AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 En veldig god venninne av meg har nettopp fått et barn, vi er såpass nære at jeg kan fortelle henne alt og ei jeg virkelig stoler på! Men, hun er alenemor, bakrunnen hennes er egentli litt absurd, mtp hvordan dette barnet ble unnfanget osv...egentli også graviditeten. Hun har nettopp fått dette barnet. Hun er godt kjent i hjembyen sin, men det jeg vil fram til er at; jeg vet ikke men jeg TROR og ser for meg at mange er nysjerrige på ting rundt henne nå pga dette barnet og alt rundt dette, og at mange maser og spørr osv, og jeg vil tro at mange gjør dette pga ren nysjerrighet. Hun har ikke sakt noe av dette til meg, men jeg er ganske så sikker på dette. Hun har så klart alle sine SKIKKELIGE venninner som er like gode venninner som før hun ble gravid som nå. Så kommer meg, som er en veldig god venninne som har dette i bakhode, men jeg vil så gjerne stille opp for henne, være en god venninne fordi jeg er veldig glad i henne, men iom jeg sitter med disse tankene er at jeg er redd for at jeg bare maser. Jeg har flyttet fra hjembyen min, så utenom når jeg er hjemme er det kun meldinger, tlf og bilder det går i.. Hva tenker dere? Eneste jeg vil er å være en god venninne, å vise at jeg bryr meg om henne og at jeg stiller opp for henne unsett hva. Anonymous poster hash: 973b4...601
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Du skal ikke blande deg opp i det. Deter ikke snakk om at jeg skal blande meg oppi noe, det er bare snakk om; skal jeg gi henne litt rom, litt tid eller bare være som jeg alltid har vert. Snakk om å være litt forståelsesfull, noe jeg ser noen andre kanskje ikke hadde vært ;-) TS Anonymous poster hash: 973b4...601
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Deter ikke snakk om at jeg skal blande meg oppi noe, det er bare snakk om; skal jeg gi henne litt rom, litt tid eller bare være som jeg alltid har vert.Snakk om å være litt forståelsesfull, noe jeg ser noen andre kanskje ikke hadde vært ;-) TSAnonymous poster hash: 973b4...601 Da er du det, for at hun har fått barn og i hvilke omstendigheter er ikke noe noen andre skal legge seg opp i.
super-s Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 Spør henne om hva hun tenker om det. Si at du er redd for å mase, og for å være til bry, men at du veldig gjerne vil stille opp for henne! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå