar 2011. Ble samboere sommeren 2012 :) oppretta profil mest på tull sammen med en venninne, oppdaget han- men turte ikke gjøre noe med det, og plutselig sendte han meg melding :) å opprette profil på sukker er det lureste jeg har gjort :)

Anonymous poster hash: aa97b...7fd

Skrevet

Møtte kjæresten min på sukker! Var litt tilfeldig at jeg skulle klare å finne kjærligheten, var egentlig mest ute etter å se hvordan en slik side fungerte. Men er såå glad for at jeg fant kjæresten min<3

Anonymous poster hash: b2a20...24b

Skrevet

Har ingen aning hvilken nettside det var på men det er ca 10 år siden. så det var sikkert noe som var populært på den tida. vi bodde i samme område i samme by. så vi møttes. Jeg viste ikke hvem han var. viste bare fornavnet hans. etter vi hadde holdt på i kansje 2 mnd eller noe. så får jeg vite at han heter Martin Fredriksen. det viste jeg litt om hvem det var. siden jeg hadde hørt litt av vært om den karen. Så jeg bare ER DU MARTIN FREDRIKSEN? ja. sa han.. så jeg viste j hvem det var. jeg bare viste det ikke ør vi møttes. eller ikke før en stund etter på.

Anonymous poster hash: 2baef...c7c
Skrevet

møttes på Spray chatten for over 10 år siden, er sammen enda

Anonymous poster hash: 94b3f...835
Skrevet

Var ute etter en kjæreste.

Anonymous poster hash: 946b6...119
Skrevet

Var ute etter en kjæreste.

Møttes på en date-side som VG hadde før.

Skrevet

Gaysir. Møttes fordi en felles nettvenninne prata med begge to og mente vi burde prate sammen fordi vi virka så like. Jeg var på jakt etter kjæreste.

Anonymous poster hash: fd41b...c62
Skrevet

Møtte min på Tagged, helt tilfeldig. Jeg var bare ute etter å ha det gøy og tulle med folk, men det ble til noe mer med min nåværende kjæreste og samboer.

Gjest New_Girl
Skrevet

IRC i 2004 :P var absolutt ikke på leting etter kjæreste. Hadde egentlig gitt opp å finne meg noen. Nå er vi gift og har barn sammen :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg møtte min mann på Møteplassen. Jeg var i utgangspunktet ikke ute etter noe forhold da jeg nettopp hadde avsluttet et. Jeg var ute etter å få venner som var interessert i fotografering. Det var min mann også. Han var heller ikke ute etter noe forhold, men en ting førte til noe annet og vi har nå vært sammen i 7 år og gift i 1 1/2 år. :gravid:

Anonymous poster hash: 566d4...770

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...