Gå til innhold

Singel gutt hva skal jeg finne på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :laugh:

Skal bare forklare kort om meg selv. Er ikke sikker på hvordan jeg skal starte heller hehe men vi prøver :D

I det siste så har jeg vært hjemme nesten hver helg,

1. fordi min bestevenn er på backpakking med dama og han er ikke tilbake før om 8 måned

2. Jeg hadde 6 bestevenner men 4 av dem splitta fra hverandre, på grunn av mye drama og tull mellom de 4, så jeg og min andre bestevenn orket ikke mer hehe :D

Jeg liker å shoppe å være mye ute men dette er vanskelig når jeg ikke har venner her i nærheten (Oslo/Bærum)

Har andre venner men de er liksom ikke noen man kan kose seg med, altså de fester mye eller er hjemme i helgene og ser på serier/filmer (noe som jeg ikke vil) Jeg er lei av å sitte hjemme så mye!

Jeg er veldig aktiv å trener 5 ganger i uka, for det meste jogging elsker å jogge, men igjen skulle gjerne jogget med noen. Treningstudio er ikke noe for meg liekr det på en måte ikke, liksom å løpe på en tredemølle er ikke helt det samme som å løpe ute i naturen :D Men etter trening så sitter jeg for det meste hjemme =(

Så kommer spørsmålet da.

Hva skal jeg liksom finne på til helgen? Jeg shoppet førige uke (alene) så det vil jeg ikke gjøre igjen fordi jeg "driter" ikke penger... men hva er det liksom å finne på for meg? har tenkt til å dra ut på en Kafe å kose meg der og lese noen tråder på KG :fnise:

Noen tips? :laugh:

Anonymous poster hash: 55551...9da
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å treffe folk eller for å ha det gøy?

Skrevet

For å treffe folk eller for å ha det gøy?

Nah for å ha det gøy, tror jeg venter med å treffe folk, glemte å nevne at jeg liker ikke å feste, gjorde det før men ga det opp, det samme gjelder pub osv =)

Skrevet (endret)

Nah for å ha det gøy, tror jeg venter med å treffe folk, glemte å nevne at jeg liker ikke å feste, gjorde det før men ga det opp, det samme gjelder pub osv =)

Den klassiske bok på café? Kino (ikke fan selv)? Lære deg noe nytt fra Youtube? Se film? Sitte i timesvis og lese artikler om unyttige ting på nett? KhanAcademy? Svømme? Prøve klatrevegg?

Vanskelig for meg å finne på "uteting" da jeg er en skikkelig homebody ;)

Edit: Når jeg leser over igjen, så er det jo nettopp uteting du vil ha. Hva med å ta bussen til et sted du ikke pleier å være og gå tur der? Leke turist? Type dra til Nidarosdomen/Frognerparken.

Endret av amonyn
Skrevet

masse folk å treffe på i oslo og bærum. aldri fått meg så fort venner som da jeg bodde der.

og så masse å finne på!.

Meld deg på et kurs! eller noe. Da møter du mennesker som liker det samme som deg.

Anonymous poster hash: 02fca...0a7
Gjest Summers
Skrevet

Sjekk aktivitetsvenner.no om det er noen som vil jogge med deg, eventuelt meld deg inn i en joggeklubb.

Skrevet

Jeg er egentlig ikke ute etter å finne flere venner enda, kommer til det senere, men takk uansett!! Har fått en del tips så skal prøve ut de =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...