Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå (snart) i et forhold med en mann som planlegger å studere i utlandet. Dette er en drøm han har hatt hele livet. Han sier at et avstandsforhold skal vi få til, fordi han virkelig vil være med meg. Og jeg er positiv til dette. Har aldri vært mer glad og forelsket i en mann før. Han er helt fantastisk og vi har det utrolig bra sammen, på alle plan. Noen med erfaringer? :)

Anonymous poster hash: 452bf...4ba
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, er gift med en amerikaner, så avstandsforhold er jeg godt kjent med.

Går helt fint så lenge man har et fastsatt mål i fremtiden om å bli sammen igjen.

Anonymous poster hash: acd78...031
Skrevet

Joda, er gift med en amerikaner, så avstandsforhold er jeg godt kjent med.

Går helt fint så lenge man har et fastsatt mål i fremtiden om å bli sammen igjen.

Anonymous poster hash: acd78...031

"sammen igjen", som i å flyte sammen igjen, sant? :) Fordi vi har tenkt å være i et forhold når han er i utlandet og studerer også :)

Gjest Emmanuelle
Skrevet (endret)

Har vært i avstandsforhold siden slutten av august og her fungerer det kjempebra! Bare pass på at begge har like forventninger ang hvordan og hvor mye kommunikasjon dere skal ha :)

Edit: Må legge til at vi er mange tusen kilometer unna hverandre.

Endret av Emmanuelle
Skrevet

Avstandsforhold har ikke fungert for meg. I det første tok hele forholdet slutt. I det andre ble perioden under avstand kortet ned fra "noen måneder" til 8 uker, fordi det ble for vanskelig å være unna hverandre. Så to helt forskjellige utfall, men i begge fungerte avstanden bare ikke.

Anonymous poster hash: eca70...a02
Skrevet

Vi bodde 5 timer unna hverandre i litt over 2 år. Det var tungt til tider, men er begge innstilt på det så fungerer det helt fint :)

Anonymous poster hash: 6099b...528
Skrevet

Vel, viss du er innstilt på at han kommer til å være utro, så kan dette fungere veldig bra.

Anonymous poster hash: e8ee9...e04
Skrevet

Jeg og kjæresten har snart hatt avstandsforhold i 4 år, her går det kjempebra.

Anonymous poster hash: 13689...c5e
Skrevet

Jeg er nå (snart) i et forhold med en mann som planlegger å studere i utlandet. Dette er en drøm han har hatt hele livet. Han sier at et avstandsforhold skal vi få til, fordi han virkelig vil være med meg. Og jeg er positiv til dette. Har aldri vært mer glad og forelsket i en mann før. Han er helt fantastisk og vi har det utrolig bra sammen, på alle plan. Noen med erfaringer? :)

Vi har en fin tråd gående - "Hvordan holde i live et avstandsforhold". Der kan du søke trøst, få ut frustrasjon, sorg, savn, gjensynsglede og alt annet som hører med et avstandsforhold, sammen med likesinnede :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...