Gå til innhold

Jenter og onani

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette har sikkert vært oppe før. Men siden det er en jente jeg kjenner som onanerer hver dag, så og si, så lurer jeg på hvor ofte jenter onanerer.

Er hver dag ofte? Er en gang i uken vanlig? Sjeldnere?

Hva er vanlig? Noen som vil gjette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er vanskelig,altså.... det kommer vel an på om man er singel eller ikke. Jeg har fremdeles venninner som aldri har tatt på seg selv!

Tviler på at det er uvanlig å onanere en gang i uka i hvertfall.

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

aldri, jeg har en til å "ta hånd om" slikt for meg

Gjest gjest1
Skrevet

I perioder daglig, og til og med flere ganger pr dag, men i andre perioder kan det gå uker mellom hver gang. Noe gjennomsnitt tror jeg ikke at jeg har.

Gjest GreenSky
Skrevet
I perioder daglig' date=' og til og med flere ganger pr dag, men i andre perioder kan det gå uker mellom hver gang. Noe gjennomsnitt tror jeg ikke at jeg har.[/quote']

Jepp, samme her. Og nå er det - når jeg tenker meg om, noen uker siden sist.

Gjest Moonshadow
Skrevet
I perioder daglig' date=' og til og med flere ganger pr dag, men i andre perioder kan det gå uker mellom hver gang. Noe gjennomsnitt tror jeg ikke at jeg har.[/quote']

Samme her.

Gjest Hunnkatt
Skrevet

Etter at jeg sluttet på p-sprøyta og hormonene har komme tilbake til normalen (?) :hoho: , så onanerer jeg i gjennomsnitt hver eneste dag...noen ganger flere ganger om dagen...hjelpes meg... jeg er singel! :o

:sjarmor:

Gjest millemi
Skrevet

Gjennomsnittet blir noe over en gang per dag. Vanligvis er det hver dag, i perioder opp til 3-4 ggr per dag, så hopper jeg av og til over noen dager innimellom.

Gjest gjest1
Skrevet
:hoho: Det er visst ikke bare mannfolk som går rundt som brunstige dyr nei..... godt å se at flere er som meg, jeg har følt meg litt 'unormal' noen ganger....
Gjest Hver dag
Skrevet

Hvis jeg tar p-piller har jeg aldri lyst på sex, hverken med en mann eller alene.

Derimot hvis jeg ikke inntar hormon-prevensjon gjør jeg det hver dag med meg selv, og eller med en partner. Det er sjelden jeg gjør det flere ganger pr.dag: det skjer isåfall i perioden før mensen: da er mange jenter ekstra kåte. (men ikke hvis jeg tar p-piller: det ødelegger alt sex-liv!)

Gjest Pterodactylkake
Skrevet
Etter at jeg sluttet på p-sprøyta og hormonene har komme tilbake til normalen (?) :hoho: , så onanerer jeg i gjennomsnitt hver eneste dag...noen ganger flere ganger om dagen...hjelpes meg... jeg er singel! :o

:sjarmor:

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Gjest Tispa unplugged
Skrevet
:hoho:  Det er visst ikke bare mannfolk som går rundt som brunstige dyr nei..... godt å se at flere er som meg, jeg har følt meg litt 'unormal' noen ganger....

Jeg tror slett ikke det er så stor forskjell på kvinner og menn på dette området :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet
og si, så lurer jeg på hvor ofte jenter onanerer.

quote]

Ganske så ofte. HAr onanert siden jeg var 13-14 år. Så hadde jeg type mens jeg gikk på vgs.. Ble litt mindre da, men gjorde det innimellom ja.. :sjarmor:

Men har vore singel i noen år nå da, så da blir det onani.

Når tilværelsen er normal, dvs når det ikke er examenstid, så onanerer jeg sikkert i snitt en gang for dagen. Noen dager blir det flere ganger for dagen, mens jeg hopper over noen ganger...

Jeg onanerer når jeg får lyst. Dvs, er jeg på skolen, så stikker jeg enten inn på doen, eller jeg blir på grupperommet jeg sitter på. Da låser jeg døra sefff..

Men det er litt morro da.. en gang satt jeg på et stort konferanserom, og låste døra, dro buksa helt ned til anklene og fingra.. Måtte flire litt for meg selv der jeg satt, for jeg såg for meg reaksjonen på folk, dersom de hadde komt inn... Eller at det feks hadde vært overvåkningskamera der... :hoho:

Så, ja onani er deilig og absolutt nødvendig! Synest alle andre jenger også burde gjøre det. For onnani øker faktisk lysten..jo mer onani, jo mer lyst... Garantert!!! :P

Gjest Milah
Skrevet

Slik er det for meg også.

Gjest Gjesta
Skrevet
aldri' date=' jeg har en til å "ta hånd om" slikt for meg[/quote']

:Nikke: Det har jeg også....

Clea

Gjest Anonymous
Skrevet

..jeg skjønner ikke at dere klarer dette bare ved hjelp av fingrene!??

Jeg har prøvd og prøvd i mange år, men får det søren meg ikke til!

Jeg gnir og klemmer, sirkulèrer og trykker.. men ingenting skjer. Jeg er ikke i nærheten engang!

Så med andre ord: mannen min klarer det heller ikke!

Men det går fint med vibrator da.. da tar det bare et par minutter

Gjest Letitza
Skrevet

De aller fleste har behov for å onanere selv om de har et forhold. Det er DET som er normalt.

Gjest Fighter
Skrevet

Normalt eller ikke normalt. Vi er alle forskjellige. Selv har jeg aldri onanert. Om jeg er unormal eller ikke, bryr jeg meg ikke om. Når man har et veldig vanskelig forhold til egen kropp, har man ikke lyst til å ta på den heller. Nå har jeg et godt forhold til min egen kropp, men synes likevel det høres ekkelt ut at jeg skal ta på meg selv nedentil.

Kall meg gjerne rar, men sånn er det bare.

Og hvis du ser på denne tråden, så ser du at 3 av 14 jenter IKKE onanerer. Det vil si at det er omtrent 1/5 av oss som ikke gjør det.

Gjest -kebolle
Skrevet

Hver dag, noen ganger flere ganger om dagen, er gift jeg. (Ingen motsetning, heldigvis). Har gjort det så lenge jeg kan huske.

Men det er fint å høre at vi er forskjellige. Synes ikke man kan kalle folk unormale selv om de ikke onanerer. Hver kvinne for seg, eller hva det heter (nå også: i bokstavelig betydning). Eh, ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...