Gå til innhold

Lettere å få dame om man har bil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt litt på dette og kommet fram til at de av kompisene mine som har bil så har veldig mange dame?

Jeg er selv en mann på 24 år som ikke har bil eller dame. To av mine bestekompiser hadde bil før de traff dama, men har solgt den nå. En annen kjøpte seg bil og fikk dame kort tid etterpå. Vi bor i en av norges største byer så man klarer seg bra uten bil, men det virker på seg om at man har bedre sjanse til å få seg dame mens man har bil.

En bil trekker damer, men er ikke nødvendig for å holde på ei dame. Stemmer dette og hvordan er det med deg og dine. Er det vanlig at de gutta som har dame også har bil når de treffer/traff hverandre?

Anonymous poster hash: 6115b...564
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo større bil, jo deiligere damer tiltrekker du deg!

Skrevet

Gjelder ikke meg. Men det er sikkert andre damer som synes det. Har inntrykk av at jeg ikke er så veldig representativ.

• Liker 1
Skrevet

Hvis damene er rundt 15-16 år. he he he.

Anonymous poster hash: e9037...b97
  • Liker 4
Skrevet

I tenårene kan det nok hende det stemmer.

• Liker 1
Skrevet

DU må ha en volvo 240. Eller så får du fæle traktorlesber hvis du har pappas bmw, mercedes eller audi

Skrevet

Bil nei. Motorsykkel ja ;P hehe

Men i det store og det hele spiller det ingen rolle.

Anonymous poster hash: aec86...082
Skrevet

Vil du virkelig ha en dame som er med deg pga du har bil, really??

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke bilen som er attraktiv, men det at du kan komme deg dit du vil uten å være avhengig av andre..

Anonymous poster hash: 24523...e25
Gjest Awzm me
Skrevet

Det er jo greit å ha en bil så man kan komme seg til forskjellige steder da.

Så lenge det ikke ser ut som en skraphaug så spiller det ingen rolle hvordan bilen ser ut, synes alle oppegående biler ser helt like ut

Skrevet

Forskning viser at bil er den avgjørende faktoren.. :fnise:

Skrevet

Jeg og typen begynte å henge sammen fordi han hadde bil, og jeg trengte en som kunne kjøre meg steder :D

Anonymous poster hash: f03d0...d90

Skrevet

Det er jo lettere å takke ja til den date/aktivitet hvis jentene vet at de ikke må traske rundt i regnet/kulden, f.eks Kino, der du henter henne, kjøper billetter, og kjører henne hjem. Det er jo behagelig og enkelt å takke ja til.

Spiller nok liten rolle hvem sin bil det er, på den alderen var jeg fortsatt student og lånte en av bilene til foreldrene mine.

Anonymous poster hash: 0a148...29c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...