Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener dere om kvinner som bevist utnytter lukten av problemer i et forhold og legger seg etter en gift mann?? Er så sint og føler så hat mot denne kvinnen som har sneket seg inn i livet vårt å står og haler og drar i min mann og pappan til våre to små barn. Hva er det med sånne kvinner som uten skam syns det er greit å ødelegge en familie og andres liv?

Er så lite stolt av sånne tanker men ønsker så at hun skal føle på den smerten hun påfører meg og mine barn...

Så fortvilet og syk av vonde tanker...

Anonymous poster hash: 15ef1...cc3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener dere om kvinner som bevist utnytter lukten av problemer i et forhold og legger seg etter en gift mann?? Er så sint og føler så hat mot denne kvinnen som har sneket seg inn i livet vårt å står og haler og drar i min mann og pappan til våre to små barn. Hva er det med sånne kvinner som uten skam syns det er greit å ødelegge en familie og andres liv?

Er så lite stolt av sånne tanker men ønsker så at hun skal føle på den smerten hun påfører meg og mine barn...

Det her skal jo ikke være noe problem så fremt fyren din ikke oppmuntrer kvinnen, men jeg forstår jo at siden det er trøbbel i paradis så er det enklere for deg å skylde på kvinnen i stedet for å gi mannen din en beskjed.

• Liker 40
Skrevet

Det er dårlig moral og elendig dømmekraft. Å ødelegge en familie er ikke greit selv om man er singel og sånn sett kan date hvem man vil.

Jeg hater dama som dro min mann og far til mine barn ut av familien. Og ja alle dere som nå skal svare at min eks-mann er den eneste som hadde ansvar for sine handlinger ovenfor meg: Hun visste godt at hun ødela en familie ved å være villig til å ligge med en som var gift. INGEN skal noengang få meg til å se på dette på noen annen måte!

Jeg hater henne! Hun skal få føle den bitre konas hat og iskalde front, det er sikkert og visst.

Faren til mine barn har fått gjennomgå han også, men jeg må samarbeide med han så da blir forholdet litt annerledes. Jeg trenger ikke å ha noe med henne å gjøre. Dumme kvinnfolk.

Anonymous poster hash: 92c75...c7a

• Liker 5
Skrevet

Så det er helt greit å bevist gå inn for å ødelegge et ekteskap ytterligere når ting kanskje var litt komplisert fra før??

• Liker 2
Skrevet

Du er vel i såkalt "denial." Det er mannen din som har latt henne få komme inn i livet deres, at hun har dårlig moral er nå så - men hun kunne kun komme inn i livet deres fordi mannen din har dårligere moral.

Anonymous poster hash: ffbf8...ebf

• Liker 14
Skrevet

Hvis mannen din har vært utro, så er det han som har ødelagt ekteskapet deres. Ingen dame kan "sneket seg inn" uten at mannen din selv har hatt lyst til det.

Anonymous poster hash: 7d347...908
  • Liker 29
Skrevet

Er mannen din som har familie, ikke dama.

Anonymous poster hash: 62624...4b1
  • Liker 11
Skrevet

Det her skal jo ikke være noe problem så fremt fyren din ikke oppmuntrer kvinnen, men jeg forstår jo at siden det er trøbbel i paradis så er det enklere for deg å skylde på kvinnen i stedet for å gi mannen din en beskjed.

Enig med Gjest. Det er jo ikke dama du skal skylde på, men mannen - hvis han oppmuntrer henne eller lar henne tro at han er intressert.

Anonymous poster hash: e67e7...c55

• Liker 12
Skrevet

Det er dårlig moral og elendig dømmekraft. Å ødelegge en familie er ikke greit selv om man er singel og sånn sett kan date hvem man vil.

Jeg hater dama som dro min mann og far til mine barn ut av familien. Og ja alle dere som nå skal svare at min eks-mann er den eneste som hadde ansvar for sine handlinger ovenfor meg: Hun visste godt at hun ødela en familie ved å være villig til å ligge med en som var gift. INGEN skal noengang få meg til å se på dette på noen annen måte!

Jeg hater henne! Hun skal få føle den bitre konas hat og iskalde front, det er sikkert og visst.

Faren til mine barn har fått gjennomgå han også, men jeg må samarbeide med han så da blir forholdet litt annerledes. Jeg trenger ikke å ha noe med henne å gjøre. Dumme kvinnfolk.

Har dere gått fra hverandre, og han er nå sammen med den nye kvinnen, er det ståa? Eller er du bare full av hat fordi han var utro og velger å late som om mannen din var helt uskyldig og ble tvunget til å ha sex med henne mot sin vilje? LOL!

• Liker 8
Skrevet

Hvis mannen din har vært utro, så er det han som har ødelagt ekteskapet deres. Ingen dame kan "sneket seg inn" uten at mannen din selv har hatt lyst til det.

Nei og det er helt riktig. Men hadde man vært "hel ved" hadde man ikke flørtet og ligget med gifte menn. Da hadde man tatt de som var ledige. Så sant man ikke er prostituert da.

• Liker 2
Gjest navnelapp
Skrevet

Eg forstår godt at det er mykje aggresjon ute og går her, men sinnet må faktisk kanaliserast til mannen. Denne dama veit du fint lite om, kva ho har opplevd, fått høyre av mannen din eller kva ho sjølv har sagt til han. Eg har sjølv opplevd at gifte menn har kasta seg etter meg (nei, eg har ikkje gått til sengs med dei), og det er ikkje så reint lite dei får seg til å seie og å gjere. Så snakk med mannen din, du. Det er han som må få tordentalen.

• Liker 16
Skrevet

Har dere gått fra hverandre, og han er nå sammen med den nye kvinnen, er det ståa? Eller er du bare full av hat fordi han var utro og velger å late som om mannen din var helt uskyldig og ble tvunget til å ha sex med henne mot sin vilje? LOL!

Mulig du er en dårlig leser men det står faktisk eks-mann.

• Liker 1
Skrevet

Det gjør det ikke!

Anonymous poster hash: b76e4...acc

• Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvor i huleste finner dere disse mehèene av noen 'menn' som kan stjeles på lik linje med en hvilkensomhelst hagegnom? :klo:

Er de aldeles uten egen fri vilje siden det er en annen kvinne som 'trekker' dem ut av velfungerende forhold?

Bare lurer litt på om det ikke er behagelig enkelt å prøve fortelle seg selv at all skyld ligger et annet sted enn hos den man de facto ønsker å fortsette livet med.

• Liker 33
Skrevet

Eg forstår godt at det er mykje aggresjon ute og går her, men sinnet må faktisk kanaliserast til mannen. Denne dama veit du fint lite om, kva ho har opplevd, fått høyre av mannen din eller kva ho sjølv har sagt til han. Eg har sjølv opplevd at gifte menn har kasta seg etter meg (nei, eg har ikkje gått til sengs med dei), og det er ikkje så reint lite dei får seg til å seie og å gjere. Så snakk med mannen din, du. Det er han som må få tordentalen.

Mange gifte menn (og kvinner for den saks skyld) bruker unnskyldningen om at de er i et dødt ekteskap og panlegger å forlate partner for å få en annen en på kroken.

• Liker 3
Skrevet

Tro meg, kvinner sniker seg ikke inn i dårlige ekteskap og tar mannen. Mannen åpner døren og inviterer dem inn, ellers hadde de aldri hatt tilgang. Mannen vil ha henne der, derfor kom hun dit.

Jeg bet det er lett å tenke stygt om den andre kvinnen, men vet du hva.. Det er din mann som gikk bak rygge din, han som er utro, han som velger en annen. Hun kom ikke og stjal ham, han ble med mer enn frivillig. Det er ham du skal rette sinnet mot, og kun ham.

Anonymous poster hash: e8951...78f

• Liker 16
Skrevet

Mange gifte menn (og kvinner for den saks skyld) bruker unnskyldningen om at de er i et dødt ekteskap og panlegger å forlate partner for å få en annen en på kroken.

Og kanskje bare for å få litt sex og spenning? Føle på forelskelse igjen?

Det er jo også en side ved dette at mange gifte menn gjerne gjør litt mer enn det som er lov når de er "ute på vift" (seminar, gutteturer etc).

Skrevet

Joda, det står det men du er kanskje 12 år og litt dårlig til å lese?

Så, nøyaktig hvor står det at det er hennes eks mann?

• Liker 10
Skrevet

Hadde han elsket deg ville han ikke engang registrert hennes eksistens.

• Liker 6
Skrevet

Så, nøyaktig hvor står det at det er hennes eks mann?

Ikke TS sitt innlegg men det innlegget du siterer i ditt svar er ikke TS sitt. Og der er det en eks-mann. Men hvis ditt svar ikke hørte til dette innlegget burde du vel ikke sitert det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...