AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #1 Skrevet 23. januar 2014 Jeg er så forelsket! Har vært sammen med kjæresten siden i høst, flyttet akkurat sammen og alt er så bra. Hatt et par mislykkede samboerskap, så vi har snakket mye om forventninger, økonomi og praktiske ting. Samt samboer kontrakt. Måtte bare få det ut, for jeg er verdens heldigste jente og det er sånn følelse av at dette er mannen jeg skal dele livet med. Høres kanskje ut som en forelsket fjortis, men det er bare uteom noe annet jeg har følt. Han er liksom det som manglet og tomrommet jeg følte er ikke der lenger :D Utblåsning ferdig. Kommentarer om hvorfor det aldri kan holde; go KG! Anonymous poster hash: 3a155...a73 2
elvital Skrevet 23. januar 2014 #2 Skrevet 23. januar 2014 Så koselig å høre Nyt det! Er veldig forelsket selv, og det er fantastisk!
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #3 Skrevet 23. januar 2014 Vet hvordan du har det, har vært sammen med min samboer i 2,5 år nå, og er fortsatt over hælene forelsket <3 Anonymous poster hash: 50a5b...406
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #4 Skrevet 23. januar 2014 Hvorfor skulle det ikke holde? Sannsynligheten øker selvfølgelig med alder, men er vel omtrent like stor som sjansen for at det ryker. Jeg er i samme situasjon som deg. Vi har vært sammen siden i høst og flyttet sammen veldig fort fordi det var praktisk. Jeg er også lykkelig! Gratulerer! :-)Anonymous poster hash: 56e94...0a4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #5 Skrevet 23. januar 2014 de fleste burde være forelsket etter så kort tid. er når det har gått et par tre år utfordringene kommer Anonymous poster hash: 5c84e...765
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #6 Skrevet 23. januar 2014 6 mnd forelskelse, 6 mnd tilpassing, 6 mnd stress og mas, 6 mnd konflikter. BRUDD. Ergo ett noenlunde fint år, og ett helvetes år før det blir brudd. Blir det barn underveis kan du regne med å sitte fast i noen år til. Anonymous poster hash: ccdb3...7e2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #7 Skrevet 23. januar 2014 Takk Skal nevnes at jeg er 25år. Har bare funnet ut av det at det er ikke antall år sammen som gjør et vellykket samboerskap. Dette er 2 mannen jeg er forelsket i (1 var når jeg gikk på ungdomsskolen), så noe rett er det med han. Vent, alt er rett med han. *løpe rundt som et hodeskutt høns som driter kjærlighet*Anonymous poster hash: 3a155...a73
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #8 Skrevet 23. januar 2014 Jeg har vært sammen med kjæresten min i 4 år, og er fremdeles kjempe forelsket. Så det derre med 3 år, så går alt i dass er bare tull. Nyt forelskelsen, samboeren din og etterelskelsen når den kommer Anonymous poster hash: 9b807...801
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå