Gå til innhold

Føler jeg blir lurt av fysioterapauten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk til fysio på grunn av smerte i leggene ved løping. Han har kunn kjørt trykkbølgebehandling på meg, og har vært der 3 ganger. Han sier han skal undersøke mer neste gang, men når jeg kommer igjen så ønsker han igjen å kjøre en trykkbølgebehandling. Nå vill han støpe såler til meg, men jeg skjønner ikke helt vitsen med det. Det skal vell ikke ha så mye betydning for leggene?

Noen som har noen innspill?

Anonymous poster hash: e8c03...0b1
Videoannonse
Annonse
Gjest Solstråla88
Skrevet

Det har jo en sammenheng, har han gitt deg noen diagnose? Jeg gjorde det samme i fjord, og jeg har kronisk beinhinnebetennelse, det er drit vondt og oppstår ved løping/ jogging. På meg hjalp ikke trykkbølge noen ting, mens såler har gitt meg et nytt tråkk som igjen gjør at keg får mindre vondt

• Liker 1
Gjest Solstråla88
Skrevet

Det har jo en sammenheng, har han gitt deg noen diagnose? Jeg gjorde det samme i fjord, og jeg har kronisk beinhinnebetennelse, det er drit vondt og oppstår ved løping/ jogging. På meg hjalp ikke trykkbølge noen ting, mens såler har gitt meg et nytt tråkk som igjen gjør at keg får mindre vondt

Skrevet

Jeg har ikke fått noen diagnose. Bare at jeg er stiv i leggene.

Anonymous poster hash: e8c03...0b1

Skrevet

Hvis du ikke gjør noe med årsaken til at du blir stiv vil du aldri bli bra. Om du får stive legger fordi du stubber med beina må du legge om måten du går på etc. Fysioterapauten kan bare gjøre så mye, og hjelpe deg på vei, resten er opp til deg.

Anonymous poster hash: 7e413...7da

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...