Gå til innhold

gullkorn fra barnemunn.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest summertime

Har dere noen???

Mamma jeg har en høne å plukke med deg. :hoho:

Pekefingeren i været og streng i blikket:ikke snakk sånn til meg unge dame. :hoho:

Kan jeg ta en dusj mamma,jeg stinker noe sinnsykt. :hoho:

Du er den beste mamma jeg har hatt. :hoho:

Sittende ved siden av grillen: ja her skal det bli fest :hoho:

Helt rolig og alvorlig i stemme: så feit du har blitt mamma.( 3 år) :hoho:

Når man skal skrive dem ned,så forsvinner hele lageret mitt. Søren og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnsdatter

Den første dagen med varmt vær etter vinteren:

"Du behøver ikke stillongs i dag, gutten min."

"Ånei, mamma, det tar jeg ikke sjansen på!" (4 år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei til skolen med førsteklassingen, som er veldig opptatt av Gud.

-Mamma, hvordan kan noen tro på Gud når de ikke vet at han finnes?

-Nei, det er bare noe noen tror...

-Jammen, det er vel ingen som har sett Gud?

- Nei, men du kan jo vite at ting ikke finnes selv om du ikke ser dem? Du kan høre at det kommer en bil og da vet du at det er en bil selv om du ikke ser den. Og så kan du komme hjem fra skolen og kjenne at det lukter boller og da vet du at jeg har bakt boller selv om dy ikke har sett den.

-Å nei da! For en gang så luktet det vafler på skolen og så var det ostesmørbrød!

Og det var slutten på den teologiske diskusjonen.

Jeg lo resten av dagen! :hoho:

Nå er han 13 og tror fortsatt ikke på Gud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt om en hisorie...

Det er en rekke barn som er med i kirken for å få bøker eller et eller annet i en gudstjeneste. Og der står det et piano som en spiller på. dermed sier av av guttene "Mamma, de har piano-bar her også."

:ler: Ganske søt synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Lita jente sitter i sofaen på besøk hos en gammel dame og spiser småkaker så smulene faller ned. Moren sier at hun ikke må smule til hos den gamle damen, men jenta svarer "det er bare fuglemat" og børster det ned på gulvet..

"jeg gleder meg til vi to er like gamle, mamma"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Danielle 73

Vi satt i drosje på vei hjem etter å ha stooor handlet. Vi pratet om løst og fast i bilen da min sønn på 5 år plutselig utbrøøt: mamma: hva er det taxisjåføren har oppi hode... Jeg skjemtes og prøvde selvsagt å avlede ham for å snakke om noe annet. Men nei da. han ble helt opphengt.

Så ble det helt stille før han bokstavelig talt hyyylte ut: mamma, mamma HAN ER JO HELT SKALLET, HAN HAR JO IKKE HÅR PÅ HODE.

ha ha ha. Gjett om jeg lo. Og det ble nok en god latter på oss alle sammen også drosjesjåføren. Men likvel ble kjempe flau.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sønnen min sa en dag:

Mamma, egentlig er stjernene på himmelen mye større enn de ser ut som.

Endelig har han skjønt det, tenkte jeg. Men så kom det:

Ja, for de er egentlig like store som et busskur!

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Muslingen

:hoho: Barn sier så vanvittig mye morsomt!

Min lille datter på nesten 2 år klatret opp i sengen vår en morgen. Og studerte oss voksne en liten stund før hun pekte på sambo's penis og sa; Mamma sin!! :sjarmor:

Hun har helt rett hun... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

: hun pekte på sambo's penis og sa; Mamma sin!! :sjarmor:

Hun har helt rett hun... :ler:

:hoho::hoho::hoho:

Kjempe bra!!

Min lille 19 mnd gammle gutt satt i badekaret med sin 4 mnd gammle søster, titter bekymret på henne mens han peker på tissen og sier: Borte!! :ler:

Min 9 åring skulle holde tale for bestemor når hun ble 60:

Bestemor er snill, grei, pen og gammel, men hun er ikke i sine verste år til å være SÅ gammel.

Jeg mener hun har jo noe hjernekapasitet igjen.

:hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille datter på nesten 2 år klatret opp i sengen vår en morgen. Og studerte oss voksne en liten stund før hun pekte på sambo's penis og sa; Mamma sin!! :sjarmor:

Hun har helt rett hun... :ler:

Unger kan virkelig få sagt det. :hoho::hoho:

koldbruna :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mann bodde en tid ti mil unna pga jobb og hver mandag skulle han etter planen være med på svømminga.

Noe som sjelden klaffet. Både bestefar og onkel hadde vært med og svømmeinstruktøren hadde tilogmed hjulpet meg med vår ene sønn slik at jeg ikke hadde begge to.

På 17 mai det året så sa jeg til gutta at til mandag skal pappa være med på svømminga.

Da så vår yngste sønn på meg og spurte: Hvilken pappa da? :hoho:

En annen gang spurte vår eldste sønn min far hvorfor han hadde så lite hår på hodet, hvor min far sier at det er fordi han tenkte så mye, hvorpå vår eldste sønn da spør: Hvorfor har mamma så mye hår da? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer var som liten på tur med barnehagen og sivilarbeideren med det blå håret. De hadde møtt en litt "gal" dame som hadde kjeftet noe voldsomt på denne sivilarbeideren helt ut av intet.

Da min samboer kom hjem den dagen spurte han pappa'n sin med alvorlig stemme: Du pappa, hva betyr egentlig en jævla horebukk? :hoho:

Faren svarte at hun sa at hun ikke likte ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Primula

Jeg og min datter på 2 1/2 år kjørte buss i sentrum. Hun pekte og spurte hva de forskjellige bygningene var. Jeg forklarte at det var togstasjonen, det var politihuset osv. Så pekte hun på en bygning og jeg sa at det var et hotel. Min datter tenkte seg om en liten stund før hun sa: Likens som Hotel Cæsar? jeg merket at folk kikket på oss, og dama i setet bak begynte å le..gjett hvem som ble flau.. :oops:

Det er vel ikke normalt at en 2- åring vet hva Hotel Cæsar er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...