Gjest Janna Skrevet 15. juni 2002 #1 Del Skrevet 15. juni 2002 Hei min venn 8) Håper du har det bra! Som du ser så endte jeg opp med det gode gamle nicket mitt fra Sagaen om Isfolket *s* Idag er jeg litt slapp i kroppen, trøtt og svimmel... Skal ut og gå med bissevovven og få litt frisk luft straks. Hvordan går det med hundene dine? Har du lest på hobby sidene om hunden min?? (under spesielt kjæledyr) Han er SÅÅÅÅ SØT! Tror nok jeg kommer til å bli knust den dagen han dør. ( vil ikke tenke på det) Ha en flott dag! Klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 15. juni 2002 #2 Del Skrevet 15. juni 2002 Hei Vinga! Jeg liker nicket ditt ja, det minner meg om isfolket. Jeg har ikke lest så mye på hobby enda, men jeg skal! Ellers har jeg det helt topp jeg. Holder på å pakke sammen saker og ting for en tur til Stavanger for et par dager. Hundene har det fint, selv om de har litt mye pels enda for sommer varmen. Så det blir ikke så mye sykling midt på dagen i alle fall. Koselig med ei melding fra deg! Håper du koser deg du også! Klem fra meg, og ha ei fin helg! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå