AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Hva synes folket? Kan dette alfabetet være en passende presang for en toåring? http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=4052330 Eller er det for tidlig å gi dette? Jeg har sjekket opp med barnets mor at veggting i sterke farger er ok presanger, jeg bare lurer på om det kanskje er for tidlig å gi dette, eller om det er fint å ha som veggpynt såpass tidlig i livet likevel? Anonymous poster hash: edfa7...be6 1
^^Belle^^ Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Jenta vår hadde blitt kjempeglad for noe sånt! Hun er ikke den som er flinkest i bokstavene (enda), men hun er veldig opptatt av dem allikevel.
GammelKaktus Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 Kjempefin gave, min toåring hadde blitt kjempeglad, elsker bokstaver og tall
kisskissbangbang Skrevet 22. januar 2014 #6 Skrevet 22. januar 2014 Veldig fin gave som min gutt hadde blitt glad for (og foreldrene og:) ).
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #7 Skrevet 23. januar 2014 Gøy å lese kommentarene! Da er det bestilt! Hilsen trådstarter. Anonymous poster hash: edfa7...be6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå