Gå til innhold

Kryptiske statuser på facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg skyper med en fyr jeg kjenner litt. Vi jobber i hver vår butikk som er ved siden av hverandre. Snakkes litt om vi åpner samtidig, men jeg har ikke vært så frempå for jeg er sjenert. Bare litt smalltalk. Jeg la ham til på skype og tar av og til kontakt når jeg ser at han er på. Har inntrykk av at han liker meg, men jeg vet ikke. Vi er ikke venner på Facebook og noen ganger skriver han status der mens han prater med meg. En dag jeg tok kontakt så tøyset jeg litt om noe han hadde sagt til en annen jente og da skrev han "Faen heller!" som status. I dag så traff jeg han og jeg hadde dårlig tid så jeg kunne ikke prate. Da skrev han "Blir så skuffet." rett etterpå. Kan sånne statuser ha noe med meg å gjøre eller synes dere at jeg er paranoid?

Anonymous poster hash: eacff...f53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde syntes det var creepy hvis noen skrev sånne statuser basert på hva jeg gjorde eller ikke gjorde. Hadde mistet totalt interessen av det.

Anonymous poster hash: 34b46...522
Skrevet

Haha, tviler på de statusene har noe med deg å gjøre. Det hadde vært sykt rart. Tror du er paranoid. Sikkert et fotballag som har tapt en kamp eller sånne ting (hehehe).

Du kan jo se om andre liker/kommenterer det han skriver vel? Kan kanskje oppklare litt....

Skrevet

Hei, jeg skyper med en fyr jeg kjenner litt. Vi jobber i hver vår butikk som er ved siden av hverandre. Snakkes litt om vi åpner samtidig, men jeg har ikke vært så frempå for jeg er sjenert. Bare litt smalltalk. Jeg la ham til på skype og tar av og til kontakt når jeg ser at han er på. Har inntrykk av at han liker meg, men jeg vet ikke. Vi er ikke venner på Facebook og noen ganger skriver han status der mens han prater med meg. En dag jeg tok kontakt så tøyset jeg litt om noe han hadde sagt til en annen jente og da skrev han "Faen heller!" som status. I dag så traff jeg han og jeg hadde dårlig tid så jeg kunne ikke prate. Da skrev han "Blir så skuffet." rett etterpå. Kan sånne statuser ha noe med meg å gjøre eller synes dere at jeg er paranoid?

Anonymous poster hash: eacff...f53

Tja. Tenker at de kanskje kan det, hvis han er av den litt umodne passiv- aggressive typen...

Anonymous poster hash: 16e2f...6e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...