AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #1 Skrevet 23. januar 2014 etter kun 4 måneders prøving begynner jeg å miste motet, og frykter det aldri vil gå. hvordan holder dere andre prøvere motet oppe? Anonymous poster hash: da4b0...214
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #2 Skrevet 23. januar 2014 Vi brukte 2 år før det klaffet! Så du må ikke miste håpet om at det kan skje! Plutselig en dag sitter den der. Vet ikke helt hvordan vi klarte det. Syntes det bare styrker forholdet mer. Men hvordan vi klarte oss, vet jeg ikke. Men ikke gi opp, det er enda lenge igjen til du kan søke om hjelp. Så fortsett og gjør det samme hver mnd. :-) Anonymous poster hash: 2078f...41e
Askmeagain89 Skrevet 23. januar 2014 #3 Skrevet 23. januar 2014 Fire måneder er ikke så veldig lenge, og det er ikke uvanlig at det tar opp til et år. Hvis du har mistet motet allerede så ville jeg prøvd å holde fokuset på noe annet og la ting gå sin gang. Selv har vi prøvd i over to år så da blir det bare å ta det som kommer. Prøve å leve så normalt som mulig og få tiden til å gå. Det er litt lettere nå enn det var før vi visste hvorfor det tok så lang tid. Nå har vi ikke annet valg enn å vente, så da må vi bare leve livet da. Noen dager er tyngre enn andre, og da hjelper det å tenke på noe annet. 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #4 Skrevet 23. januar 2014 Aner ikke.....vi har prøvd godt over 2 år og er under fertilitetsklinikken. Ingenting funker selv om de ikke finner det spor feil på noen av oss......Skikkelig deprimerende.... Men 4 mnd er INGENTING, plutselig så skjer det for deg (og forhåpentligvis for meg). Anonymous poster hash: 688f3...0a6
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #5 Skrevet 23. januar 2014 jeg er fullstending klar over at 4 mnd ikke er lenge, derfor skriver jeg også KUN 4 mnd i innlegget. ja, det er synd på dere som har prøvd to år. det jeg var ute etter var motivasjonshjelp. ts Anonymous poster hash: da4b0...214
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #6 Skrevet 23. januar 2014 Bruk som motivasjonshjelp at det mest sannsynlig klaffer i løped av ett år Anonymous poster hash: 688f3...0a6
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #7 Skrevet 23. januar 2014 Var prøver selv i 8 måneder og syntes særlig de siste 4-5 var tunge. MEN jeg fant en god motivasjon og trøst i det å ha "premier" til meg selv hver gang mensen kom. På den måten ble det litt positivt at det ikke klaffet, selv om det krever mye overbevisning:p F.eks kan du tenke "om jeg får mensen på søndag så bestiller jeg vippeextentions", "blir testen negativ drar vi på en luksusrestaurant og spiser en 8-retters med vin til" eller "klaffet det ikke denne måneden heller kjøper jeg meg den Acnegenseren". Anonymous poster hash: af3d8...958 3
Irja Skrevet 23. januar 2014 #8 Skrevet 23. januar 2014 Vi brukte 10 måneder før den satt, enda vi er unge og freske (25 år) spermen ble testa også, topp kvalitet. Det er ikke så lett..
Frøken Fips Skrevet 24. januar 2014 #9 Skrevet 24. januar 2014 Var prøver selv i 8 måneder og syntes særlig de siste 4-5 var tunge. MEN jeg fant en god motivasjon og trøst i det å ha "premier" til meg selv hver gang mensen kom. På den måten ble det litt positivt at det ikke klaffet, selv om det krever mye overbevisning:p F.eks kan du tenke "om jeg får mensen på søndag så bestiller jeg vippeextentions", "blir testen negativ drar vi på en luksusrestaurant og spiser en 8-retters med vin til" eller "klaffet det ikke denne måneden heller kjøper jeg meg den Acnegenseren". Anonymous poster hash: af3d8...958 Må si at det var et veldig bra tips! 😊 Er i 7 pp nå, har testet positivt på eggløsningstester denne uka, så er det bare å vente to lange uker og se om tante rød kommer på besøk eller ikke. Kjenner det begynner å ta litt på, men lurt å ha noe å belønne/trøste seg meg hvis det ikke klaffer 😊
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #10 Skrevet 24. januar 2014 Hmmm.. Det tipset om å unne seg noe. Det skal jeg også gjøre. Har el i skrivende stund, så da begynner dpo dagene. Skal tenke meg ut en belønning eller trøstepremie hvis tanta kommer denne pp. Ellers så har vi prøvd i 6 mnd, og jeg er fryktelig utålmodig. Var utålmodig fra 2.pp. Får meg en knekk hver mnd når tanta kommer, men å er det påán igjen. Så sjønner godt du er utålmodig, selv om det i den store sammenheng ikke er lenge. Alltids noen som sliter mere og har prøvd lengre, men det er ingen trøst. Men det med å unne seg noe, ja det tror jeg er veldig bra. Lykke til! Anonymous poster hash: e5354...987
Moffedille Skrevet 24. januar 2014 #11 Skrevet 24. januar 2014 Ikke mist håpet enda, 4 mnd er ingen ting! Her har vi prøvd i 1 år nå, og har mistet 2 ganger (pluss 1 kjemisk), og vi har ikke mistet håpet enda Noe jeg tror er viktig er å ikke fokusere så veldig på at man er prøver, og ikke la det oppsluke en hele tiden. Ha gjerne noen hobbyer å holde på med eller noe annet å fokusere på også så ikke hele hverdagen går med til å tenke på prøving og babyer
missdior Skrevet 25. januar 2014 #12 Skrevet 25. januar 2014 Det er fryktelig vanskelig å motivere seg selv, det suger! Jeg for min del har det skikkelig dritt i mensperioden, så går det over. Man bygget seg opp igjen, håper og tenker på om det kanskje går denne gangen? Det er en evig runddans.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #13 Skrevet 25. januar 2014 Jeg prøver å fokusere minst mulig på det. Forbud mot prøving/graviditet/baby sider og forum på nettet, dette sparer jeg til jeg evt blir gravid. Nyter det at vi har så masse sex nå, og ikke trenger tenke prevensjon. Prøver å gjøre sexen litt ekstra spennende og spontan. Har litt inntrykk av at enten klaffer det i pp1 eller 2, eller så tar det litt tid. Av mine bekjente har det enten vært klaff på første forsøk, eller tatt opp mot et år eller to. Regner med at vi er i den andre kategorien... Anonymous poster hash: 1d75b...afe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå