AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #1 Skrevet 23. januar 2014 Hei Jeg har vært på to tur dater, der på den ene ble vi sittende hjemme hos meg og drikke kaffe. Begge datene har endt med en god klem. Så, til helgen har jeg invitert han på middag og film. Vi skal på tur med hunden hans først. Når under en sånn date er det vanlig å kysse? Og det ligger litt i kortene at han skal overnatte, for jeg byr på god vin til middagen... Hvordan blir det da naturlig å legge seg? Jeg spør litt dumt fordi jeg aldri har datet skikkelig. Er i midten av 20 åra. Anonymous poster hash: 7ebb7...483
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #2 Skrevet 23. januar 2014 Bare å kjøre tunga ned i halsen hans når han ringer på døra Neida, bare ta det naturlig, det er ikke noe fasitsvar på dette. Men er vel naturlig å kose/kysse litt på sofaen under film for eksempel, om det er gjensidig kjemi. Anonymous poster hash: 2738a...386
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #3 Skrevet 23. januar 2014 Når det føles naturlig og begge har lyst. Enklere enn det blir det ikke. Anonymous poster hash: b5a4b...c1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå