Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten i seks måneder, hadde kjent han i fire år før det. Jeg vil gjerne flytte sammen med han en gang før neste vår. Det som er problemet er at han vil vente lenger enn det. Har hvertfall fått inntrykk av det når jeg har tatt det opp. Han vil helst ikke snakke om det. Er det noe jeg kan gjøre/si for at han kan bli mer positiv til det?

Veldig takknemlig for tanker og erfaringer fra dere :)

Anonymous poster hash: 2a515...db9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lenge til neste vår enda. Spør han heller om det samme til høsten. Ville også spurt han om hvorfor han ikke vil flytte sammen med deg enda om han sier nei da også:)

Skrevet

Jeg ville latt det ligge en stund, ellers risikerer du å skremme vekk fyren. Hvis dere er så seriøse, har dere jo resten av livet på å bo sammen. Hvis han trenger å vente et år, gi ham det året.

Skrevet

Veldig sikker på at jeg ikke skremmer han bort hvis jeg snakker mer om det. Likevel er det nok best at jeg venter en stund med å nevne det igjen. Selv om jeg begynner å bli mer tålmodig merker jeg at det kan bli bedre. Er bare vanskelig å savne han så mye. Siden ingen av oss har bil og han bor et stykke unna treffes vi ikke så ofte som jeg skulle ønske. Men skal prøve å være flink og ikke snakke mer om det.

Anonymous poster hash: 2a515...db9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...