Gjest Pterodactylkake Skrevet 21. mai 2004 #1 Skrevet 21. mai 2004 hei jeg har nettopp lagt merke til at halve norges kvinnebefolkning danser svanesjøen nedover gata i søte små ballerinasko med huller her og der, og jeg tenker at det må da være utrolig upraktisk? Så om du har et slikt par, er det fordi det er mote, eller fordi det faktisk er godt å gå i? Ser jo så au ut :-? Ikke noe nedrakking her, men det ser bare litt rart ut med moten for tida, ballettsko, oppbretta bukser, prikkete henge-på-en-skulder posegensere og tacky øreringer. Litt for sukkersøtt for meg kanskje men så klart finnes det jo folk som vet å kle seg stilig.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 21. mai 2004 #2 Skrevet 21. mai 2004 Hm. Kan ikke vi slå oss sammen og troppe opp i svarte ballerinasko, svarte tyllskjørt med rødt for, langt svart hår og masse sminke da, kake? Kuppe hele moten, på en måte?
Gjest Pterodactylkake Skrevet 21. mai 2004 #3 Skrevet 21. mai 2004 Tjohei! Og ikke glem musefletter :o
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 21. mai 2004 #4 Skrevet 21. mai 2004 *ler* I morgen klokka 12 på stortinget?
aline Skrevet 21. mai 2004 #6 Skrevet 21. mai 2004 eh... jeg bare elsker ballerinasko da!! endelig sko som er gode på foten min og som jeg liker utseendet på!! Har altså sorte ballerinasko med røde, hvite og gule prikker, sorte ettersittende "piratbukser" og genser som henger nedenfor skuldern på den ene siden, i striper i sterke farger!!! Og gjerne musefletter med det lille jeg klarer å putte inni dem!!! Synes det er dritstilig jeg, en behagelig blanding av stilig, behagelig og feminint!!! (og "store" solbriller seff!!!) 8)
Gjest Ethereal Skrevet 21. mai 2004 #7 Skrevet 21. mai 2004 Jeg vil ha svarte eller hvite ballerinasko---UTEN hæl, mønster, knyting oppover leggen o.l. Finner jeg det noen steder i Norge? Jeg kan ikke kjøpe noe som helst å ta med hjem, KLM krever 12euro pr kilo overvekt i bagasjen :veldigsur: Her hvor jeg bor nå, er det brostein overalt, så ikke aktuelt å gå med sko med tynne såler.
Gjest Seleena Skrevet 21. mai 2004 #8 Skrevet 21. mai 2004 Kor finn eg skjørt med tyll under Bjørnsdatter?
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2004 #9 Skrevet 21. mai 2004 De hadde noen sorte på jupiter for en stund siden (på youngstorget) Men det var et kortkortkort skjørt altså.
tuji Skrevet 21. mai 2004 #10 Skrevet 21. mai 2004 De har noen kjempefine skjørt med tyll på Vero Moda nå. Jeg vil også ha ballerinasko, men noen som er helt plain, uten dill og dall. Hvor har de det?
aline Skrevet 21. mai 2004 #11 Skrevet 21. mai 2004 Jeg kjøpte ballerinasko uten snøring og uten hæl på Feet me på Byporten, men de hadde prikker på da... lav "utringning" hadde de også, skikkelig gode å gå i og fine nå på sommern!!
Gjest Pterodactylkake Skrevet 21. mai 2004 #12 Skrevet 21. mai 2004 så klart er det søtt på de som klarer å se gjennomførte ut, men folk som bare finner et plagg her og der i butikken fordi det er mote, og klæsjer dem sammen, skulle gjerne hatt et lynkurs. Det blir som matlaging, SAMMENSETNING, FOLKENS, SAMMENSETNING!
Gjest Ethereal Skrevet 21. mai 2004 #13 Skrevet 21. mai 2004 Tuji: jeg så noen OK svarte på H&M i Amsterdam i går, til ca 200NOK. Og H&M er H&M overalt... (Kjøpte dem ikke pga bagasjeovervektsskrekk og køskrekk).
Gjest Ethereal Skrevet 21. mai 2004 #14 Skrevet 21. mai 2004 Du snakker meg etter hjertet, Ptero. Du skulle sett det paret jeg så i går! Jenta var egentlig ganske pen, men var kledd totalt i siste skrik, og bare merkeklær. Boksesko, BLONDE strømpebukse, et dongeriskjørt med kapper som knapt dekket rumpa, og prikken over i-en: en utrolig ugly rød silkejakke med broderier. I tillegg digre solbriller, øreringer---you name it! Så så jeg typen: mannlig utgave av samme...
Gjest Pterodactylkake Skrevet 21. mai 2004 #15 Skrevet 21. mai 2004 haha for et syn! for ikke å nevne rosa/turkise tights med varte prikker på! Kan vi ikke få en ny mote om det så skal være, enn tilbakefall til hippietiden? Går jo nesten ikke an å finne seg noe respektabelt tøy i butikken for tiden!
Rio Skrevet 21. mai 2004 #16 Skrevet 21. mai 2004 jeg liker moten for tiden.. elsker fargene.. men jeg kjøper ikke hva som helst og hiver det på og disse ballerinaskoene har jeg ikke sansen for..
Gjest Seleena Skrevet 21. mai 2004 #17 Skrevet 21. mai 2004 Ei jente på skulen min døøør etter å sjå anderledes ut og gjer det for alle penga. Ho kan finne på å gå med : Raude boksesko med prikkar på Langt blondeskjørt med folder Rosa nettingstrømpebukse Svart joggejakke :o Det er jo kjempeflott at folk går med det dei vil og ikkje følger moten, men av og til må man berre få lov å reagere!
aline Skrevet 21. mai 2004 #18 Skrevet 21. mai 2004 gå på denne siden, klikk på fanen "girlysport" (bildet av sorte ballerinasko med gule snorer) og se på sko nummer to ovenfra, nummer 2314151911 så ser du mine morsomme prikkete ballerinasko!!! Og kjempegode å gå i!!! har gått lang tur med dem og det går heeelt fint!!
Gjest Ethereal Skrevet 21. mai 2004 #19 Skrevet 21. mai 2004 Ei jente på skulen min døøør etter å sjå anderledes ut og gjer det for alle penga. Ho kan finne på å gå med : Raude boksesko med prikkar på Langt blondeskjørt med folder Rosa nettingstrømpebukse Svart joggejakke :o Det er jo kjempeflott at folk går med det dei vil og ikkje følger moten, men av og til må man berre få lov å reagere! Er det ikke slik moten ER, da???? :klø:
Gjest Lizbet Skrevet 21. mai 2004 #20 Skrevet 21. mai 2004 Nemlig! Godt jeg ikke er alene om den følelsen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå