AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 I en annen tråd var det en bruker som reagerte på pynt på gravstedene: "Men jeg ser at en del gravsteder er overlesset med enorme mengder figurer, leker, engler og annet nips. Det er vel og bra å hedre sine avdøde med litt blomster og lys, men enkelte overdriver symbolbruken noe vanvittig, synes jeg." Jeg er tante til ei lita englejente som forlot så alt for tidlig. På gravstedet hennes er det både engler, bamser, hjerter og andre ting som foreldre, venner og familie har pyntet med. For andre utenforstående som ikke har gått i de samme skoene, kan det virke "too much" med alt dette, men for foreldrene som ikke har noe annet sted å kunne pynte og stelle med så betyr dette alt. De får aldri muligheten til å innrede barnerom, feire bursdagen eller feire andre høytider med dette barnet, så da bruker de "hagen" hennes til dette istedet. Alt har sin grunn. Anonymous poster hash: 0a936...3a4
Gjest shockgirl Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor folk skal ha noen mening og bry seg om det også. La folk sørge den måten de vil, om det så er å overlesse graven til barnet sitt med bamser o.s.v, så la de gjøre det.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 La folk få sørge som de vil. Alle mister vi noen vi er glade i, og da er det vår tur til å bestemme hvordan vi skal ha det på graven. Anonymous poster hash: 3ace9...c64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå