Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2004 #1 Skrevet 21. mai 2004 Har møtt en mann på 24 år. Er selv 28. Er denne aldersforskjellen for stor?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 21. mai 2004 #2 Skrevet 21. mai 2004 Absolutt ikke. Det som har noe å si, er hvor dere er i forhold til hverandre. En kvinne på 28 kan være langt foran en mann på 24 når det gjelder barn og karriere, f.eks.
Gjest GreenSky Skrevet 21. mai 2004 #3 Skrevet 21. mai 2004 Neida. Har vært sammen med en fyr som var 4 år yngre, jeg.
Gjest Ethereal Skrevet 21. mai 2004 #4 Skrevet 21. mai 2004 Samboeren min er 6 år yngre enn meg, og vi har det helt perfekt. Personlighet er viktigere enn alder uansett, så lenge gapet ikke er for stort.
Gjest gjest1 Skrevet 21. mai 2004 #5 Skrevet 21. mai 2004 Fire år da ingen ting vel? Hadde du lurt like mye hvis han var fire år eldre enn deg...
Gjest gjest1 Skrevet 21. mai 2004 #7 Skrevet 21. mai 2004 Ja vel? Det høres ut som om du er på fisketur for å få bekreftet at dette er noe som egentlig ikke vil fungere. Hvis du er så i tvil om du vil ha denne gutten så kanskje du bare skal la det være da.... Hadde følelsene dine vært sterkere så ville du ikke ofret verken alderen hans eller barn en tanke
Gjest Catwoman Skrevet 21. mai 2004 #8 Skrevet 21. mai 2004 Det er vel bare du selv som kan vite om dette føles riktig for deg. Alderen er uviktig, viktigere hvordan dere fungerer sammen.
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2004 #9 Skrevet 21. mai 2004 Spør deg selv hva som vil skje den dagen klokka er på overtid og du blir verpesjuk. Er han klar da? Råder deg til å snakke om de store linjene allerede nå, det kan bli store problemer senere. Hva skjer hvis den ene egentlig ikke har lyst på barn, og den andre har lyst på mange. Sånne ting kan være greit å få brakt på det rene tidlig i forholdet, det er dumt å bygge videre på et hus der deler av grunnmuren mangler.
Gjest GreenSky Skrevet 21. mai 2004 #10 Skrevet 21. mai 2004 Spør deg selv hva som vil skje den dagen klokka er på overtid og du blir verpesjuk. Er han klar da? Råder deg til å snakke om de store linjene allerede nå, det kan bli store problemer senere. Hva skjer hvis den ene egentlig ikke har lyst på barn, og den andre har lyst på mange. Sånne ting kan være greit å få brakt på det rene tidlig i forholdet, det er dumt å bygge videre på et hus der deler av grunnmuren mangler. Hun er bare 28, hun trenger ikke forhaste seg. Og er en i et seriøst forhold, er vel barn/familie noe som naturlig blir tatt opp uansett. I alle fall i den grad at en vet hvor partner står.
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2004 #11 Skrevet 21. mai 2004 Absolutt ikke, det er 5 år mellom oss, men det har vi faktisk aldri tenkt over... Annet enn når vi snakker om vår barndom da jeg var 6 år og han 11. :o
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2004 #12 Skrevet 21. mai 2004 Oss er det 6 år mellom.. Svært, svært sjelden at det er kommer opp i det hele tatt..
Gjest Gjesta Skrevet 21. mai 2004 #13 Skrevet 21. mai 2004 Det viktigste er jo hva dere føler for hverandre og hvordan dere fungerer sammen! Alder blir ubetydelig hvis man er i et forhold man har det godt i! Lykke til! K
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2004 #16 Skrevet 21. mai 2004 Aldersforskjellen mellom dere er ikke stor. Siden han allerede har et barn er han sannsynligvis også moden for alderen. Følg magefølelsen din. Min kjæreste er nesten 10 år yngre enn meg. Vi har det kjempefint sammen og tenker ikke på aldersforskjellen til daglig. Men jeg våger ikke å drømme om en fremtid sammen med han. Jeg nyter den tiden vi får sammen. Selv om forholdet sannsynligvis er tidsbegrenset vet jeg at jeg alltid vil elske han. Jeg vet også at jeg aldri vil angre et sekund på tiden vi var sammen. Han er min strore kjærlighet.
Lilleba Skrevet 21. mai 2004 #17 Skrevet 21. mai 2004 Min venninne er samboer på sjette året med en 15 år yngre mann. Det går helt utmerket, og ingen tenker over aldersforskjellen. I et slikt perspektiv er 4 år INGENTING!
Nelle Skrevet 22. mai 2004 #18 Skrevet 22. mai 2004 Jeg er 34, typen min er 21. Vi har vært sammen i litt over et år, og har ingen planer om at forholdet ikke skal vare. 4 år er ingenting. Nelle
Brunhilde Skrevet 22. mai 2004 #19 Skrevet 22. mai 2004 Jeg er 34, typen min er 21. Vi har vært sammen i litt over et år, og har ingen planer om at forholdet ikke skal vare. 4 år er ingenting. Nelle Sånn skal det låte! 4 år er ingenting - nyt det!
Gjest Danielle 73 Skrevet 23. mai 2004 #20 Skrevet 23. mai 2004 :o 4 år???? Det er jo bare barnemat. Jeg var sammen med en som var 12 år eldre enn meg selv. Men han var likevel mindre moden enn det jeg var. vi var sammen i 5 år, gift i de tre siste. vist du elsker ham, vil jeg bare si til deg, STÅ PÅ FOR KJÆRLIGHETEN.!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå