AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Hei! Jeg er ei jente på 17 år, og kjempeforelsket. Long story made short: Vi går på samme skole, men har få fellesvenner. Jeg har alltid hatt ham litt i kikkerten. Ble venner på facebook etter en invitasjon fra ham. Han skrev et kompliment på profilbildet mitt, og jeg mannet meg opp et par uker etter og skrev hei. Vi snakket nesten hver dag, om både løst og fast, hadde samme humor og mange like interesser. Jeg spurte ham om vi ikke skulle gjøre en av disse en gang, sammen. Han sa at det ville ham veldig gjerne. Til nå har det ikke blitt noe av. På nyttårsaften møttes vi, og kysset. Etter det har det vært stille. Jeg vet ikke hva som har skjedd. Jeg skrev til ham en gang på facebook, en uke etter nyttårsaften kanskje. Han var kjempehyggelig og drev samtalen videre. Da den døde ut tok han opp tråden igjen noen timer senere. Da vi har få felles venner på skolen, og han alltid bare sitter med guttegjengen sin, får vi aldri snakket sammen. Jeg vet ikke hvorfor han ikke sier noe på facebook, men nå føler jeg det "er hans tur", siden jeg skrev noe sist. Jeg vurderer å spørre ham om han vil være med på det vi planla (for en måned siden...), men vet ikke om det bare blir rart. Er som sagt døøødsforelska, og klarer ikke slutte tenke på ham, men vil ikke virke helt teit og desperat heller. Hva foreslår dere? Tusen takk for all hjelp!! <3 Anonymous poster hash: 2db52...595
helloworld Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Det virker jo ikke desperat. Du kan jo spørre om han vil finne på noe, og evt. når? For alt du vet kan det hende han ikke tør å spørre deg ut 1
globalagogo Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Få ham til å vri seg ut av guttegjengen og henge litt med deg, da vel. Er jo ikke enkelt for dere to å prate sammen med en helg gjeng kompiseri bakgrunnen. Du virker ikke desperat, go for it! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå