Gå til innhold

Morten Harket, hva har skjedd?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte på botox jeg... Han så litt merkelig ut, ja. Men sangen var fin da :)

Anonymous poster hash: 54941...cad

Skrevet

Magne Furuholmen er langt kjekkere.

Anonymous poster hash: 2ef26...f23
  • Liker 2
Gjest Seajewel
Skrevet

Øynene har da alltid vært litt sånn?

• Liker 4
Skrevet (endret)

Han ser nesten litt asiatisk ut på det bildet.

Endret av S.89
  • Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er trist at folk ikke lar seg selv eldes med verdighet. Det er fint når folk blir eldre, får et litt røffere utseendet og mer karakter, men så utfører de inngrep som gjør at de ser merkelig ut i hele ansiktet.

Anonymous poster hash: c175e...f3e
  • Liker 3
Skrevet

Han ser nesten litt asiatisk ut på det bildet.

• Liker 1
Skrevet

Synes bare han ser ut som seg selv i en eldre utgave jeg. :fnise:

Er han ikke 54 eller noe sånt nå?

Skrevet

JO... og de pleier å ha smilerynker og litt hengende øyelokk. Ikke mye heng der

• Liker 1
Skrevet

Hvis man sammenligner med andre (tidligere) bilder så ser jeg ikke noen forskjell. Mellom øyenbryna ser han akkurat ut som før (ikke botox). Kanskje litt tyngre øyenlokk nå, eller han kan ha blunket litt da bildet ble tatt.

Anonymous poster hash: f645b...d2b
Skrevet

..ja, og så legger jeg til at vi antagelig er uvante med å se ham uten pannelugg, slik at pannen og øyenbryna blir mer markert nå enn slik vi har sett ham før.

Skrevet

med pannelugg, skulle det være, sorry.

Skrevet

Jeg tror ikke han har gjort noe som helst, jeg. Han har alltid hatt litt skjeve øyne, tror dette bare er snakk om naturlig aldersutvikling… :)

Anonymous poster hash: 2dd97...5fc
Skrevet (endret)

Eh, han er blitt eldre. Ellers ser han da ganske ut som samme gamle. Øynene har alltid hatt det der spesielle preget. Som sagt han er oppe i femtiårene, og om han har tatt noe behandling synes det ikke veldig godt. Synes han holder seg godt for alderen jeg. Merket at han hadde mistet noe av håret på toppen for en stund siden, men that's it.

Endret av Cordelia
Skrevet

Kinnene hans er litt vel puffy, og det får meg til å lure på om han har tatt noe. Men ellers er han som før. Han er bare mye finere med litt lengre hår.

Anonymous poster hash: 9f469...60c
  • Opprett ny...