AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Får ofte høre at jeg har porselenshud, og da lurer jeg på hva folk mener, er det en kompliment? Hva mener dere når dere sier "porselenshud"? Noen mener sikkert at det er fordi huden er så lys, andre mener det er fordi den er kvisefri, men hva er egentlig porselenshud? Anonymous poster hash: e15cf...281
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Feilfri med en pen hudtone og blek. Anonymous poster hash: 63118...0db 4
Magnifique Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Hei. Jeg ville ha tatt det som et kompliment! Liv Tyler har porselenshud. Lys, ren og feilfri hud.
vimsefrøken Skrevet 23. januar 2014 #4 Skrevet 23. januar 2014 Heldig er du da, det betyr lys hud som er plettfri
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #6 Skrevet 23. januar 2014 Takk for svar alle sammen! Jeg har en ganske lys hudtone ja, men vil ikke si at jeg er har helt plettfri hud, har hvite "mini" kviser i ansiktet, men de sees kanskje ikke så godt... Ble bare veldig usikker på om det var en kompliment eller ikke.. Anonymous poster hash: e15cf...281
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #7 Skrevet 24. januar 2014 Tror ikke den trenger å være helt feilfri. Jeg har veldig blek, glatt hud uten kviser, men med noen røde arr fra tidligere kviser. Får likevel høre at jeg har porselenshud. Anonymous poster hash: 59cc6...eb7
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2014 #8 Skrevet 24. januar 2014 Får ofte høre at jeg har porselenshud, og da lurer jeg på hva folk mener, er det en kompliment? Hva mener dere når dere sier "porselenshud"? Noen mener sikkert at det er fordi huden er så lys, andre mener det er fordi den er kvisefri, men hva er egentlig porselenshud? Anonymous poster hash: e15cf...281 Hvit undertone og dermed bleik på rett måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå