Gå til innhold

Gått ned mye, men ser det ikke (bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått ned litt i vekt, startvekten min var på 112 kg. Men jeg føler meg fremdeles like stor som det jeg gjorde da. Fått hyggelige tilbakemeldinger fra venner og kollegaer som ser at jeg har gått ned, men klarer bare ikke se det selv og dette plager meg utrolig mye. Jeg skal fremdeles ned ca 20 kg til tenker jeg. Er bare redd jeg aldri skal bli fornøyd. Noen andre som har det slik? Som ikke ser at dere har gått ned men andre ser det? Jeg merker det selvfølgelig på klærne, men klarer ikke helt å se det. Legger ved noen etter bilder, retusjert bakgrunnen i håp om å ikke bli kjent igjen. Håper det ikke er alt for drøye og lettkledde bilder slik noen føler seg støtt. Noen som kan tippe hvor mye jeg har gått ned og hva jeg nå veier? :)

Anonymous poster hash: 4bb15...41d

post-37809-0-00910200-1390466202_thumb.j

post-37809-0-98232800-1390466252_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Gjest RompeRusk
Skrevet (endret)

Tja, du er litt rundere enn meg, så tipper 85 :-) bra jobba!

Edit: avhenger selvfølgelig av høyde, men tar utgangspunkt i 170!

Endret av RompeRusk
Skrevet (endret)

Det er litt vansklig å se, da du må ta bilde fra samme vinkel( før og etter vekt tapet) for at jeg skal jeg skal kunne se forskjell i all fall. Da jeg gikk ned mange kilo, så hadde jeg vendt meg til en viss vekt og mitt speilbilde.

Jeg hadde store problemmer med å se at jeg hadde gått ned. Dette til tross for speilet, str på klær og kommentarer fra kjæresten og andre. Jeg måtte ta mange bilder av meg selv og det måtte kjæresten gjøre også, etter lang tid klarte jeg å innse at jeg hadde gått ned, men det tok tid. Jeg tror det er lett å se seg blind på speilbilde man har hatt i mange år. Akkuratt som om hjernen henge litt etter. Du kommer til å se det ettervært, men det kan hende det tar litt tid. Ta før og etter bilder i prossessen, så ser du det lettere, anbefaler også å måle deg.

Lykke til med resten av vekttapet ditt. Du har en fin "svong på kroppen din" ( inn på de rikitge stedene)

Endret av Wildrose
  • Liker 2
Gjest Solsmil
Skrevet

Jeg synes du ser bra ut, og laaaangt unna 112 kg. Jeg vet ikke hvor høy du er, men om du er ca like høy som meg (176cm), så tipper jeg du veier ca 80. Om du er lavere, så veier du mindre. Men jeg ser definitivt forskjell på deg og en på 112:) men det er lett å se seg blind på sin egen vekt.

Skrevet

Tipper du veier ca 80-85kg?

Anonymous poster hash: 9a69d...74a
  • Liker 1
Gjest chisandra
Skrevet (endret)

Du ser flott ut, jeg tipper du veier 70-75 kg. Tar utgangspunkt i at du er rundt 165. høy.

Når man går ned i vekt, oppfører man seg som om man er tjukk enda i lang tid. Tar en stund før hodet henger med på vektnedgangen. :)

Endret av chisandra
Skrevet

Klarer aldri å gjette på vekt, men du er ned hvertfall 25kg tipper jeg.

Og for en helt useriøs kommentar: nice nice NICE!

Anonymous poster hash: 82668...d64
  • Liker 2
Skrevet

20 kg? Wow! :-)

Synes du ser virkelig bra ut, ser ut som kroppen din holder seg fast og fin selvom du går ned i vekt.

Jeg så heller ikke noe særlig forskjell på meg selv, men når jeg begynte å måle meg rundt lår, hofter og midjen så merka jeg jo det var noen cm mindre.

Fant også før og etter bilder av meg selv, da ser man forskjellen lettere.. Er vanskelig å se forskjellen kun i speilet selv!

Jeg ville nok tippet rundt 80-85kg, nå vet ikke jeg hvor høy du er, men om du er rundt 170 som meg så tenker jeg ca det :-)

Bare å stå på og fortsette til du blir fornøyd :-) Bare å holde seg til sunne matvaner og holde seg i aktivitet så skal du nok se etterhvert at det strammer seg opp og blir enda bedre!

Skrevet

I tilfelle min huleboer kommentar ikke ble oppfattet riktig: Du ser flott ut, og etter min mening bør du IKKE gå ned 20 kg til! Hvis du føler deg bedre kanskje 10 kg, men mer en det så tror jeg du mister de fantastiske formene dine.

Det bildet der burde brukes i en sånn "real men loves real women! "

• Liker 8
Skrevet

Å se i speilet om man har blitt tynnere er som å se på en klokke uten tall og sekundviser. Hvis du ofte retter et blikk mot speilet eller klokka vil du se at viseren ikke har flyttet på seg siden forrige gang siden endringen er ikke merkbar. Hvis dette pågår lenge nok vil viseren flytte seg ganske mye men du vil ikke føle at den har gjort det ved mindre du husket hvor viseren var ved begynnelsen da du begynte å titte.

Det er to måter å unngå dette. Sjelden titte på klokka/speilet eller faktisk ta midjemål(anbefales).

Anonymous poster hash: ed8d6...47c
  • Liker 1
Skrevet

Hvor høy er du, TS?

Synes bildene ser ut som kroppen min da jeg veide 95 kg.

Anonymous poster hash: c42ed...eb2
Skrevet

Spørs hvor høy du er, men kanskje 75 kg om du er like lav som meg. Synes du ser bra ut, og masse ros for at du har klart å endre livsstil :)

Anonymous poster hash: 0f5e4...d15

Skrevet

Takk for tilbakemelding folkens! Dere er flinke å tippe altså, det må jeg si :) Jeg er 173 og veier ca 85 kg.

Sier ikke at jeg må gå ned nøyaktig 20 kg, kan jo være at jeg er fornøyd om jeg går ned 10 til, trener jo så får man litt muskler underveis ;) Merker de siste kg er mye tyngre enn de første! Har målt meg og har selvfølgelig gått ned betraktelig i cm siden jeg var på mitt største, er bare ikke så lett å se. Mine største "problemområder" av fett er lårene og litt på magen, som dere sikkert ser, så håper jeg får strammet opp litt mer frem mot sommeren!

Skrevet

Tja, du er litt rundere enn meg, så tipper 85 :-) bra jobba!

Edit: avhenger selvfølgelig av høyde, men tar utgangspunkt i 170!

Det er litt vansklig å se, da du må ta bilde fra samme vinkel( før og etter vekt tapet) for at jeg skal jeg skal kunne se forskjell i all fall. Da jeg gikk ned mange kilo, så hadde jeg vendt meg til en viss vekt og mitt speilbilde.

Jeg hadde store problemmer med å se at jeg hadde gått ned. Dette til tross for speilet, str på klær og kommentarer fra kjæresten og andre. Jeg måtte ta mange bilder av meg selv og det måtte kjæresten gjøre også, etter lang tid klarte jeg å innse at jeg hadde gått ned, men det tok tid. Jeg tror det er lett å se seg blind på speilbilde man har hatt i mange år. Akkuratt som om hjernen henge litt etter. Du kommer til å se det ettervært, men det kan hende det tar litt tid. Ta før og etter bilder i prossessen, så ser du det lettere, anbefaler også å måle deg.

Lykke til med resten av vekttapet ditt. Du har en fin "svong på kroppen din" ( inn på de rikitge stedene)

Jeg synes du ser bra ut, og laaaangt unna 112 kg. Jeg vet ikke hvor høy du er, men om du er ca like høy som meg (176cm), så tipper jeg du veier ca 80. Om du er lavere, så veier du mindre. Men jeg ser definitivt forskjell på deg og en på 112:) men det er lett å se seg blind på sin egen vekt.

Tipper du veier ca 80-85kg?

Anonymous poster hash: 9a69d...74a

Du ser flott ut, jeg tipper du veier 70-75 kg. Tar utgangspunkt i at du er rundt 165. høy.

Når man går ned i vekt, oppfører man seg som om man er tjukk enda i lang tid. Tar en stund før hodet henger med på vektnedgangen. :)

Klarer aldri å gjette på vekt, men du er ned hvertfall 25kg tipper jeg.

Og for en helt useriøs kommentar: nice nice NICE!

20 kg? Wow! :-)

Synes du ser virkelig bra ut, ser ut som kroppen din holder seg fast og fin selvom du går ned i vekt.

Jeg så heller ikke noe særlig forskjell på meg selv, men når jeg begynte å måle meg rundt lår, hofter og midjen så merka jeg jo det var noen cm mindre.

Fant også før og etter bilder av meg selv, da ser man forskjellen lettere.. Er vanskelig å se forskjellen kun i speilet selv!

Jeg ville nok tippet rundt 80-85kg, nå vet ikke jeg hvor høy du er, men om du er rundt 170 som meg så tenker jeg ca det :-)

Bare å stå på og fortsette til du blir fornøyd :-) Bare å holde seg til sunne matvaner og holde seg i aktivitet så skal du nok se etterhvert at det strammer seg opp og blir enda bedre!

I tilfelle min huleboer kommentar ikke ble oppfattet riktig: Du ser flott ut, og etter min mening bør du IKKE gå ned 20 kg til! Hvis du føler deg bedre kanskje 10 kg, men mer en det så tror jeg du mister de fantastiske formene dine.

Det bildet der burde brukes i en sånn "real men loves real women! "

Å se i speilet om man har blitt tynnere er som å se på en klokke uten tall og sekundviser. Hvis du ofte retter et blikk mot speilet eller klokka vil du se at viseren ikke har flyttet på seg siden forrige gang siden endringen er ikke merkbar. Hvis dette pågår lenge nok vil viseren flytte seg ganske mye men du vil ikke føle at den har gjort det ved mindre du husket hvor viseren var ved begynnelsen da du begynte å titte.

Det er to måter å unngå dette. Sjelden titte på klokka/speilet eller faktisk ta midjemål(anbefales).

Anonymous poster hash: ed8d6...47c

Hvor høy er du, TS?

Synes bildene ser ut som kroppen min da jeg veide 95 kg.

Anonymous poster hash: c42ed...eb2

Spørs hvor høy du er, men kanskje 75 kg om du er like lav som meg. Synes du ser bra ut, og masse ros for at du har klart å endre livsstil :)

Anonymous poster hash: 0f5e4...d15

Poster denne en gang til da jeg glemte å ta med sitatene, hehe!

Takk for tilbakemelding folkens! Dere er flinke å tippe altså, det må jeg si :) Jeg er 173 og veier ca 85 kg.

Sier ikke at jeg må gå ned nøyaktig 20 kg, kan jo være at jeg er fornøyd om jeg går ned 10 til, trener jo så får man litt muskler underveis ;) Merker de siste kg er mye tyngre enn de første! Har målt meg og har selvfølgelig gått ned betraktelig i cm siden jeg var på mitt største, er bare ikke så lett å se. Mine største "problemområder" av fett er lårene og litt på magen, som dere sikkert ser, så håper jeg får strammet opp litt mer frem mot sommeren!

Skrevet

Du ser omtrent ut som meg, og jeg er 163 cm og 60 kg :)

Anonymous poster hash: ff90b...278

• Liker 1
Skrevet

Huleboeren igjen. Forfra ser du helt fantastisk ut. Jeg synes lårene dine ser flotte ut (ikke modell-pinner) og kanskje du kan ta av litt på magen, men for alle oss menn der ute, ikke bli et beinrangel. Du har alt for pen kropp til å ødelegge deg selv!

Muskler er digg (stramme ikke store), så lenge du ikke kan forveksle armene dine med en manns.

• Liker 1
Skrevet

Tenker nok du vil se kjempebra ut når du får strammet opp enda mer :-) Jeg slet også fælt med fettet på lårene og litt rundt hoftene! Tar litt tid for kroppen å gjøre om fettet til muskler eller energi vettu :-)

Tenker nok kroppen din blir superflott når du får gått ned de siste få kiloene og musklene kommer til, og du er på kjempegod vei allerede! Stå på :danse:

Skrevet

Jeg er litt høyere enn deg (175) og veier 74 kg. Jeg føler at vi ser ganske like ut ;) Så du ser i hvert fall ikke ut som 112 kg!

Anonymous poster hash: 32ba1...e43
Skrevet

Du ser jo kjempeflott ut:) Jeg ville tippet ca 70 kg om du er like høy som meg (167), men så svaret ditt nå. Kan du ikke ta noen før bilder av deg selv og måle opp mot nå bildene? Da må du jo virkelig se forskjellen!

Om du ikke har noe i mot det og hadde orket, kunne du skrevet litt om hvordan du klarte å gå ned så mye i vekt? Jeg veier ca like mye som du gjorde, er på vei ned nå, men føler meg litt lost i kosthold og treningsjungelen.. Men du er en motivasjon, det kan jeg si!

Anonymous poster hash: da136...6db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...