Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med tørre lepper, bruker lypsyl og er helt avhengig av den. Har på følelsen av at lypsyl ikke er et bra merke, for leppene er jo konstant tørre.. Må liksom fylle på flere ganger, og det bedrer seg ikke.

Noen som har et tips mot tørre lepper eller en bedre lepomade(?)

Anonymous poster hash: b5256...ee1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme problemet. Har myke og smidige lepper når jeg bruker lypsyl, men med engang jeg glemmer å bruke den, blir leppene kjempetørre og ekle.

Anonymous poster hash: ce6eb...d14
Skrevet

Kjøp en leppepomade uten mineraloljer, f.eks EOS, de er mye bedre enn lypsyl.

Anonymous poster hash: c597f...a2f
  • Liker 1
Skrevet

foretrekker carmex. 30 kr koster de på kiwi. billig. varer lenge den lille boksen. og leppene blir så flotte.

Anonymous poster hash: d14f8...9ff
Skrevet

ACO Face Eclat, fås kjøpt på apoteket. Banker lipsyl så langt nede i støvlene at ingen lipsyl tør å vise seg i nærheten igjen :fnise:

Anonymous poster hash: 501f4...7b8
Skrevet

ACO Face Eclat, fås kjøpt på apoteket. Banker lipsyl så langt nede i støvlene at ingen lipsyl tør å vise seg i nærheten igjen :fnise:

Det skulle stå ACO Face Cerat, ikke Eclat..

Skrevet

Lypsyl blir regnet som det verste du kan ha på leppene. Den inneholder både mineralolje og alkohol. Her er en link til en del tester av lebepomader, og som man ser havner Lypsyl på bunnen:

http://www.klikk.no/mote/altfordamene/mote/article749928.ece

Jeg selv bruker Eos, sånn Sheasmør fra L'Occitane og en lipbalm fra la prairie. ^^,

Skrevet

Lypsyl blir regnet som det verste du kan ha på leppene. Den inneholder både mineralolje og alkohol. Her er en link til en del tester av lebepomader, og som man ser havner Lypsyl på bunnen:

http://www.klikk.no/mote/altfordamene/mote/article749928.ece

Jeg selv bruker Eos, sånn Sheasmør fra L'Occitane og en lipbalm fra la prairie. ^^,

Hvor kan man kjøpe Eos leppepomade? Helst i butikk, liker ikke å bestille fra nettet :)

Anonymous poster hash: ce6eb...d14

Skrevet (endret)

Hvor kan man kjøpe Eos leppepomade? Helst i butikk, liker ikke å bestille fra nettet :)Anonymous poster hash: ce6eb...d14

Vet at Vita, Kicks og Boots har den, tror også Cubus har, i tillegg har vel også en rekke apotek den og. :)

Endret av Peanut
Skrevet

Hvis man skal prøve Eos, så ikke kjøp den runde utgaven som ser ut som en ball. Den gjorde absolutt ingenting for meg, da ville jeg heller gått for den i sånn "vanlig" leppepomade form. Den er bedre.

Skrevet

Lypsyl er jo helt elendig. Bytt den ut øyeblikkelig! Mange liker eos, jeg er ikke spessielt fan, men det er jo vært et forsøk. Jeg er utrolig glad i elisabeth arden når leppene slår seg helt vrang, den fikser det med en gang, jeg forstår derimot ikke hvorfor for den er full av mineralolje. Jeg anbefaler declor sin leppepomade, den syns jeg er veldig veldig god, har alltid en i vesken:)

Gjest BettyBoop
Skrevet

Sliter med tørre lepper, bruker lypsyl og er helt avhengig av den. Har på følelsen av at lypsyl ikke er et bra merke, for leppene er jo konstant tørre.. Må liksom fylle på flere ganger, og det bedrer seg ikke.

Noen som har et tips mot tørre lepper eller en bedre lepomade(?)

Anonymous poster hash: b5256...ee1

lip cure fra tromborg.
Skrevet

Hvis man skal prøve Eos, så ikke kjøp den runde utgaven som ser ut som en ball. Den gjorde absolutt ingenting for meg, da ville jeg heller gått for den i sånn "vanlig" leppepomade form. Den er bedre. Anonymous poster hash: 501f4...7b8

Det kan og komme litt an på hvilken av de runde man bruker. Mintballen kan være litt i overkant for mye hvis man har såre lepper, derimot kan en av de andre, slik som jordbær sorbet for eksempel være helt utmerket. ^^, Eller man kan da bruke ren sheasmør.

For øyeblikket bruker jeg selv en vaniljeball. ^^,

Skrevet

Jeg er ikke fan av Eos.

Carmex, derimot! Fantastisk.

Skrevet

Mentolatum lypsylen ved munnsårpleien. Genial.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg pleier å smøre f.eks olivenolje på leppene, så forsegler jeg dette med vaseline som på en måte kapsler inn oljen slik at den får gjort sitt :) vaseline/lypsyl gir ikke fukt, men det legger seg som et lag over leppene.

Skrevet

Eos funker ikke for meg.

Dr.Lipp (kjøpt på Vita) funker veldig bra. Særlig nå som det har vært så kaldt.

Nå tester jeg ut en krukke fra Nuxe (kjøpt på Boots). Den er ikke like bra som Dr.Lipp, for den må påføres myyye oftere.

Skrevet

Jeg liker også den fra ACO, samt Avene cold cream-stiften og aquaphore fra eucerin.

Den krukka fra Nuxe er helt grusom for meg, den tørker ut leppene og etterlater en tørr skorpe - skikkelig skorpe altså! Jeg vet mange liker den, så går ut fra at jeg reagere på noe av ingrediensene.

Skrevet

Caramex!! Helt fantastisk produkt det der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...