Gjest GreenSky Skrevet 21. mai 2004 #1 Skrevet 21. mai 2004 I USA skal de kanskje selge chis med reklame trykket på selve flakene. chips med reklame på Kunne du tenke deg å spise noe slikt? Selv elsker jeg chips, spiser kanskje to - tre poser i uka, men synes ikke det der hørtes fristende ut.
Gjest TomKrus Skrevet 21. mai 2004 #2 Skrevet 21. mai 2004 I USA skal de kanskje selge chis med reklame trykket på selve flakene. chips med reklame på Kunne du tenke deg å spise noe slikt? Selv elsker jeg chips, spiser kanskje to - tre poser i uka, men synes ikke det der hørtes fristende ut. Nei, det hørtes fryktelig ekkelt ut. Selv velger jeg bare produkter som er uten reklame og som ikke er kommersielle. Marie-kjeks, feks. er fy-fy Hvis dette kommer så blir det nok ikke mulighet til å velge det bort
Gjest gjest1 Skrevet 21. mai 2004 #4 Skrevet 21. mai 2004 Jeg har lært hjemme at det ikke er høflig å lese mens man spiser...
LaToya Skrevet 21. mai 2004 #6 Skrevet 21. mai 2004 Om det kommer så sklir det nok ned likevel Snop er snop ! Litt snålt, men tror ikke jeg ville brydd meg nevneverdig om det.
Gjest gjest1 Skrevet 21. mai 2004 #7 Skrevet 21. mai 2004 Det hadde sikkert gått ned selv om jeg nok hadde tenkt over at det var et spørsmål trykket rett på chipsen med "trykksverte" som gled ned i samme slengen. En litt rar tanke det å skulle fordøye et spørsmål.
Gjest Hillary.. Skrevet 21. mai 2004 #8 Skrevet 21. mai 2004 Jeg har lært hjemme at det ikke er høflig å lese mens man spiser... Folk lærer mye rart hjemme. Selv leser jeg ALLTID når jeg spiser. I hvert fall når jeg er alene. Men påtrykk med reklame er en uting. Det bør være litteratur. Eller nyheter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå