AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Jeg vil opp noen kg og bare lurte på om det er bra å spise peanøttsmør som pålegg? Anonymous poster hash: ead15...dd9
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Peanøtter har sunt fett og har endel kalorier - så i utgangspunktet er det bra ja Noen typer peanøttsmør har endel salt, så det er sikkert lurt å ikke spise et glass om dagen. Jeg spiser ofte eplebåter med peanøttsmør som "dip" som mellommåltid. Knallgodt! Anonymous poster hash: 78692...a0a
Gjest Mupsi Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Ja det er bra for å legge på seg, spis gjerne med syltetøy oppå det smaker godt.
Supraspinatus Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Kjøp økologisk som kun inneholder peanøtter (og salt). Mye kalorier, og utmerket gainemat. Komplimenter med 1 liter h-melk om dagen og en intensiv treningsplan. Da skal du se at du får "gainz". 1
Pringle Skrevet 23. januar 2014 #5 Skrevet 23. januar 2014 Ja, det er utmerket om man vil opp, eller ned, i vekt! Masse bra fett og protein. Jeg har spist opp et halvkilos glass siden slutten av november. Kjøp det som bare er peanøtter og salt, evt også emulgator, da skiller det seg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå