Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det her kan virke som litt snålt og sært tema, men kjæresten min, eller nåværende eks har hatt en seksuell affære med en annen mann. Det i seg selv synes jeg er noe jeg kunne godtatt, spesielt siden jeg selv ikke har rent mel i posen. Men det jeg ikke kan fordra er at hun fikk den mannlige ejakulasjonen servert på håret sitt faktisk, og det er noe jeg synes ville vært det mest vanskeligste å akseptere hvis jeg eventuelt skulle tilgi henne, da jeg ville fått assosiasjoner til nettopp denne ejakulasjonen hver gang jeg så henne og håret hennes i hverdagen. Jeg tenker at det ville blitt en utfordring. Hva ville dere tenkt hvis dere hadde vært i mine sko?

Endret av mordecaiham
Videoannonse
Annonse
Gjest Passing by
Skrevet

La henne fortsette å være en eks.. er ikke verre enn det. Hvis du ikke klarer å komme over denne assosiasjonen så er det i grunnen best for dere begge å gå hver deres vei.

Skrevet

Tenker at dere har et destruktivt forhold og ikke er bra for hverandre. Bli sunne heller, så tiltrekkes dere sunne mennesker heller og kan ha gode forhold med ekte kjærlighet.

Anonymous poster hash: ac229...180
Gjest TheRighteous
Skrevet

Ville det vært bedre om hun fikk den i munnen? Da ville du jo med tankegangen din tenkt på det hver gang du så på munnen hennes eller kysset henne. Skjønner ikke hvorfor håret skulle være så mye verre.

Skrevet

Personlig ville jeg ikke godtatt dette, og ville ikke hatt en eks tilbake som hadde hatt en affære.. Men det er opp til hver enkelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...