AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #1 Skrevet 23. januar 2014 Er det noen som har erfaringer med tannbleking? Fra apotek, nett, tannlege osv. Tar gjerne alle synspunkter. Anonymous poster hash: 43c0c...df7
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #2 Skrevet 23. januar 2014 Smilelab er bra og enkel, fåes kjøpt på blivakker.no til ca. 350 kr IWhite Instant er enda bedre, men litt dyrere, fåes kjøpt på apoteket (apotek1 iverfall) for 499 :-) Anonymous poster hash: d8bb1...c6b 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #3 Skrevet 25. januar 2014 Blivakker.no har kampanje på smilelab til 299,- Anonymous poster hash: f0630...400
Gjest Ingaborga Skrevet 25. januar 2014 #4 Skrevet 25. januar 2014 Bruker "5-minute instant whitening gel" elns som jeg fikk pappa til å kjøpe til meg på en drugstore når han var i NY, men du kan sikkert finne den på nett. Og så bruker jeg også Crest 3D whitening toothpaste morgen og kveld
Gjest blasé Skrevet 25. januar 2014 #5 Skrevet 25. januar 2014 http://www.coverbrands.no/tannpleie/teeth-whitening-brush-sensitiv-touch-up-brush Gikk litt crazy og smurte på 2 ganger om dagen i 3 dager, MEN fysøren helt hvite tenner nå Superfornøyd, anbefales virkelig!
Noraa Skrevet 25. januar 2014 #6 Skrevet 25. januar 2014 Jeg har brukt crest white stripes flere ganger, og er kjempefornøyd! Blir ganske så bleket og resultatet varer ganske lenge. Når det har gått ett år føler jeg at det er på tide å bleke igjen. Ulempen er at disse ikke kan kjøpes i Norge. Jeg pleier å få en venninne til å kjøpe for meg i USA, men de kan visst også bestilles fra ebay.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå