Gå til innhold

Hvis en kvinne skriver i profil på nettet at hun IKKE er ute etter SEX......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis ei kvinne skriver på nettet at hun ikke er ute etter sex.... og ønsker kun kontakt med en seriøs mann som søker forhold, er det da rett å bare prøve å få sex uten interesse for henne?

Jeg utrykker dette klart på profilen min, men ..... får bare menn som virker kun sexinteresserte ut etter meg?

Er alle menn slik at hvis ei dame ikke er bra nok for han..... så bruker han henne for sex istedet?

Jeg er jo dame og anderledes. Har jeg sex så er jeg interessert i å bli videre kjent.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På tide å bytte ut bildene i profilen kanskje?

Gjest Lincoln
Skrevet (endret)

Det er bare hvit støy. Det ignoreres fullstendig, og det er ikke noe poeng i å skrive det engang.

Grunnen til at det ignoreres fullstendig er at de fleste menn har oppfattet at slike ting er noe jenter og kvinner sier og skriver uten nødvendigvis å mene det. Og de som ikke har oppfattet det bryr seg ikke.

Faktisk kan jeg tenke meg at du tiltrekker deg FLERE sexhenvendelser ved skrive slike ting. For da blir det en ekstra utfordring.

Endret av Lincoln
  • Liker 3
Skrevet

Uff da... Ja jeg tiltrekker meg kun idiotene ser det ut til..

Skrevet

Jeg er enig med Lincoln, og i tillegg til dette så fraviker de gode mennene fordi de forstår at her er det en dame med mye baggasje og dårlige erfaringer og de ser for seg drama og stress.

Og jeg er heller ikke så sikker på at alle du har møtt er idioter, men at du oppfatter dem som det fordi du ikke får det du ønsker ut av forholdet. It takes two to tango..... ;)

• Liker 2
Skrevet

Jeg er enig med Lincoln, og i tillegg til dette så fraviker de gode mennene fordi de forstår at her er det en dame med mye baggasje og dårlige erfaringer og de ser for seg drama og stress.

Og jeg er heller ikke så sikker på at alle du har møtt er idioter, men at du oppfatter dem som det fordi du ikke får det du ønsker ut av forholdet. It takes two to tango..... ;)

You read my mind. Også, ALLE menn (omtrent) er ute etter sex. Ikke alle av oss har det som hovedmotivasjon, men det er en underligende årsak for kontakten vi prøver å etablere med kvinner.

Så at menn prøver å sex med deg er i de fleste tilfeller ene og alene en kompilent.

Skrevet

You read my mind. Også, ALLE menn (omtrent) er ute etter sex. Ikke alle av oss har det som hovedmotivasjon, men det er en underligende årsak for kontakten vi prøver å etablere med kvinner.

Så at menn prøver å sex med deg er i de fleste tilfeller ene og alene en kompilent.

Ja, og får man muligheten til å få sex, så griper man den. Grunnen til at jeg anbefaler kvinner om å vente med sex til de har etablert et forhold (og nei 3 date er ikke et forhold) er fordi mange kvinner føler seg lurt hvis sex ikke fører til kjærlighet. Takler man ikke å bli avvist etter at man har hatt sex, så bør man frastå fra sexen.

Når jeg ikke var glad i meg selv hadde jeg lettere sex med menn jeg ikke var i forhold med, men bare datet, fordi jeg fikk oppmerksomhet og kos der og da og trudde det ville føre forholdet vårt videre. Og så følte jeg meg dårlig etterpå fordi det ikke ble noe mer. Når jeg begynte å ta tak i meg selv, droppet jeg også sex helt og holdent og det fungerte og fungerer veldig bra for meg. Jeg er en jente som legger mye følelser i sex og dermed må jeg ta det i betraktning og verne om meg selv og mine følelser.

Skrevet

De som kun er ute etter sex leser vel sjelden profilene vil jeg tro. De ser vel kun på bilder for å se om dama er "tagbar".

Og når du skriver det klart og tydelig så kan det jo oppfattes på så mange måter. At du har liten sexlyst, at du har mange negative erfaringer som kan prege forholdet, eller det kan være at du virker kort og avvisende. Tekst kan leses med mange forskjellige tonefall og det er ikke måte på hvor mange måter en kan tolke en og samme tekst på. Hold deg til den gode gamle presentasjonen, og bare la vær å svare på useriøse henvendelser. Det er ikke mer plagsomt enn man gjør det til selv :)

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg kan prøve å visualisere problemet for deg:

Jeg er din drømme mann. Jeg er aktivt på jakt etter en kvinne for langvarig forhold.

Med den teksten du presenterer, hva er ENESTE gjenstående problem? Jo, spørsmålet jeg automatisk må spørre meg er:

Er du aseksuell?

Har du EKSTREMT lav sexlyst?

Er du så dårlig i senga at ingen vil menn vil forholde seg til deg?

eller har du bare mye bagasje?

Og i tilfellet det siste : hva betyr det for meg? Blir jeg ridder, eller reperatør?

Du har med utdypingen flyttet ALT fokus vekk fra det du ønsker å poengtere, til at den viktigste oppgaven jeg har i forhold til deg, er å få deg på rygg for å avklare om dette er noe som er verdt å forholde seg til.

Endret av Druid
  • Liker 3
Skrevet

Jeg ville fokusert på det du er ute etter heller enn det du ikke vil ha. Å skrive mye om det du ikke vil ha skaper negative assosiasjoner og du ender opp med å fremstå som kravstor. Derfor er det sikkert lurt å la være å skrive at du ikke vil ha seksuelle henvendelser, men heller skrive hva du faktisk er ute etter.

Anonymous poster hash: 45d97...788
Skrevet

Jeg kan prøve å visualisere problemet for deg:

Jeg er din drømme mann. Jeg er aktivt på jakt etter en kvinne for langvarig forhold.

Med den teksten du presenterer, hva er ENESTE gjenstående problem? Jo, spørsmålet jeg automatisk må spørre meg er:

Er du aseksuell?

Har du EKSTREMT lav sexlyst?

Er du så dårlig i senga at ingen vil menn vil forholde seg til deg?

eller har du bare mye bagasje?

Og i tilfellet det siste : hva betyr det for meg? Blir jeg ridder, eller reperatør?

Du har med utdypingen flyttet ALT fokus vekk fra det du ønsker å poengtere, til at den viktigste oppgaven jeg har i forhold til deg, er å få deg på rygg for å avklare om dette er noe som er verdt å forholde seg til.

Helt enig! Har sett en god del kontaktannonser der kvinner skriver det absolutt ikke vil ha med sterk ordbruk. Skaper ingen motivasjon for kontakt.

Anonymous poster hash: 05809...44a

Gjest Inferno
Skrevet

Om du skriver at du ikke er ute etter sex høres det ut som om du er aseksuell. Skriv heller at du ikke er ute etter uforpliktende sex, at du vil ha et seriøst forhold, noe sånt.

Så godt som alle kvinner får forøvrig slibrige meldinger på datingsider. Jeg fikk alt fra erotiske noveller med håndjern og det hele direkte fra gamlehjem i nord-Norge, til en pjokk fra østen et sted som ville jeg skulle komme og bli med i haremet hans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...