Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten likte og kommenterte en annen jentes bilde på facebook, det var et pent bilde, så han skrev vakre!. Merket at jeg ble direkte lei meg. Er dette vanlig i parforhold, å skrive så fine ting til andre enn kjæresten?

Anonymous poster hash: 3914b...317
Videoannonse
Annonse
Gjest TheRighteous
Skrevet

Nei, ikke med mindre det var en god venninne av han for eksempel.. Føler ikke det er vanlig nei!

• Liker 2
Skrevet

Kjenner han denne jenta, eller var hun helt tilfeldig?

Skrevet

Vet ikke hvor vanlig det er. Men jeg husker eksen min holdt på sånn til venninnene sine, og det var ekstra sårt siden han så og si aldri ga meg komplimenter.

Anonymous poster hash: f8f73...a64
Gjest TheRighteous
Skrevet

Vet ikke hvor vanlig det er. Men jeg husker eksen min holdt på sånn til venninnene sine, og det var ekstra sårt siden han så og si aldri ga meg komplimenter.

Anonymous poster hash: f8f73...a64

Bra han er en eks!

Skrevet

Ikke vanlig vil jeg tro, men mindre det er gode venner/familie. Jeg har aldri opplevd at det har skjedd, men jeg vet jeg hadde blitt lei meg. Man vet jo selvsagt at man selv og kjæresten også syntes andre personer er pene utenom hverandre, men er vel ikke nødvendig å si det mener nå jeg :)

Anonymous poster hash: c7069...8bb
  • Liker 1
Skrevet

Dette syns jeg er helt tullete.

Selvfølgelig kan man tenke, og si, at andre mennesker er pene selv om man er i et forhold. Man blir ikke blid av å være i forhold med noen.

Det er noe annet om han konstant kommenterer andre damer hele tiden, fordan deg, og på en måte nedverdige deg.

Men et pent bilde!? En gang? Ærlig talt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er så kleint når folk skriver sånt. Faller under samme kategori som "pena<3".

Anonymous poster hash: 877b6...688
Skrevet

Dette syns jeg er helt tullete.

Selvfølgelig kan man tenke, og si, at andre mennesker er pene selv om man er i et forhold. Man blir ikke blid av å være i forhold med noen.

Det er noe annet om han konstant kommenterer andre damer hele tiden, fordan deg, og på en måte nedverdige deg.

Men et pent bilde!? En gang? Ærlig talt.

Greit du syns det er helt supert at fyren din skriver offentlig at andre er vakre, men det gjør det ikke vanlig. For vanlig er det altså ikke.

Anonymous poster hash: 331ba...562

Skrevet

Det som IKKE er vanlig, eller hvertfall ikke sunt, er å:

• Være gammel nok til å ha Facebookprofil
  • Bli så snurt fordi det faktisk finnes penere mennesker enn deg at du starter et anonymt innlegg om det på Kvinneguiden bare for å fiske etter kommentarer a la "Kjæresten din er grusom!" når du egentlig innerst inne vet at du bør gå i deg selv.
Skrevet

• Bli så snurt fordi det faktisk finnes penere mennesker enn deg at du starter et anonymt innlegg om det på Kvinneguiden bare for å fiske etter kommentarer a la "Kjæresten din er grusom!" når du egentlig innerst inne vet at du bør gå i deg selv.

Jeg hadde ikke likt det i det hele tatt. Samma om hun er penere enn meg!

Anonymous poster hash: 877b6...688

Skrevet

Igjen; gå i deg selv.

Det er snakk om ett bilde, for faen.

Skrevet

Du har vel ikke skjønt helt hva det handler om...

Hvis dette ikke er en gammel venninne eller noen i kjærestens familie, så er det ikke helt normalt mener jeg. Og det kan nok da ære litt nedverdigende for kjæresten at felles venner ser at han kommenterer slik på andre jenters bilde, og aldri gjør det på hennes.

Føler han for å si det, så burde han i det minste sende en slik kommentar i en privat melding isteden.

Anonymous poster hash: da113...606

• Liker 1
Skrevet

Når man aldri får komplimenter selv, men han kommenterer andre damer- da er det drøyt. Selvfølgelig kan man synes at andre er fine, men å kommentere slikt er fortsatt helt unødvendig av fyren.

Og TS fisker ikke, hun spør om det er normalt. Og hverken jeg eller andre venninner har typer som åpenlyst kommenterer at andre er vakre.

Hvis du ikke liker tråden så kan du heller la være å lese.

Igjen; gå i deg selv.

Det er snakk om ett bilde, for faen.

Anonymous poster hash: a9baf...4bb
  • Liker 1
Gjest Whitestripes
Skrevet

Jeg kunne vært mora til de fleste her inne, og reagert på akkurat samme måte som TS. Det handler om respekt for den du er sammen med. Selv om man synes andre er pene, trenger man ikke bli helt fjortis og skrive det på facebook. Fullstendig unødvendig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet at de fleste syns det er en skikkelig uting, det å kommentere andres utseende i positiv forstand.

Det er noe man bare ikke gjør i Norge.

I andre land er det sett på som normalt, og man blir ikke personlig støtt av at partneren kommenterer ett eller to bilder på et sosialt nettverk.

Gidder ikke å gjenta meg selv, og hvertfall ikke for døve ører, men for viser til hva jeg skrev over om konstante bemerkelser - som tross alt er noe annet.

Men det er ikke det TS snakker om, heller.

Skrevet

Jeg vet at de fleste syns det er en skikkelig uting, det å kommentere andres utseende i positiv forstand.

Det er noe man bare ikke gjør i Norge.

I andre land er det sett på som normalt, og man blir ikke personlig støtt av at partneren kommenterer ett eller to bilder på et sosialt nettverk.

Gidder ikke å gjenta meg selv, og hvertfall ikke for døve ører, men for viser til hva jeg skrev over om konstante bemerkelser - som tross alt er noe annet.

Men det er ikke det TS snakker om, heller.

Hun spør om det er vanlig, og det er ikke vanlig. Punktum finale.

Anonymous poster hash: 331ba...562

• Liker 1
Skrevet

Det er fortsatt ikke snakk om at han kommenterte, det er at han kommenterte at dama var vakker, når TS selv ikke får veldig mange komplimenter. Og NEI, det er ikke normalt.

Anonymous poster hash: a9baf...4bb

Skrevet

En mann (eller kvinne) med respekt for seg selv slenger ikke rundt seg med bemerkninger om at andre av motsatt kjønn er vakre. Case closed. Nei, det er ikke vanlig, og jeg håper for Guds skyld at det aldri blir vanlig heller...

Hadde ALDRI skrevet til andre enn partner at han var "vakker", "deilig", osv...

Anonymous poster hash: 95320...05c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...