Sunshine Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Jeg så nettopp på dette programmet og ble helt satt ut av hvor stygt de har fuget flisene! Det var jo hullete og ikke pent i det hele tatt. Forlater de hjemmene slik, eller ordner de opp før de drar? Jeg hadde ikke turt å melde meg på hvis resultatetene blir så dårlig. 1
agg Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 (endret) http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10051679 I lignende program har de rettet opp i etterkant. Men man kan jo også argumentere for at de har fått et nytt bad, og derfor må stå for forbedringer/endringer selv. Jeg ville ikke meldt meg på Norges styggeste hjem i frykt for å få et "tema-rom" Endret 22. januar 2014 av Marla
missdior Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Det verste med programmet er jo at de fleste rommene de velger ikke er skikkelig stygge i seg selv, det er mer det at det er dårlig standard og noen mangler.
Sunshine Skrevet 22. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2014 Ja i dag tok de definitivt ikke det rommet som trengte mest hjelp. Det andre badet var ødelagt, det var ikke det de valgte. Begrunnelsen var at det ble for krevende for hva de kunne ordne, men jeg ser ikke helt hvor mye ekstraarbeid det andre badet hadde påført (så fremt det ikke var fuktskader der da).
Gjest klyyyyy Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 når de har klart å få hull i i fugene, så lurer jeg på hvordan resultatet på silikonering er.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 Ja i dag tok de definitivt ikke det rommet som trengte mest hjelp. Det andre badet var ødelagt, det var ikke det de valgte. Begrunnelsen var at det ble for krevende for hva de kunne ordne, men jeg ser ikke helt hvor mye ekstraarbeid det andre badet hadde påført (så fremt det ikke var fuktskader der da). Jeg tror det var mer TIDkrevende. Oppussing av bad krever noe helt annet "bakgrunnsarbeid/kjedelig arbeid" eller hva jeg nå skal kalle det enn om man skal pusse opp ett kjøkken. Det er slik jeg har forstått det. Dessuten var det aller verste badet i svært dårlig stand. Det hadde tatt mye tid i seg selv bare "alt det overfladiske".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå