AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #1 Skrevet 23. januar 2014 En fyr jeg drev på med for 2 år siden, dukker stadig opp i tankene mine igjen. Jeg hater at han gjør det, fordi jeg hadde og har fortsatt et hat/elsk-forhold til han. Kjæresten min kjenner også denne personen og det hender han sier til meg "Vet du, du hadde passet så utrolig bra med *navn*, så hvorfor går du ikke dit?!" (Ofte når vi krangler). Han elsker meg, og jeg elsker han og, så derfor føles det bare så feil at denne fordømte fyren dukker opp i tankene mine og av og til i drømmene om natten. Tenker at det kan være at ting "blusset" litt opp når vi møttes for ikke så lenge siden, bare øyekontakt med fyren gjør at jeg kjenner at det er ett eller annet, men jeg er ikke forelsket heller. Den jeg elsker er kjæresten min, men samtidig så er det noe som jeg ikke klarer å glemme helt. Denne fyren det er snakk om er en rimelig uoppnåelig type, som har flust av damer. Det som trakk hos meg var at han gjorde og sa ting til meg som han aldri har gjort til noen av "de andre". Han ga seg aldri, og jeg vet at han fortsatt har meg i tankene (han har sagt det rett ut). I og med at jeg ikke er totalt naiv, så stolte jeg aldri på det han sa og droppet ham. Irriterer meg grenseløst at vi har så mye til felles og er såppas like personer at vennene hans inkludert min egen kjæreste sammenligner oppførselen vår og sier vi passer sammen. Det er så feil, så feil. Har slettet han fra alle sosialie media og håper jeg ikke treffer på han i nærmeste fremtid. Hva skal jeg gjøre om jeg ikke får han ut av tankene for godt? Anonymous poster hash: 71fce...d9c
heartache Skrevet 23. januar 2014 #2 Skrevet 23. januar 2014 det her virket vanskelig ja. jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det men det virker på en måte som kroppen ubevisst ble dradd til han fordi han behandlet deg litt annerledes enn de andre jentene og han sa ting rett ut til deg, som da igjen får fantasien til å løpe. uten at du vil det om du forstår. heh.. Hvordan du skal få han ut av hodet har jeg ikke peiling på desverre! :S Men det er jo en start å slette han fra all sosiale media
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #3 Skrevet 23. januar 2014 Slutt ganske enkelt å tenk på han. Kommer han i hodet ditt så fortreng han bort. Det er den eneste måten å bli kvitt tankene om han på. Anonymous poster hash: 68a2f...a31
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #4 Skrevet 23. januar 2014 En kompis av meg er sånn.... Mange av jentene han har hatt noe på gang med føler det samme som deg. Han får frem noe spesielt i dem alle, og får alle til å føle at de er så like og at det er noe unikt, sier han aldri har sagt det til andre jenter og sånn. Det er den han er. Dessuten har han noen typiske "jente-interesser" som er ganske uvanlig blant menn, sånn at når en jente med lignende interesse møter han føler hun det ekstra som en bonus. Dere er like, derfor trekker han. Kanskje er dere for like? Sånn at han ville ha føltes som en bror? Han gikk nok etter deg fordi du ikke var naiv nok til å tro på alt, husk. Det kunne fort ha snudd seg hvis du hadde gitt etter. Anonymous poster hash: 8e396...ccd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå