AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Heisann Jeg er så uheldig at jeg tror jeg har verdens skeiveste nese. Jeg har hatt komplekser for dette i alle muligens år, alltid stilt meg i en spessiel vinkel når folk tar bilder osv, og ja.. Den er også ganske stor å klumpete og ja jeg mildt sagt hater den... Jeg er ganske fornøyd med utseende ellers, og får tilbakemeldinger på at jeg er kjekk og sånn, men det er for min egen del at jeg vil fikse den. Hvordan den har blitt sånn vet jeg ikke, misstenker at jeg har brekt den uten at jeg har vist det eller noe sånt. Nå vet ikke jeg helt hvordan slike opprasjoner fungerer, men er det i det hele tatt mulig å rette opp skeive neser? Jeg vil helst ikke gjøre drastiske forandringer, fordi jeg er redd for å få en nese som ikke passer til ansiktet mitt.. Etter en opprasjon hvor lang tid tar det før man ser mer eller mindre normal ut igjen? Og hvor mye koster det? Anonymous poster hash: 3c5c4...bf7
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Altså det er ikke tuppen, og brusket som er hovedproblemet, men selve nesebeinet.. Anonymous poster hash: 3c5c4...bf7
Gamerfrue Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 ah, herregud, den overskriften gjorde vondt i sjelen...! (Til TS så tror jeg dette er mulig å få ordnet på - du får ta en prat med en kirurg om hvordan du ønsker at den ser ut og se om det kan gjøres) 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #4 Skrevet 23. januar 2014 Jeg hadde samme utgangspunkt som deg. Et ellers pent ansikt jeg fikk mange komplimanger for, men skjev nese + at neseryggen min også hadde en kul midt på. Jeg rettet opp skjevheten og fjernet kulen.Dette er snart 2 år siden. Operasjonen tok ca 3 timer og kostet 35 000 kr.Den ble gjort i lokalbedøvelse, så jeg var våken men kjente ingenting. Det gikk helt greit. Bandasjen måtte jeg ha på i 1 uke etterpå. Jeg måtte da sove med hodet litt hevet. Dette for å redusere hevelse. Bandasjen fjernet jeg selv etter 1 uke. Bare fuktet den med litt lunkent vann og løsnet den forsiktig. Det gikk helt fint. Hadde noen få sting mellom neseborene, og disse fjernet kirugen samme dag som jeg hadde tatt bandasjen av. Jeg kunne vise meg ute blant folk etter ca 10-12 dager.Det var fortsatt litt blåmerker under øynene og hevelse, men lite smerter. Ingen kommenterte at de merket noe spesielt. Du kan jo ta en konsultasjon og se det an derifra. Mange plastikkiruger har data-animasjoner der du kan se hvordan nesen vil bli seende ut etterpå,sånn omtrentelig. De fleste har også pasientbilder der du kan se før/etter bilder av tidligere opererte med samme utgangspunkt som deg. Jeg er vel ikke helt 100 % fornøyd, da jeg synes nesen sett forfra er blitt mer "klumpete", men profilen er slett og fin.Alt i alt er jeg glad jeg tok operasjonen Anonymous poster hash: 099bb...0f1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå