Gå til innhold

Hvordan vise eksen at jeg har gått videre med mitt liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg ønsker tips og forslag til hvordan jeg kan gå videre med mitt liv, og hvordan jeg kan vise det slik at eksen forstår at jeg har gått videre? Jeg er totalt over han, men jeg har holdt meg tilbake i mitt daglige liv av ulike årsaker. Nå ser jeg at det ikke nytter at jeg holder meg tilbake, han innbiller seg ting fortsatt, så jeg kan like godt kjøre på med mitt eget liv.

Jeg har slettet nummer, og blokkert facebook, det er allikevel noen mennesker som holder han oppdatert om meg. Så jeg ønsker å få det klart og tydelig ut at jeg har gått videre.

Hvordan kan jeg gjøre det?

Anonymous poster hash: cda2b...8fc
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er det slik at han tror at du ikke er over han? Eller er det han som ikke er over deg?

Endret av happiest
Skrevet

Ignorere hva han tenker om deg og bare ikke tenke på det?

• Liker 2
Skrevet

Ignorere han totalt, verre er det ikke! Hvis du virkelig henger deg slik opp i det så viser du deg jo bare at du ikke er ferdig med han! Jeg har en eks som skal stadig hilse, stadig prate med meg og ser han meg kommer han omtrent løpende, er ikke verre enn å bare gi faen! Han har begynt å skjønne det nå, etter ganske mange år!

Skrevet

Er det slik at han tror at du ikke er over han? Eller er det han som ikke er over deg?

Begge deler.

Skrevet

Ignorere hva han tenker om deg og bare ikke tenke på det?

Det skulle jeg svært gjerne, men han stikker også kjepper i hjulene for meg.

Skrevet

Ignorere han totalt, verre er det ikke! Hvis du virkelig henger deg slik opp i det så viser du deg jo bare at du ikke er ferdig med han! Jeg har en eks som skal stadig hilse, stadig prate med meg og ser han meg kommer han omtrent løpende, er ikke verre enn å bare gi faen! Han har begynt å skjønne det nå, etter ganske mange år!

Jeg henger meg ikke opp i det, men det er frustrerende å oppdage at taktikken med å være stille og forsvinne ikke nytter. Han stikker kjepper i hjulene på mitt liv. Han hindrer meg i å oppnå det jeg vil.

Så jeg trenger litt tips og et dytt.

Skrevet

Du er helt over ham når du slutter å tenke på hva han tenker.
Slik viser du det.

Anonymous poster hash: 0907e...8ac
  • Liker 2
Skrevet

Du er helt over ham når du slutter å tenke på hva han tenker.

Slik viser du det.

Anonymous poster hash: 0907e...8ac

Du mener, ha fokus på meg selv og bare det?

Skrevet

Du mener, ha fokus på meg selv og bare det?

Ja! :jepp:

Skrevet

Da er det jo bare å bytte teknikk! Hvorfor skulle det hjelpe å være stille og rolig og skjule deg, det gir han jo bare enda mer grunn for å henge seg etter deg! Du gjør jo ikke noe ut av deg selv!

Skrevet

Ok, takk dere! Da skal jeg bare fokusere på meg selv! :hug::danse:

• Liker 3
Skrevet

Du spør "Hvordan vise eksen at jeg har gått videre med mitt liv?"

Du har jo tydligevis ikke kommet over ham hvis du har et så sterkt ønske om å vie ham så mye oppmerksomhet. Hadde du virkelig vært over fyren, så hadde du ikke trengt å vise det

• Liker 2
Skrevet

Min eks tror heller ikke at jeg er over han. Når vi treffes (fester ol.) så kommer han ofte med kommentarer som "du vet at det er 7mnd siden det ble slutt, sant?" Også prøver han å få frem at han gjør masse uten meg og er med jenter. Men tror sistnevnte også er for å skryte litt.

Jeg oppfører meg helt normalt mot han. Det er jo slutt. Og jeg er over han. Så jeg har tenkt å hinte fram neste gang at jeg har noe på gang med en (noe som er sant). Så slipper jeg kanskje det at han prøver å få meg til å forstå at det er slutt....

Men nå har ikke jeg helt mulighet til å unngå han pga. felles venner. Men vil anbefale å kutte kontakten.

Skrevet

Hvordan stikker han kjepper i hjulene for deg da?

Beste er å ikke tenke på hans reaksjoner osv. Da er du kommet over ham,og gir egentlig faen i hva han ser,mener og tror.

Anonymous poster hash: 7a2c7...d96
Skrevet

Du spør "Hvordan vise eksen at jeg har gått videre med mitt liv?"

Du har jo tydligevis ikke kommet over ham hvis du har et så sterkt ønske om å vie ham så mye oppmerksomhet. Hadde du virkelig vært over fyren, så hadde du ikke trengt å vise det

Jeg har følelser selvfølgelig, men jeg er over den fasen at jeg tror det vil ordne seg eller å håpe på at han gjør alt det han sier. Så jeg er over han jo. Og enkelte menn er slik at de må ha sannheten trykt i avisen før de innrømmer sannheten til noen!

Min eks tror heller ikke at jeg er over han. Når vi treffes (fester ol.) så kommer han ofte med kommentarer som "du vet at det er 7mnd siden det ble slutt, sant?" Også prøver han å få frem at han gjør masse uten meg og er med jenter. Men tror sistnevnte også er for å skryte litt.

Jeg oppfører meg helt normalt mot han. Det er jo slutt. Og jeg er over han. Så jeg har tenkt å hinte fram neste gang at jeg har noe på gang med en (noe som er sant). Så slipper jeg kanskje det at han prøver å få meg til å forstå at det er slutt....

Men nå har ikke jeg helt mulighet til å unngå han pga. felles venner. Men vil anbefale å kutte kontakten.

Jeg har ingen kontakt med han, heldigvis. Og slik skal det fortsette.

Hvordan stikker han kjepper i hjulene for deg da?

Beste er å ikke tenke på hans reaksjoner osv. Da er du kommet over ham,og gir egentlig faen i hva han ser,mener og tror.

Anonymous poster hash: 7a2c7...d96

Han trenerer saksgangen i en konflikt som er gått til saksbehandling. På den måten får jeg ikke blitt helt ferdig med papirer vedr han før det er avgjort.

Skrevet

Jeg har følelser selvfølgelig, men jeg er over den fasen at jeg tror det vil ordne seg eller å håpe på at han gjør alt det han sier. Så jeg er over han jo. Og enkelte menn er slik at de må ha sannheten trykt i avisen før de innrømmer sannheten til noen!

Jeg har ingen kontakt med han, heldigvis. Og slik skal det fortsette.

Han trenerer saksgangen i en konflikt som er gått til saksbehandling. På den måten får jeg ikke blitt helt ferdig med papirer vedr han før det er avgjort.

Skjønner hvordan du har det da... for jeg har opplevd at en fyr gikk til retten mot meg....Dermed fikk jeg ikke han ferdiggjort før etter retten og etter saken var helt over. Jeg prøvde på alle måter og vise hvor ferdig jeg var med han, for at han ikke skulle gidde saksgang, men det hjalp desverre ikke. Han ga seg ikke.

Anonymous poster hash: 9688f...618

Skrevet

HAr det så veldig mye å si om eksen vet det eller ikke? Gi F i han.

Gjest Celine*
Skrevet

Ikke tenk på ham.

Ikke skriv til ham.

Ha det gøy.

Vær glad i deg selv.

Hvem bryr seg om hva han tror? At du i det hele tatt er opptatt av hva han tenker tyder på at du ikke er helt over ham. Gi blaffen.

Skrevet

Hvordan vise at du er over han? Hvor vanskelig kan det være? Du blokkerer ham, svarer ikke dersom han kontakter deg, og lever livet ditt uten å tenke på hva eksen gjør. Jeg hadde en eks som etter 1 år uten null kontakt plutselig sendte meg sms... svaret mitt var jo naturligvis.. -HVEM ER DU? Og da fikk jeg et skuffet svar tilbake i tillegg til at jeg skrev en ny superkald melding tilbake........... det er ikke vits i å prøve å være venner eller gi forhåpninger. Du må vise tydelig at du ikke bryr deg i det hele tatt!

Anonymous poster hash: 70fc6...8ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...