Gå til innhold

Slik var samtalen..hvordan tolker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er syk og har vært syk i en måned, har krystallsyken (er veldig svimmel) klarer nå å fungere noelunde, men jeg holder på å bli GAL fordi jeg ikke får gjort alt jeg har lyst til å gjøre/burde gjort/jobb osv...

I dag spurte kjæresten om jeg ble med i et besøk med sønnen hans. Jeg hadde veldig lyst til å være med, men måtte se an formen, det sa jeg til han og vi ble enige om at jeg skulle gi beskjed på et spesielt tidspunkt. Jeg var veldig svimmel i ettermiddag og sendte en sms hvo det sto: "Elskling...jeg klarer nok ikke å være med nå, gi en lyd om hvordan det er der (mye barn, bråk osv.) så kommer jeg kanskje litt senere evt.? eller så kommer jeg evt. en tur til dere når dere er hjemme igjen. Jeg kjeder meg veldig :-( gi en lyd du :-) "

Etter tre timer har jeg ikke hørt noe, da sender jeg en sms: "Hørte ikke noe mer fra deg?"

Han skriver: " Ahhh :P vi er hjemme igjen nå, det var ikke så mye folk, men litt ungebråk."

Jeg blir selvsagt litt skuffet over at han ikke ga lyd fra seg i besøket. Like etter er han pålogget på facebook. Jeg skriver "blir bare hjemme jeg da, siden du glemte meg..."

Han : " :-) :-) :-) Fikk da ikke inntrykk av at du orket å komme..."

Jeg : "jeg skrev jo: Gi en lyd om hvordan det er i besøket, evt kommer jeg en tur når dere er hjemme igjen.."

Han: "Vi er hjemme nå, leksetid"

og så logger han av. Jeg blir så lei meg, ventet og ventet på tilbakemelding og hørte ingeting og så sier han ingenting om at de nå er hjemme igjen og jeg kan komme hvis jeg vil. Evt at det ikke passer. Han skriver bare leksetid og så logger han av?

Jeg sender tilbake: Og det betyr....? fordi jeg føler det som en avvisning.

Han ser mld og svarer en halvtime etterpå: "Hva er det nå...? skjønner ingenting"

Så...jeg tenker at det kanskje bare er meg som er overfølsom fordi jeg er syk, lei og sliten eller hadde dere reagert på dette?

Anonymous poster hash: 04f62...683
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror han misforsto og ikke trodde du orket. Samtalen etterpå vil jeg tolke som at det bare er å komme, da han sa de var hjemme :) jeg ville forsåvidt ha ringt og sagt "da kommer jeg en tur da" siden det er lett å misforstå på mld.

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde tolket det som han gjorde. Se hva du har skrevet da. Han ville nok være snill og la deg hvile,

• Liker 4
Skrevet

Altså verdens minste misforståelse.

Er dette noe du virkelig henger deg opp i?

Du kunne ikke komme,han koste seg sikkert med barnet,og likevel skal du være i fokus?

(han var vel opptatt med barnet da)

Uff,noen av dere lager så mye unødig tull. Sier det fordi jeg mener det.

Han hadde b a r n e t sitt. Han hadde sikkert kontaktet deg etterhvert.

Anonymous poster hash: ef9f9...b47
  • Liker 10
Skrevet

Tror du er overfølsom. Han skulle hjelpe sønnen sin med lekser og det stilte nok litt høyere på prioriteringslista der og da, enn å blidgjøre deg.

• Liker 8
Skrevet

Ja,her var det du som var overfølsom og overreagerte, han prøvde å være hensynsfull. Gjør deg selv en tjeneste og send ham en koselig mld nå, for kommunikasjonen dere imellom i dag har fått deg til å fremstå som ei skikkelig sutredame.

• Liker 10
Skrevet

Du er overfølsom.

Anonymous poster hash: 486c5...02c
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er syk og har vært syk i en måned, har krystallsyken (er veldig svimmel) klarer nå å fungere noelunde, men jeg holder på å bli GAL fordi jeg ikke får gjort alt jeg har lyst til å gjøre/burde gjort/jobb osv...

I dag spurte kjæresten om jeg ble med i et besøk med sønnen hans. Jeg hadde veldig lyst til å være med, men måtte se an formen, det sa jeg til han og vi ble enige om at jeg skulle gi beskjed på et spesielt tidspunkt. Jeg var veldig svimmel i ettermiddag og sendte en sms hvo det sto: "Elskling...jeg klarer nok ikke å være med nå, gi en lyd om hvordan det er der (mye barn, bråk osv.) så kommer jeg kanskje litt senere evt.? eller så kommer jeg evt. en tur til dere når dere er hjemme igjen. Jeg kjeder meg veldig :-( gi en lyd du :-) "

Etter tre timer har jeg ikke hørt noe, da sender jeg en sms: "Hørte ikke noe mer fra deg?"

Han skriver: " Ahhh :P vi er hjemme igjen nå, det var ikke så mye folk, men litt ungebråk."

Jeg blir selvsagt litt skuffet over at han ikke ga lyd fra seg i besøket. Like etter er han pålogget på facebook. Jeg skriver "blir bare hjemme jeg da, siden du glemte meg..."

Han : " :-) :-) :-) Fikk da ikke inntrykk av at du orket å komme..."

Jeg : "jeg skrev jo: Gi en lyd om hvordan det er i besøket, evt kommer jeg en tur når dere er hjemme igjen.."

Han: "Vi er hjemme nå, leksetid"

og så logger han av. Jeg blir så lei meg, ventet og ventet på tilbakemelding og hørte ingeting og så sier han ingenting om at de nå er hjemme igjen og jeg kan komme hvis jeg vil. Evt at det ikke passer. Han skriver bare leksetid og så logger han av?

Jeg sender tilbake: Og det betyr....? fordi jeg føler det som en avvisning.

Han ser mld og svarer en halvtime etterpå: "Hva er det nå...? skjønner ingenting"

Så...jeg tenker at det kanskje bare er meg som er overfølsom fordi jeg er syk, lei og sliten eller hadde dere reagert på dette?

Du syter over at du er syk og ikke kan komme i bursdagen til barnet hans.....Han blir ikke sur for dette, og gjennomfører bursdagen. Du maser om å få komme etter at bursdagen er ferdig, så du kan få være i fokus....og så er du sur fordi han gjør lekser med barnet sitt.

Ekkel du er. Håper han finner seg en mer oppegående og omtenksom kjæreste.

Anonymous poster hash: 42680...5e7

• Liker 4
Skrevet

RING OG PRAT! Hvis du ikke kjenner ham godt nok til å lese hva han mener, så snakk med ham i stedet. Da får du frem toneleie osv. Litt lettere da. :)

Her har du nok bare miforstått tror jeg da, men greit å ringe og prate og oppklare litt uansett, han hørtes jo litt forvirret ut over hva du mente :)

• Liker 1
Skrevet

Syns du overreagerte veldig! Er ikke rart at det er høye skillsmisse- og samlivsbruddtall.

• Liker 3
Skrevet

Du syter over at du er syk og ikke kan komme i bursdagen til barnet hans.....Han blir ikke sur for dette, og gjennomfører bursdagen. Du maser om å få komme etter at bursdagen er ferdig, så du kan få være i fokus....og så er du sur fordi han gjør lekser med barnet sitt.

Ekkel du er. Håper han finner seg en mer oppegående og omtenksom kjæreste.

Anonymous poster hash: 42680...5e7

Hjelpe meg....det var ikke en bursdag, det var en sammenkomst hvor barna skulle holde på med noe helt annet enn de voksne, jeg ville bare få bekreftet at det var slik, slik at jeg ikke ble verre på noe måte...jeg var selvfølgelig ikke sur fordi han gjør lekser med barnet sitt, og det var selvfølgelig ikke slik at JEG skulle være i fokus eller komme midt i leksene. Her tolker nå du veldig feil....

Når det er sagt, så innser jeg at jeg nok bare er overfølsom og lei ja..

Skrevet

Synes dette var helt i orden jeg. Men kunne du ikke ha blitt med og heller gått hvis det ble for mye for deg? Blir rart at han skal passe på å informere deg om hvordan stemninger er når han er i en sosial sammenkomst istedet for at du bare drar og sjekker selv for så å avgjøre om du vil dra tidligere?

• Liker 2
Gjest Awzm me
Skrevet

Synes det er han som er teit her om han ikke pleier å være så uinteressert.

Han virket jo nesten avvisende, jeg ville også blitt lei meg. Tror jeg hadde droppet å snakke med han resten av kvelden ihvertfall, kanskje morgendagen også, bare på trass og pur f.

• Liker 1
Skrevet

Hei kjære deg! Jeg skjønner deg veldig godt! Du er syk og nedfor og trenger trøst og bekreftelse. Det skjønner ikke han og svarer som mannfolk flest - med to ord. Han mener nok ikke noe galt med det, men mannfolk tenker ikke sånn som oss og må gjerne ha ting inn med teskje;) Bare dra du:) God bedring!

Anonymous poster hash: d0fb5...870

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker at siden du sa du ikke orket å komme, så tolket han det som at du trengte ro og fred til å slappe av. Tror ikke det var ment som en avvisning. Jeg skjønner hvordan du kunne føle det sånn, men syntes ikke du skal henge deg opp i det. Kan kunne forsåvidt svart ok på meldingen din når du sa du var syk :) men dette er jo bare en fillesak, og ikke noe å tenke på. Hadde skjønt du ble sur hvis det dreide seg om en værre forglemmelse :)

• Liker 1
Skrevet

Svikt i kommunikasjonen dere to i mellom bare. Dere skriver ting begge to, men tolket det som to forskjellige ting. ER ikke verre enn det.

Skrevet

Tror ikke du skal uroe deg. Han er mann, opptatt og tiden går fort. Han skjønner sikkert ikke hvorfor du kunne bli såret av dette. Ikke heng deg opp i dette!

Skrevet

Ring, ikke send sms om slike ting.

Anonymous poster hash: 9797b...e64
  • Liker 1
Skrevet

Skjønner godt hanblir lei av maset ditt!

Anonymous poster hash: 7fc40...162

• Liker 1
Skrevet

Synes det er han som er teit her om han ikke pleier å være så uinteressert.

Han virket jo nesten avvisende, jeg ville også blitt lei meg. Tror jeg hadde droppet å snakke med han resten av kvelden ihvertfall, kanskje morgendagen også, bare på trass og pur f.

Ja, en så moden handling hadde sikkert løst ting, not.

Anonymous poster hash: 1f217...03a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...