AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Jeg er så innmari lei av alle disse rosabloggerne som skal liksom ha et såååååå perfekt liv. Alt er vel og bra hele veien, de er supersminket og ser helt perfekte ut til alle døgnets tider, de drar på luksuriøse ferier og de koser seg dag ut og dag inn..... Jada...... Hva skjer bak fasaden da? Jeg tviler sterkt på at livet deres er så innmari perfekt og at de er såpass lykkelige som de vil framstå... Eller? Anonymous poster hash: 61490...dd0 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 enig. Anonymous poster hash: 38a50...201
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Å, du er sikkert bare misunnelig.. Og feit. Anonymous poster hash: 655e0...608 2
Påfugl Skrevet 22. januar 2014 #6 Skrevet 22. januar 2014 Selvsagt er ikke livene deres så perfekte som det ofte fremstilles, men det er jo åpenbart det som trekker lesere. Skjønner ikke at så mange forventer at bloggere skal være sitt 100% autentiske jeg på bloggen, for hvem er det vel som er det noen gang? Man velger alltid hvordan man fremstiller seg og i ulike roller og sammenhenger får ulike sider av livet og personen selv mer eller mindre oppmerksomhet. Man er alltid en filtrert versjon av seg selv, det samme gjelder for bloggere. At det kanskje er irriterende eller kan påvirke folk som ikke er oppmerksom på dette skjønner jeg, men jeg mener da heller at leserne bør være kritiske til det de leser og ta ting med en klype salt. Eventuelt slutte å lese bloggen om man er så innmari lei. 4
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #7 Skrevet 22. januar 2014 Hvis alle lesere slutter å besøke blogger så må dem søke jobb, og jobbe 8-4... Anonymous poster hash: a3184...287 8
Vasilisa Skrevet 22. januar 2014 #8 Skrevet 22. januar 2014 (endret) Hvis alle lesere slutter å besøke blogger så må dem søke jobb, og jobbe 8-4... Anonymous poster hash: a3184...287 Det ville vært tragisk, du. Det som irriterer meg er at de refererte til Emilie Nereng(or whatnot) som en forretningskvinne. Joda.. Endret 22. januar 2014 av Vasilisa
Gjest Inferno Skrevet 22. januar 2014 #9 Skrevet 22. januar 2014 Så... ikke les dem, da? Seriøst. Selvsagt er ikke livene deres perfekte. Når du får betalt for å fortelle om den nye dritkule dusjsåpa di eller den überkoselige middagen hos farmor, legger du ikke til at du også har diaré fra helvete og dessuten har begynnende fotsopp. 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #10 Skrevet 22. januar 2014 Å, du er sikkert bare misunnelig.. Og feit. Anonymous poster hash: 655e0...608 Jeg er TS og jeg må dessverre skuffe dere... Jeg er hverken misunnelig eller feit... Selvsagt hadde jeg ikke sagt nei til noen ekstra penger, men jeg kunne aldri tenke meg å drive blogg, nei. Og utseendet mitt er det ikke noe galt med, tvert imot. Jeg er pen og har en flott kropp, men jeg gidder ikke bruke masse penger og tid på sminke, dyre klær og plastisk kirurgi som alle disse bloggerne...Hadde jeg ikke jobbet og bare brukt masse penger på utseendet mitt, så kan jeg love dere at jeg hadde sett like bra (om ikke bedre) ut som alle disse bloggerne... Men jeg er sykepleier og jobber turnus og fokuserer på andre ting her i livet. hilsen trådstarter Anonymous poster hash: 6087c...c6c 2
loffen Skrevet 22. januar 2014 #11 Skrevet 22. januar 2014 Jeg er TS og jeg må dessverre skuffe dere... Jeg er hverken misunnelig eller feit... Selvsagt hadde jeg ikke sagt nei til noen ekstra penger, men jeg kunne aldri tenke meg å drive blogg, nei. Og utseendet mitt er det ikke noe galt med, tvert imot. Jeg er pen og har en flott kropp, men jeg gidder ikke bruke masse penger og tid på sminke, dyre klær og plastisk kirurgi som alle disse bloggerne...Hadde jeg ikke jobbet og bare brukt masse penger på utseendet mitt, så kan jeg love dere at jeg hadde sett like bra (om ikke bedre) ut som alle disse bloggerne... Men jeg er sykepleier og jobber turnus og fokuserer på andre ting her i livet. hilsen trådstarter Anonymous poster hash: 6087c...c6c DU SÅ IKKE IRONI-FLAGGET MITT NEI? 11
super-s Skrevet 22. januar 2014 #12 Skrevet 22. januar 2014 Jeg er TS og jeg må dessverre skuffe dere... Jeg er hverken misunnelig eller feit... Selvsagt hadde jeg ikke sagt nei til noen ekstra penger, men jeg kunne aldri tenke meg å drive blogg, nei. Og utseendet mitt er det ikke noe galt med, tvert imot. Jeg er pen og har en flott kropp, men jeg gidder ikke bruke masse penger og tid på sminke, dyre klær og plastisk kirurgi som alle disse bloggerne...Hadde jeg ikke jobbet og bare brukt masse penger på utseendet mitt, så kan jeg love dere at jeg hadde sett like bra (om ikke bedre) ut som alle disse bloggerne... Men jeg er sykepleier og jobber turnus og fokuserer på andre ting her i livet. hilsen trådstarter Anonymous poster hash: 6087c...c6c Tror de var ironiske... Og som svar til resten av det du skriver: Sånn velger du å leve livet ditt. De bloggerne du snakker om velger å leve livene sine på en annen måte. Hvis du ikke liker å lese om livene deres, så er det bare å la være. Verre er det ikke. 1
Gjest Summers Skrevet 22. januar 2014 #14 Skrevet 22. januar 2014 Å, du er sikkert bare misunnelig.. Helt ærlig, jeg er misunnelig på rosabloggerne. 1
Vasilisa Skrevet 22. januar 2014 #15 Skrevet 22. januar 2014 Helt ærlig, jeg er misunnelig på rosabloggerne. Det eneste jeg er misunnelig på er pengene deres. Resten? Nei takk. Synes ikke de er spesielt pene heller 2
Gjest lavendelkyss Skrevet 22. januar 2014 #16 Skrevet 22. januar 2014 Skjønner ikke problemet. La folk få være lykkelig å slutt å spekuler på om det er sant. BLI LYKKELIG SELV DA VEL. 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #17 Skrevet 22. januar 2014 Jeg leser ingen rosablogger/toppblogger, men jeg må si jeg er lei av de uansett. Det er artikler om de i nettaviser, på tv o.s.v. Så selv om man ikke leser de uinteressante bloggene deres så er de overalt. Gah. Anonymous poster hash: 8bd4a...712 2
Salmonella Skrevet 22. januar 2014 #18 Skrevet 22. januar 2014 Jeg har forstått det slik at dette har blitt diskutert ofte i media i det siste (og kanskje også her) dette med at alt er/fremstår som perfekt. Kan ikke si det plager meg så veldig at folk viser et glansbilde av livet sitt. Er jo ikke så vanskelig å skjønne at det garantert er mange dårlige dager bak det lille vi får se. Og man vet jo hva man får servert når det kommer til såkalte rosabloggere og da tror jeg det beste er å holde seg vekk fra det som irriterer en.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #19 Skrevet 22. januar 2014 De sier det jo selv, at livet ikke er slik som det framstilles hele tiden. Men de lager jo alt rosa og perfekt for å underholde og tiltrekke folk Anonymous poster hash: 2f444...e7a
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #20 Skrevet 22. januar 2014 Jeg er TS og jeg må dessverre skuffe dere... Jeg er hverken misunnelig eller feit... Selvsagt hadde jeg ikke sagt nei til noen ekstra penger, men jeg kunne aldri tenke meg å drive blogg, nei. Og utseendet mitt er det ikke noe galt med, tvert imot. Jeg er pen og har en flott kropp, men jeg gidder ikke bruke masse penger og tid på sminke, dyre klær og plastisk kirurgi som alle disse bloggerne...Hadde jeg ikke jobbet og bare brukt masse penger på utseendet mitt, så kan jeg love dere at jeg hadde sett like bra (om ikke bedre) ut som alle disse bloggerne... Men jeg er sykepleier og jobber turnus og fokuserer på andre ting her i livet. hilsen trådstarter Anonymous poster hash: 6087c...c6c De er ikke sykepleiere, jobber ikke turnus men fokuserer på andre ting her i livet. Anonymous poster hash: 6f6df...701 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå